Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand er goede wow private server? Darktportal msischien,maar 1tje met veel mensen.
Laatste reactie door Valcorb, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1,7k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb een raar probleem met men SIMS 2 ik heb alles goed geisntalleerd geen problemen, nieuwte graphic card enzo (sinds de zomer) moet er normaal perfect op werken, hij werkt ook maar als ik een muur ofzo bouw, gaan het beeld even raar doen en dan word het weer normaal telkens als ik ik iets nieuw toevoeg, kijk even naar de foto, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :'( _______________________________________________________________ besturings systeem - windows vista home prenium __________________________ PC merk : medion processor : 1.8 hz harddisk: 600 GB graphics card: radeon (een van de nieuwte) can you run it test ==> mag geen probleem zijn k…
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heey. Ik kan gewoon geen PC versie van fifa 10 meer vinden op nieuwsgroepen. of ze zijn al te oud, maar op ftd is ook niks meer. weet iemand er miss nog een? jamie :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heb een probleem met een spel Error Exception Acces Violation wat betekent dat en hoe los ik dat op
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric.,