Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q1 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]X360, PS3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Race game[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Nog niet bekend[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Nog niet bekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Slightly Mad Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shift 2: Unleashed is het vervolg op de semi-realistische racegame Need for Speed: Shift uit 2009. De game is nog realistischer dan zijn voorganger en biedt dezelfde intense gameplay als zijn voorganger. De intensiteit komt het beste naar voren via de aangepaste helmcamera, wa…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 12 reacties
- 5,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [/table] 15 maart 2011 Platform: PC Genre: Strategie en Management Uitgever: SEGA Minimale Systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 2.60 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 256 MB geheugen, 20.00 GB vrije hardeschijfruimte Multiplayer elementen: ja Ontwikkelaar: The Creative Assembly verhaallijn: De Total War-reeks heeft sinds de release van Shogun in 2000 een behoorlijk vlucht genomen. Bij ieder deel kreeg The Creative Assembly het voor elkaar om de game net weer wat uitdagender, groter en indrukwekkender te maken. Niet alleen de grootte van d…
Laatste reactie door iOrale, -
Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,9k weergaven
[table][th] Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Sid.Meiers.Civilization.V.Brave.New.World-RELOADED Releasedatum: 13 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-civ5bnw Bron: DVD Grootte: 3,7 GB Genre: Turn-Based Strategy Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Firaxis Games Omschrijving De tweede uitbreiding voor Sid Meier’s Civilization V, Brave New World, intro…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
Silent hunter 5
door PCgamer- 7 reacties
- 5,2k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist silent hunter 5 gedownload van de piratebay maar lukt niet echt met installeren, ik zal evan een screenshot bijvoegen van de bestanden die ik heb. het iso bestand heb ik gemount en geïnstalleerd maar dan vragen ze om een serial. mvg Dylan, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo weet iemand misschien wat het verschil is tussen SILKROAD Online Legend III Roc Mountain en gewoon SILKROAD Online alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Silkroad online.
door Cédric.- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Hallo, Ik heb Silkroad online gedownload, maar kan hem niet spelen. Er komt altijd : cannot connect due server traffic. Weet iemand hier een oplossing voor ? Ik heb dit veel geprobeerd maar geen 1 keer kon ik spelen. Bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
sim city societies
door rejazz- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik heb net de nieuwe sim city gedownload. alleen hij doet het niet. hij zegt dat er een conflict is met een emulatiesoftware. ik heb de nieuwste daemon tools en ik heb Y.A.S.U. maar dit haald niet uit. wie kan mij helpen.
Laatste reactie door rejazz, -
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
[table] [th] SimCity 5 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]Strategie[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]www.simcity.com[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Simulatie[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]www.simcity.com[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]EA Maxis[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]2013[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Ook nieuw in SimCity is de multiplayer. Het is overigens verplicht om constant een internetverbinding te hebben. Inderdaad, SimCity bestaat nu uit één grote wereld waar je…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
Simcity Societies Error
door Gast Zlatan- 12 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb sindskort Simcity Societies gedownload en geinstalleerd. Maar ik krijg deze error als ik op het .exe bestand klik: Runtime Error: This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way Ik heb verschillende cracks en patches geprobeert maar niks werkt :'( Ik hoor t wel Zlatan
-
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
Goed daar gaan we dan... Ik ben een kluns met pc´s en al die termen begrijp ik vaak niet. Wat moet ik hier nou precies mee doen want een langere en betere uitleg zou handig zijn!! Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - S…
Laatste reactie door Robin, -
Sims 2
door Murderdoll- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Hooi, ik heb net sims 2 weer geinstalleert en ik heb een serial code van internet gebruikt omdat ik mijne kwijt was. Nou had ik een account op thesims.eagames.nl gemaakt en ik wou dingen downloaden alleen dat kan niet omdat die serial code al gebruikt was voor een account. Dus ik wou vragen of iemand daar een account heeft of een serial die niet gebruikt is die ik dan mag gebruiken daarvoor. xx
Laatste reactie door maxke006, -
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
ik zoek de ikea woon accessoires van de sims 2, de ikea interieur accessoires v.d. sims 2, kerst accessoires v.d sims 2, villa en tuin accessoires v.d sims 2 en dan nog het uitbreidings pakket appartement leven v.d sims 2... ik ben ze al zoooo lang aant zoeke ma vind ze nergens of wel vind ik ze maar dan is dat zo een hele lijst erbij... kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gangstermo, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
Sims 2 cd 2
door Sneakerz- 4 reacties
- 2,1k weergaven
HeeJJ Ik ben nu de sims 2 opnieuw aan het installeren, alleen als dat berichtje van plaats cd 2 komt. Klik ik op rungame in het mapje van cd 2 en er gebeurt helemaal niks.. Er is ook niks om te mounten ofzoiets En de rest zijn alleen maar dingen die er niet voor nodig hebt.. Alvast Bedankt Hea
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 10 reacties
- 4k weergaven
Ik vroeg me af, een vriendin van mij heeft een Sims 2 uitbreiding en die wil ik dan graag kopieren...maar moet dat dan op een CD-rom of DVD-rom of iets? want het lijkt me niet dat je het op een normaal CDtje kan kopieren :-\
Laatste reactie door shininglight,