Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
Hallo ik heb enkele spellen op dvd gebrand en mijn vraag is hoe je ervboor kan zorgen dat de dvd direct opstart met setup? ook heb ik een spel die twee dvds nodig heeft.hoe moet je dat doen? b
-
- 3 reacties
- 3.3k weergaven
Laaste vraag, ik beloof het :. Ik heb laast splinter cell: Double agent gekocht maar helaas heb je daar shader model 3.0 voor nodig. En die heb ik niet >_<. Ik had een keer gelezen dat er wel iets voor moet zijn waardoor je het illegaal omhoog kan halen ofzo. Daarom de vraag, weten jullie waar ik zoiets kan vinden. En ik weet zeker dat ik geen shader model 3.0 kan hebben. Aangezien ik een ati X700 heb en pas van ati X1000 kan je pixel shader 3.0 legaal downloaden en ondersteund het.
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]5 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie, TTP[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Namco Bandai Games[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Kan ik niet vinden, als iemand anders het heeft, post het hier please?[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Er is geen multiplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Black Lion Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shadow Harvest is een zeer meeslepende 3rd-person tactische actiegame in het jaar 2025 op diverse huidige en toekomstige punten van het con…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
[table][th] Shadow Warrior-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadow Warrior-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadow_Warrior-FLT Releasedatum: 26 september 2013 Retail Datum: 26 september 2013 Bestandsnaam: flt-shwa Bron: Stream Grootte: 6,75 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Devolver Digital Ontwikkeld door: Flying Wild Hog Omschrijving Shadow Warrior is een gedurfde reimagining van 3D Realms ‘cult klassieker shooter die het venijnig over-the-top vuurgevechten van zijn voorganger comb…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
- 7 reacties
- 4.3k weergaven
Shattered Horizon Zero Gravity release: 4 november 2009 platform: pc - steam only multiplayer: multiplayer game Shattered Horizon is a multiplayer first-person shooter where players fight in zero gravity surrounded by the broken remains of orbital infrastructure and billions of tons of rocky debris thrown into orbit by a huge explosion on the Moon. With simple and intuitive controls players have complete freedom of movement, making full use of the distinctive environment to control the battle. Shattered Horizon rewards players with gameplay and tactics impossible in games constrained by gravity. Stunning lighting effects and zero gravity physics give the loo…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
even een paar vraagjes. kan je dit met zen 2en (of meer) offline doen? kan dit online? zo ja welke modus zijn er dan? kan je BV party mode doen (net zoals bij gta 4) bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 7 reacties
- 1.8k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 8.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q1 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]X360, PS3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Race game[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Nog niet bekend[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Nog niet bekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Slightly Mad Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shift 2: Unleashed is het vervolg op de semi-realistische racegame Need for Speed: Shift uit 2009. De game is nog realistischer dan zijn voorganger en biedt dezelfde intense gameplay als zijn voorganger. De intensiteit komt het beste naar voren via de aangepaste helmcamera, wa…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 12 reacties
- 5.8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [/table] 15 maart 2011 Platform: PC Genre: Strategie en Management Uitgever: SEGA Minimale Systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 2.60 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 256 MB geheugen, 20.00 GB vrije hardeschijfruimte Multiplayer elementen: ja Ontwikkelaar: The Creative Assembly verhaallijn: De Total War-reeks heeft sinds de release van Shogun in 2000 een behoorlijk vlucht genomen. Bij ieder deel kreeg The Creative Assembly het voor elkaar om de game net weer wat uitdagender, groter en indrukwekkender te maken. Niet alleen de grootte van d…
Laatste reactie door iOrale, -
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
[table][th] Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Sid.Meiers.Civilization.V.Brave.New.World-RELOADED Releasedatum: 13 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-civ5bnw Bron: DVD Grootte: 3,7 GB Genre: Turn-Based Strategy Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Firaxis Games Omschrijving De tweede uitbreiding voor Sid Meier’s Civilization V, Brave New World, intro…
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
Silent hunter 5
door PCgamer- 7 reacties
- 5.5k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist silent hunter 5 gedownload van de piratebay maar lukt niet echt met installeren, ik zal evan een screenshot bijvoegen van de bestanden die ik heb. het iso bestand heb ik gemount en geïnstalleerd maar dan vragen ze om een serial. mvg Dylan, [verwijderd door de beheerder]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo weet iemand misschien wat het verschil is tussen SILKROAD Online Legend III Roc Mountain en gewoon SILKROAD Online alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Silkroad online.
door Cédric.- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Hallo, Ik heb Silkroad online gedownload, maar kan hem niet spelen. Er komt altijd : cannot connect due server traffic. Weet iemand hier een oplossing voor ? Ik heb dit veel geprobeerd maar geen 1 keer kon ik spelen. Bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
sim city societies
door rejazz- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb net de nieuwe sim city gedownload. alleen hij doet het niet. hij zegt dat er een conflict is met een emulatiesoftware. ik heb de nieuwste daemon tools en ik heb Y.A.S.U. maar dit haald niet uit. wie kan mij helpen.
Laatste reactie door rejazz, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
[table] [th] SimCity 5 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]Strategie[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]www.simcity.com[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Simulatie[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]www.simcity.com[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]EA Maxis[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]2013[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Ook nieuw in SimCity is de multiplayer. Het is overigens verplicht om constant een internetverbinding te hebben. Inderdaad, SimCity bestaat nu uit één grote wereld waar je…
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
Simcity Societies Error
door Gast Zlatan- 12 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb sindskort Simcity Societies gedownload en geinstalleerd. Maar ik krijg deze error als ik op het .exe bestand klik: Runtime Error: This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way Ik heb verschillende cracks en patches geprobeert maar niks werkt :'( Ik hoor t wel Zlatan