Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heb call of duty 2 eindelijk binnen gedownload dit omdat ik deze met vrienden wil spelen en hij niet zo zwaar is vergeleken met de nieuwe. Alleen nu heb ik hem met patch 1.3 gepatcht alleen bij het hoofd menu staat er 1.2 Klopt dit? Post samenvoeging: november 29, 2009, 13:12:16 pm Heb het al doorgekregen. via andere snellere site.
Laatste reactie door gamertje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi leden, Bij het opstarten van Bioshock krijg ik deze melding: bioshock.exe werkt niet Weet iemand hier raad mee? groetjes cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Zoals de titel al zegt, ik zoek een torrent of iets dergelijks voor de game Warhammer Dawn of War. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :peace: Het liefst met veel seeders :celb: Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoe kan ik software gebruiken om een external hard schijf te vullen met speletjes voor wii u , en hoe kan ik aankomen aan de speletjes want mijn kind kkan niet omgaan met cd's. Als ik een spel op een cd heb hoe kan ook kopiëren naar de hard. Alvast bedankt Ehab
Laatste reactie door William, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb een probleem met deze spel Ik kan de game normaal installeren, maar als ik wil spelen zie ik een zwart scherm en doet ie niets meer Kan iemand mij helpen, Hartelijk dank
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
mass effect 3
door katarina- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy Weet iemand hoe ik mass effect 3 moet instslleren het lukt helemal niet
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb saw the videogame gedownload maar nu heb ik geen geluid en ondertiteling :'( :'( weet er iemand misschien waar ik een goeie vandaan kan halen of hoe dit komt....het spel doet het wel alleen in het begin heb ik wel geluid maar als het spel gaat beginnen is het geluid weg weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen....alvast bedankt. groetjes chrissie
Laatste reactie door Karel!, -
hallo met welk programmatje rip je een originele pc game? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo? Wie wil me hier wat uitleg over geven? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hey leden ik heb net worms 4 mayhem gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma opstart frijg ik een bericht dat starforce protection niet compatibel is. ik heb als besturingssysteem vista,heeft dat er iets mee te maken? tnx alvast
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Eerst had ik een Windows 7 test versie met empire total war en hij deed het prima. Toen heb ik geupgrade naar de echte windows 7 en als ik dan ga spelen krijg ik heel raar beeld. Hoe kan ik dit fixen? Ik kan al me andere games gewoon zonder probleem spelen. Moederbord : Asus M4A78T-E Chipset : AMD 780 Processor : AMD Phenom II X4 955 @ 3200 MHz Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM ) Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) Harde Schijf : SAMSUNG (1000 GB) DirectX : Versie 10.00 Windows Performance Index :
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand een headset van ongeveer 15euro?? als hij maar goed werkt er hoeft niks op of aan. alvast bedankt O0 kan een van dees op de ps3 http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-headset-hs-2400/1003004000010150/index.html http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C09&KAC=I29&SC=I0A&ArtikelNummer=740627&Cid=16&KAid=4294925647&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=headset&Nao=0&AI=0&N=186
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii om laten bouwen met Wiikey. Veel spellen gedownload en gebrand. Werkt allemaal prima. Nu heb ik Super smash bros. brawl binnengehaald en gebrand. Stop m in me Wii en hij geeft het volgende aan: Er is een fout opgetreden. Druk op de eject knop, verwijder de disc en zet het wii systeem uit. Heb ik gedaan, werkt niet. Hij geeft steeds hetzelfde weer. Meerdere downloads geprobeerd, dit is mijn derde poging. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sam Cooper,
