Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hey, ik heb de Sims 3 Na Middernacht gedownload, die hebt ik gemount met Daemon, het spel start op, maar dan komt er: 'We kunnen niet vaststellen dat dit een legale versie is, neem contact op.' & dan sluit het spel weer af. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Heeft iemand al de sims 3 in het Nederlands? Naar die versie ben ik opzoek. Voor de torrent zet hier even neer of PM mij Heel erg bedankt Of alleen het bestandje wat ik in de installatiefolder moet plakken is ook welkom! :cool2: Alvast bedankt, Snor
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hoi! Ik heb al sinds ik de sims 3 speel altijd dit scherm als ik de sims 3 launcher opstart. Dit krijg je alleen onder Welkom. Dit was nooit een probleem want ik kon gewoon spelen maar nu wil ik een patch downloaden en volgens mij moet je dan toch in dit onderdeel zijn. En zowie zo wil ik het graag weg hebben. Dus wie weet hier een oplossing voor? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heyz ik had dit al in het sims 3 topic gevraagt maar het viel kennelijk niet zo erg op? mijn vraag is: ik heb de sims op mn pc goed kunnen installeren ( ik heb de razer versie) maar nu wilt mn broertje het op zn mac instaleren en daar gaat het al meteen mis. zijn systeem is gloednieuw dus ik denk niet dat het aan het systeem van zn mac ligt. zodra hij de installatie opstart, krijgt ie een foutmelding over een hulp programma dat niet gestart kan worden ofzo? ik copy paste dit zo wel effe... iig dat was het
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1.3k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Hallo, ik heb Sims 3 gedowload www.isohunt.com, alles doet het. Ik klik op het spel en wil het starten alleen dan moet ik de registratiecode invoer. Er staat dan het volgende: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigings-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik had al wat op internet gezocht en had dat ingevuld en op Klaar gedrukt, maar dan komt er dit te staan: Controleer je registratiecode en voer hem opnieuw in. Maar moet ik dan de zelfde code invoeren als de code die je moet invoeren als je Sims 3 instaleerd? Of moet het anders? Ik hoop dat iemand dit weet.
Laatste reactie door Duken, -
SIMS 3 reloaded
door flipmo92- 3 reacties
- 3.4k weergaven
hay; Ik heb de sims 3 reloaded versie gedownload maar hoe gaje hiermee online om accesoires te kopen en te downloaden.In dit basispakket zittn namelijk heel weinig voorwerpen enzo; Als ik men internetverbinding afzet kan ik sims spelen als ik die aanzet meldt die dat ik met een onechte versie van de sims speel, is dit te omzeilen of niet ? bedankt; joe
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Hallo is er hier iemand die weet hoe je de taal van sims 3 moet veranderen? ik heb het al 3 keer gedownload 2 keer deed hij het niet omdat de bestanden corrupt waren en nu is hij in het engels iemand die mij kan helpen?
- 2 reacties
- 5.4k weergaven
ik snap niet hoe je kan tuinieren. kan iemand mij helpen want ik heb het nodig voor mijn werk met sims 3
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Nadat ik mijn laptop geformateerd had, heb ik sims 3 er weer op gezet, maar helaas lukt het niet meer spel te spelen. Als ik op icoon dubbelklik dan start het spel rechtstreeks (d.i. spelen zonder dvd met aangepaste ts3.exe file) en je ziet eerst het spel laden en meteen na volladen uitvallen en soms valt het uit als het na laden de keuze van de city Sunset Valley wordt gemaakt. Je ziet het bij aanklikken van sunset Valley na ca 1 a 2 cm groen het uitvallen. Ik had eerst Vista erop en nu windows 7, kan het daarmee te maken hebben?
Laatste reactie door Zombymario, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1.4k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
- 4 reacties
- 3.3k weergaven
Haii, ik heb net de sims 3 wereld avonturen gedownload, maar als ik hem mount met daemon tools en dan wil installeren, dan staat er dat hij sims 3 moet bewerken om verder te gaan met de installatie, en als ik dat doe, dan zegt hij dat er een fout is opgetreden en dat het bewerken niet verder kan gaan. heb al gekeken voor andere downloads, maar ik vind geen goede, en als ik ze wel vind dan zijn het geen goede. iemand die me kan helpen met een goede download?
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 14 reacties
- 6.6k weergaven
Hooi, Ik heb de sims 3 wereldavonturen gedownload en ik heb daemontools gebruikt om hem te kunnen afspelen. Het spel start gewoon op maar zodra ik bij mijn poppetjes kom zegt hij dat ze niet zeker weten of ik een echte versie gebruik en dan moet ik contact opnemen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit bericht niet meer krijg en gewoon kan spelen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Huismus, -
- 6 reacties
- 4.6k weergaven
Hee eindelijk heb ik de sims 3 wereldavonturen kunnen installeren want ik moest hem alleen opnieuw installeren omdat je het uitbreidingpakket niet kon installeren i.v.m die updates enzo. dus heb ik het net eindelijk gespeeld, alleen het spel was zoo sloom dus had ik hem even afgesloten en mijn opgeslagen families weggedaan want dan kon ik ook weer mooi opnieuw beginnnen. alleen als ik hem nu opstart kom ik uiteindelijk bij het menu uit, en dan staat er dat k de cd moet plaatsen alleen ik heb de crack algeplaats en heb hem al gespeeld. dus heb ik mijn families maar even teruggezet alleen niks help ??? weet iemand misschien wat ik nu moet doen? ik heb trouwens v…
Laatste reactie door melley88, -
- 1 reactie
- 3.2k weergaven
Hey ... Ik ben al een tijdje zeer enthousiast de Sims 3 aan het spelen, maar op een gegeven moment wil je toch wel eens iets anders. Daarom was ik heel blij toen het eerste uitbreidingsset kwam voor de Sims 3: Wereldavonturen. Ik heb alleen een klein probleempje. Ik wil hem namelijk in de winkel kopen maar ik weet alleen niet of hij het op m'n computer gaat doen. Ik heb namelijk de "gewone" Sims 3 gekopieerd van iemand en een crack van internet gehaald zodat hij het deed (en hij doet het nog steeds perfect ;D) maar ik weet nu niet of hij het ook blijft doen als ik de legale versie (uit de winkel gekocht dus) van het uitbreidingsset erop zet. Heeft iemand een idee of …
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
- 1 reactie
- 4.8k weergaven
Als ik de sims 3 wereldavonturen wil installeren krijg je een melding dat de sims 3 bijgewerkt moet worden en vraagt dan wilt u doorgaan. Dan kies je voor ja want zo nee wordt de installatie afgebroken. Als ik dus op ja heb geklikt krijg ik deze foutmelding. Ik heb de sims 3 al 2x opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niets. Weet iemand een oplossing? [verwijderd door de beheerder]
- 5 reacties
- 16.1k weergaven
[table] [th] Sims 4 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]Sims4[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Virtueel leven[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://www.sims-4.nl/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]EA[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]04-09-2014[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Vereist: Internetverbinding vereist[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Online[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Ontwikkelaar:[/td2][td2]EA[/td2][td2][/td2][td2][/td2][/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]De Sims 4 is …
Laatste reactie door Hamstert, -
- 3 reacties
- 3.7k weergaven
Waar kan je sims 8 in 1 downloaden Groetjes 8)Inkies7
Laatste reactie door Granaat90, -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hi ^^ Ik heb zojuist de Sims Deluxe gedownload met BitTornado en de serial en de no CD crack heb ik al. Ik ben begonnen met het installeren van het spel en heb de serial al ingevuld en de no CD crack in de start.exe van CD1 gedaan en dan begint ie met installeren. Maar nu komt het probleem, als hij CD 1 heeft geïnstalleerd vraagt ie naar CD2. Dan komt er zo'n melding dat CD2 moet geplaatst worden. Dus ik mount CD2 en dan zegt ie dat het niet de juiste CD is. Ik heb het al geprobeerd met PowerISO en Daemeon Tools.
Laatste reactie door Huyen, -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
ej jongens als ik sims opstart staat er: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. ik heb nog geprobeerd met een crack de originele bestand te overschrijfen maar toen ik bij de map aankwam bleek er helemaal geen exe bestand te zijn maar ik heb nog wel de crack gezet ik snap er helemaal niks van
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo heb een probleem met sims eilandverhaal. Toen alles geinstalleerd was en het spel begon op te starten loopt dit vast tijdens de intro en merk ook dat het scherm niet schermvullend is heb aan beide kanten een ruimte van 9 cm over hoe kan ik verder . Zit echt met mijn handen in het haar heb al gedeinstalleerd en terug opnieuw maar steeds blijft die vasthangen bij de intro het is nochtans een origineel spel dus :-\
Laatste reactie door Catzilla,