Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb mafia 2 gedownload, en ook al via deamon tools geopend, maar hij wil maar niet starten, wat nu ??? groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
best mensen, ik heb codwaw gedownload gepatched en gecrackt. ik heb al online gespeeld. en ook sp. maar ik wil graag een online profile aanmaken zodat ik tegen mijn vrienden co-op kan doen. maar als ik probeer een acc aan te maken gaat het fout. ik typ mijn nickname in die ik wil gebruiken. daarna vraagt cod of ik een acc wil aanmaken ik kies ja en typ weer mijn nickname in ik druk op okay en cod vraagt of ik een acc wil aanmaken. dit gaat zo maar door. kan mischien iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
Ik heb football manager 2007 gekrege van een vriend maar als ik de cd in de laptop doe geeft deze aan dat het een bin-bestand is , (k heb windows vista premium) kan ik dit nog omzetten of is de computer er nu niet geschikt voor?
Laatste reactie door mohammedb, -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met updaten van farcry2 Het is een gedownloadde versie. Bij de update vraagt die om een serial. Hier: Please enter your SERIAL in the relevant text area and click ACTIVATE to unlock. Click CANCEL to abort. Wat voor serial moet ik intikken en waar kan ik die vinden? Hebben er hier meer last van? GR.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
Goedeavond Ik ben nog old-skool aan het gaan (gewoon aan het wachten op nieuwjaar tot ik centjes heb) en speel nog Fifa 2009. Ik heb die fifa al geruime tijd. 2 weken geleden had ik een oude HP die dit spel perfect aankon, en het was nochtans geen echt krachtige machine. Nu heb ik een nieuwe, die krachtiger (Intel pentium 4,3.40GHZ) is, en waarop ik al mijn games heb kunnen installeren zonder problemen (Race07 en GTA IV). De PC installeert schijnbaar zonder problemen ook Fifa, maar als ik fifa opstart blijken de achtergronden niet te willen laden. Iedereen die het speelt kent het wel: de bruinige achtergrond waarop je eerst je taal moet kiezen? die achtergrond laad niet.…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heb call of duty 2 eindelijk binnen gedownload dit omdat ik deze met vrienden wil spelen en hij niet zo zwaar is vergeleken met de nieuwe. Alleen nu heb ik hem met patch 1.3 gepatcht alleen bij het hoofd menu staat er 1.2 Klopt dit? Post samenvoeging: november 29, 2009, 13:12:16 pm Heb het al doorgekregen. via andere snellere site.
Laatste reactie door gamertje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo ik las laatst dater een kingdom hearts op de ds uitkom. ik zit hier al zo'n half jaar op te wachten. ;D ik kan amerikaase roms vinden maar ze doen het allemaal niet, ik start het spel op en klik op sotry mode enzo, maar dan blijft het scherm zwart. eig idee hoe dat kan? of moet ik gewoon wat langer wachten? voor de gene die het willen weten het spel is op 29/09/09 uitgekomen. alvast bedankt! Dareon
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hej, Ik ben op zoek naar een vette, coole, ruige skateboardgame. Ikzelf heb op de xbox 360 skate 2, maar ik zou graag ook zo'n vette game op de pc willen hebben. Ik weet alleen niet welke? Iemand tips? Ik heb al gezocht bij verschillende topics, maar niets gevonden. Groetjes, Wouter. Torrents e.d. zijn altijd welkom.
Laatste reactie door Peter., -
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos,