Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
sims 3 help
door yde- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben radeloos... ca. 4 weken als ik de ea registratie code wil dan moet ik naar Crack/TS3.exe gaan, ts3 moet ik dan knippen, plakken in games/bin. maar dat lukt niet, de knip optie staat er niet bij. als ik wil kopieeren dat staat er dat er te weinig ruimte is, de map zit al vol.... :-[ wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Thijs, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] R.I.P.D. The Game-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]R.I.P.D. De Game-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: RIPD_The_Game-FLT Releasedatum: 17 juni 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: flt-RIPD Bron: Stream Grootte: 1,97 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus Ontwikkeld door: Old School Games Omschrijving Op basis van de 3D bovennatuurlijke actie-avonturenfilm, RIPD, zullen u en een partner te nemen van de holsters van twee lawmen verzonden naar de andere wereld te beschermen en…
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
is dit spel alleen voor de dsi of ook voor de ds.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heb een probleem met een spel Error Exception Acces Violation wat betekent dat en hoe los ik dat op
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb Far cry 3 gedownload, en nu probeer ik hem te installeren. maar als hij begint met installeren geeft hij de foutmelding dat het bestand beschadigd is? ik denk dat ik per ongeluk een stap heb overgeslagen of zoiets.. weet iemand hoe dit komt? nog een vraagje( ik hoop niet dat het dom overkomt) moet je per se de image mounten voordat je het spel installeerd en crackt? ik heb meerdere spellen gedownload zonder mount en die doen het gewoon.(of ik heb verkeerd begrepen wat een mount is) mijn computer heeft al het benodigde geheugen ect.
Laatste reactie door saskiat, -
Goedeavond Ik ben nog old-skool aan het gaan (gewoon aan het wachten op nieuwjaar tot ik centjes heb) en speel nog Fifa 2009. Ik heb die fifa al geruime tijd. 2 weken geleden had ik een oude HP die dit spel perfect aankon, en het was nochtans geen echt krachtige machine. Nu heb ik een nieuwe, die krachtiger (Intel pentium 4,3.40GHZ) is, en waarop ik al mijn games heb kunnen installeren zonder problemen (Race07 en GTA IV). De PC installeert schijnbaar zonder problemen ook Fifa, maar als ik fifa opstart blijken de achtergronden niet te willen laden. Iedereen die het speelt kent het wel: de bruinige achtergrond waarop je eerst je taal moet kiezen? die achtergrond laad niet.…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg,
