Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Hey mensen, Als ik een zelfgemaakte scenario laad in RCT2 krijg ik de volgende error: Exception Raised - Access Violation Error Location - Unknown Ik gebruik Win Vista Home Premium en heb RCT2 origineel en de twee uitbreidingen gedownload. Groeten Lajos
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
HOE doe ik rollercoaster tycoon 3 in het nederlands ken iemand mij helpen
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 5 reacties
- 6,5k weergaven
haai ik heb een park aangemaakt waarbij je geld kan uitgeven maar er komt geen geld bij?? ik heb de honger van de mensen naar 46 procent en de dorst ook? ksnap nie wat ik fout doe deed dit via video?
Laatste reactie door Astrid-Brouwer, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb dus RT3 gedownload en ik heb het geinstalleerd. Maar nu vraagt hij altijd om een CD-rom in te steken. er zit een no-CD crack bij. daarin staat: replace the original RCT3plus.exe with the one in this file.. Ik zet dus dat bestand van in de crack in de map C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon® 3 maar de computer vraagt niets om te vervangen ofzo en als dat bestand er instaat vraagt hij nog altijd achter de CD-rom. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door spillievd, -
- 7 reacties
- 1,2k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 5 reacties
- 3,5k weergaven
hoi, nadat ik Rome Total War heb geïnstalleerd en ik het wil opstarten dan krijg ik het beginscherm en dan na een paar seconde krijg ik een Zwarte Scherm en dan sluit het zich af... Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik ben echt hopeloos het een paar keer overnieuw geinstaleerd enzo... niks helpt. Alvast Bedankt :
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
Laatste reactie door Duken, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 6,7k weergaven
hallo. ik zag vanmiddag dat er een spel is van RTL dat je dan een f1 manager bent. dat lijkt me wel een leuk spel. heeft er iemand al een goede torrent gevonden? ik kan namelijk niet wachten om het spel te spelen. ik hoop dat iemand de torrent al heeft gevonden. Mvg, Niels
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi net rtl winter sports 2008 gedownload, uitgepakt en via deamon tools, alleen dan verschijnt er een bericht, voer juiste dvd in ik heb dus nog geen crack weet iemand waar ik de goede crack vind en kan ie mij dan ook uitleggen hoe ik die precies moet gebruiken, want dat gaat nog al eens mis groeten
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Rumble pack
door lisetteu- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn zoontje krijgt 5 december een M3 real kaartje voor zijn ds met rumble pack. Nu heb ik al diverse roms op het kaartje gezet, maar zie nog niet wat hij met dat rumble pack kan doen. De ds moet er van gaan trillen begrijp ik, maar bij wat voor spellen is dat dan? en waar kan ik die downloaden? Ik heb nog maar 2 dagen, wie helpt mij???
Laatste reactie door fokkema, -
Hi Ik zag dat runaway 2 uitkomt in april 2007 ergens. Een game van rond de 6.5 gig. Maar nu zie ik dat je het al kan downloaden.... :-[
Laatste reactie door bart, -
runaway:a road adventure
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hi Het spel is volledig geinstalleerd en speelt met een gedownloadde savegame. Maar tijdens het spel, daar waar de man uit het raam kruipt begint een kort filmpje. Wannneer het filmpje gedaan wordt er verondertstelt gewoon verder te spelen.. Maar nee..... het filmpje blijft herhalen keer op keer ...... Iemand raad mee?
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
heeft iemand misschien een autodropper voor me ?????
Laatste reactie door Marciej123, -
- 31 reacties
- 9,7k weergaven
hallo, ik heb een fout met mijn rsbot, hij zegt dit : weet iemand hou je hem moet updaten? als iemand een goede andere bot heeft voor rs zeg het me a.u.b alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
runescape hack
door lordhacker- 5 reacties
- 3k weergaven
ik ben 20 jaar en heb een hackopleiding gevolgd en ik ken nu hacken ik heb al veel gehackt maar het word saai dus nu hack ik voor andere mensen dus als je iemand wil hacken stuur je pass en je username en de slchtoffer ze username naar ******@*****.** mail me snel want later doe ik ht misschien niet je moet lvl 50+ zijn staat er bij die hackprogramma doei ik hoop dat jullie me mailen
Laatste reactie door Botjeman, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
hoii mensen ik heb een programma van amerika en die helpt mij met runescape en ik wil jullie ook helpen.stuur een berichtje naar runescape_helper@live.nl
Laatste reactie door Botjeman,