Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
Laatste reactie door Tuny, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een raar probleem met men SIMS 2 ik heb alles goed geisntalleerd geen problemen, nieuwte graphic card enzo (sinds de zomer) moet er normaal perfect op werken, hij werkt ook maar als ik een muur ofzo bouw, gaan het beeld even raar doen en dan word het weer normaal telkens als ik ik iets nieuw toevoeg, kijk even naar de foto, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :'( _______________________________________________________________ besturings systeem - windows vista home prenium __________________________ PC merk : medion processor : 1.8 hz harddisk: 600 GB graphics card: radeon (een van de nieuwte) can you run it test ==> mag geen probleem zijn k…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin,