Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42141.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hee wie weet een linkje voor r4 codes het liefst voor sims2 op een onbewoond ijland (castaway).
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heeft er iemnd een profile hack en hoe het werkt want ik snap er niets van ik wil zo graag het spel spelenm aar ik heb een profile hack nodig dank u als u me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen. Ik heb command & conquer gedownload maar ik heb geen cd-key. Heeft iemand er een voor mij? bedankt.
Laatste reactie door dinges123, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?) :-\ Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?) Bedankt!
Laatste reactie door jane27176, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Forumonderwerp: Wat zijn oldschool ROMs en hoe kan ik ze spelen op mijn pc? GamePeter: Hey allemaal! Ik heb afgelopen week wat oudere games ontdekt die ik vroeger speelde en ik hoorde over something called "ROMs". Wat zijn dat precies? En hoe kan ik die spelen op mijn pc? Elke hulp is welkom, dank je! RetroExpert: Hey GamePeter! Goed dat je dit vraagt, want het is een onderwerp waar veel mensen mee worstelen. Een ROM is eigenlijk een bestand dat de gegevens van een videogame bevat. Het is een soort digitale kopie van een spel dat je misschien op oude consoles zoals de NES, SNES of Game Boy speelde. "ROM" staat voor "Read-Only Memory". Dus, als je zegt dat …
Laatste reactie door gamer12, -
joey alle kaarten
door bilal4- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb op mijn computer yugioh power of chaos joey the passion. maar ik wil alle kaarten door een cheat:all cards. toen heb ik een youtube filmpje gekeken maar ik snap er niks van. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door bilal4, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik gebruik een virtual cd driv, maar als ik de setup wil starten krijg ik Error Code: -5006 : 0x80070001 Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1281) pAPP:RollerCoaster Tycoon® 3 PVENDOR:Atari PGUID:907B4640-266B-4A21-92FB-CD1A86CD0F63 $7.1.100.1248 Wat kan ik hier aan doen? Dit zijn de bestanden die ik heb van het spel: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door maaike8D, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Is er iemand die 1 van deze game gedownload en gebrand heeft en waarbij het spel het ook echt doet.. heb namelijk alles al geprobeerd, gebrand op 1000 manieren maar ze blijven weigeren.. Zo ja, kan iemand vertellen waar ik het spel vandaan kan halen, ik download normaal NZB bestanden met newsleecher groetjes larissa
Laatste reactie door lrss22, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hey leden ik heb net worms 4 mayhem gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma opstart frijg ik een bericht dat starforce protection niet compatibel is. ik heb als besturingssysteem vista,heeft dat er iets mee te maken? tnx alvast
Laatste reactie door DutchFighter, -
playstation 3
door gkeeee- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik ben van plan om een playstation 3 van iemand te gaan kopen op marktplaats. ik heb er een paar gevonden maar het enige waar ik bang voor ben is dat er meschien binnenin gekoeid kan zijn in de ps3. kan dit het geval zijn of is het maar mijn fantasie? want met de ps 2 was het vaak het geval dat ze dingen in verwijderden en dan verkochtten. meschien praat ik hier nu wel onzin ofsow maar hoor graag jullie reactie`s en ervaringen(als jullie die hebben)
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii om laten bouwen met Wiikey. Veel spellen gedownload en gebrand. Werkt allemaal prima. Nu heb ik Super smash bros. brawl binnengehaald en gebrand. Stop m in me Wii en hij geeft het volgende aan: Er is een fout opgetreden. Druk op de eject knop, verwijder de disc en zet het wii systeem uit. Heb ik gedaan, werkt niet. Hij geeft steeds hetzelfde weer. Meerdere downloads geprobeerd, dit is mijn derde poging. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sam Cooper,