Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo heb een probleem met een spel Error Exception Acces Violation wat betekent dat en hoe los ik dat op
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb gistere modern warfare gedownload, hij doet het goed, maar als ik aan het gamen ben gaat hij heel traag, volgens de can you run it test moet alles lukken :s ik weet niet wat het is , men pc gaat snel
Laatste reactie door -lol-, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy heb een probleem met deze spel Ik kan de game normaal installeren, maar als ik wil spelen zie ik een zwart scherm en doet ie niets meer Kan iemand mij helpen, Hartelijk dank
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1,8k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
Laatste reactie door Heisenberg, -
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
sims 3 help
door yde- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben radeloos... ca. 4 weken als ik de ea registratie code wil dan moet ik naar Crack/TS3.exe gaan, ts3 moet ik dan knippen, plakken in games/bin. maar dat lukt niet, de knip optie staat er niet bij. als ik wil kopieeren dat staat er dat er te weinig ruimte is, de map zit al vol.... :-[ wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz,