Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
modern warfare 2 Vandaag heeft Infinity Ward, de release-datum vrijgegeven van call of duty modern warfare 2. Er is al een trailer uitgekomen en verschillende screenshots. Officieel heet de game 'modern warfare 2', de opvolger van 'call of duty modern warfare'. Modern warfare 2 zal op 10 november 2009 in de winkels en op thepiratebay verschijnen. Verder zal deze mustplay titel uitkomen op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Wil je meer weten van 'modern warfare 2', in de nieuwste 'power unlimited' zal je een exclusieve eerste kennismaking met de game Meldt de officiële 'modern warefare 2' website. Uiteraard zal deze "exclusieve kennismaking" op dezelfde dag nog op…
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 1,5k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door miran102, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij kreeg ik twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Hoe moet ik deze bestanden openen/uitpakken? Of moet ik de bestanden branden?
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Microsoft brengt rond de kerst volgend jaar een opvolger van zijn Xbox-spelcomputer op de markt onder de naam Project Scarlett. De nieuwe spelcomputer wordt tegelijk met de nieuwe game Halo Infinite uitgebracht. De Scarlett wordt "vier keer zo krachtig" als de Xbox One X-console, meldde Microsoft tijdens de jaarlijkse gameconferentie E3. Scarlett bevat een chip gebaseerd op de grafische technologie van de Zen 2 van AMD en de Navi van Radeon RDNA. Het zal GDDR6-werkgeheugen bevatten. Volgens het bedrijf kan daardoor het aantal mogelijke beelden per seconde bijzonder hoog komen te liggen (tot 120FPS) en wordt het mogelijk om beeldresoluties tot 8K te behalen…
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag . Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
playstation 3
door gkeeee- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik ben van plan om een playstation 3 van iemand te gaan kopen op marktplaats. ik heb er een paar gevonden maar het enige waar ik bang voor ben is dat er meschien binnenin gekoeid kan zijn in de ps3. kan dit het geval zijn of is het maar mijn fantasie? want met de ps 2 was het vaak het geval dat ze dingen in verwijderden en dan verkochtten. meschien praat ik hier nu wel onzin ofsow maar hoor graag jullie reactie`s en ervaringen(als jullie die hebben)
Laatste reactie door Rikkert., -
dstt kaart
door monique71- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi ik heb een dstt kaartje en daar staat op dat het voor nds en ndsl is.betekekend het dan dat ik het niet voor de ndsi kan gebruiken??? GR:monique71
Laatste reactie door Vico, -
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
Champions League 07
door Thijs- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik Uefa Champions League 07 wil gaan installeren vraagt hij om een cd. Maar ik kan nog niet mounten want ik kan niet extracten(omdat ik met openen met winrar had gedaan) en als ik op de crack druk staat er cl07.exe er is een fout opgetreden hoe kan ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 :cool2:. jaccodagansta
Laatste reactie door jaccodagansta, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
hallo met welk programmatje rip je een originele pc game? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
mass effect 3
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy Weet iemand hoe ik mass effect 3 moet instslleren het lukt helemal niet
Laatste reactie door katarina, -
PSN account
door chriscorona- 1 reactie
- 1,5k weergaven
een vriend heeft eerder op mijn ps3 account ingelogd, en die is nu gekoppeld aan PSN. die wil ik omzetten naar me eigen email... wat moet ik doen?
Laatste reactie door vmyt, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Thijs,