Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
Laatste reactie door Heisenberg, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, Mijn Wii heb ik laten ombouwen en heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad aangezien mijn buurman altijd de spellen voor me downloadde en brandde. Nu is hij verhuisd, dus moet ik het zelf doen. Ik heb wat gebruiksaanwijzingen gevolgd op internet en mijn eerste spel was gebrand, en deed het ook (ik helemaal blij natuurlijk :dans2:). Zo heb ik het gedaan: - Ik gebruikte een DVD+RW van Pleomax - Ik gebruikte torrents van EspalWii, PAL - Ik pakte het .rar bestand uit met WinRar - Ik brandde het .iso bestand op de DVD met ImgBurn Speed: 4x En hij deed het. Ik probeerde het bij andere spellen en ze deden en doen het nog steeds. Maar mijn probleem is het vol…
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb een paar nieuwe spellen op de dslite gezet maar na het opstarten van het spel (het balkje loopt vol) krijg ik een wit scherm. hoe kan ik dit probleempje verhelpen? Ik heb al gezocht en gezocht maar ik kom er niet écht uit. met vr. gr. anna
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 :cool2:. jaccodagansta
Laatste reactie door jaccodagansta, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
begin september krijg ik aion binnen. lijkt me een super vet spel maar wat moet je eigenlijk per maand betalen? dat is mijn vraag mvg. magicm14
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?) :-\ Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?) Bedankt!
Laatste reactie door jane27176, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1,6k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik hb een vraag over de razordox update 5 voor empire total war. Na het installeren volgens de handleiding van de update, start het spel niet op. Is deze update nuked? Ik kon er nergens iets over vinden! alvast bedankt!
Laatste reactie door oka01, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik speel BF2 maar telkens als ik ingame online ben dan krijg ik het bericht ' er is een probleem met je verbinding' hij blijft dan ff haken maar dan schiet hij weer verder erg irritant het komt vooral voor als ik net onder vuur lig ik dacht eerst aan lag maar mijn ping is 18 dus volgens mij kan het daar niet aan liggen heeft iemand dit probleem ook gehad en weet een oplossing Alvast bedankt, DutchFighter
Laatste reactie door jann, -
2 .daa files
door Mfie- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik denk dat dit in dit forum het beste thuis hoort: Ik heb een spel gedownload (return to krondor, 1998, 1 Gig). Er zaten 2 .daa files in de download omdat het oorspronkelijke uit 2 cd's bestond. Ik download dus een programma dat .daa files kan lezen (Power ISO) en koppel mijn eerste bestandje eraan vast. Na een tijdje komt er een scherm met 'install', ik duw daarop ga akkoord met de voorwaarden enz.enz. Als het op 70% komt vraagt het 'selecteer de directory van Disk 2'. Ik selecteer de .daa file van disk 2, probeer ook die file in een map 'Disk 2' te plaatsen. Maar dat werkt niet. Dus daarom vraag ik: Wat nu?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid.,
