Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hey, Telkens als ik fm09 wil opstarten krijg ik een foutmelding. Ik krijg telkens dit: Kan de toepassing niet juist initialiseren (oxc0150002). Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
- 8 reacties
- 1.5k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
Laatste reactie door Robin, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal. Graag zou ik jullie hulp wille lenen bij het volgende probleempje. Als ik bij GTA Ballad of Gay Tony de Multiplayer op de PS3 wil starten, lukt dat niet. Er verschijnt een melding in beeld met deze tekst : "This game session does not longer excist" Dusss, mijn vraag ; kunne jullie mij helpen/ is er een verklaring voor? Alvast Bedankt Gr SneakySnake
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
CoD WaW LAN
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb pas CoD 5: World at war gedownload voor de pc(deze: [modbreak=cancan] Het linken naar illegaal content is niet toegestaan op DukeN.nl. Zie de huisregels.[/modbreak] Hij doet het goed, maar als ik een online account aan wil maken doet hij het niet, hij geeft steeds aan dat je om online te spelen een acc aan moet maken, dan geef ik een naam op, en dan vraagt hij hetzelfde weer, en dat gaat maar door. Is er een manier om een acc aan te maken, en is het account nodig om een LAN party te hosten? bvd Niels
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
Warrock error
door Joris.- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
- 7 reacties
- 1.5k weergaven
Hoy heb een probleem met deze spel Ik kan de game normaal installeren, maar als ik wil spelen zie ik een zwart scherm en doet ie niets meer Kan iemand mij helpen, Hartelijk dank
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik was oblivion aan het installeren maar toen heb ik per ongeluk de pc afgesloten Ik kan hem nu niet spelen en niet unstalleren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een goed werkende xbox 360, alleen is de omgebouwde dvd drive kapot. Dus mijn vraag is: Waar koop ik een lite-on dvd drive los, die al geflashed is? Ik zal morgen ff kijken welk type dvd drive het precies is. Dat weet ik namelijk niet helemaal zeker... Alvast Bedankt, en welterusten! Sent from my A101IT using Tapatalk
Laatste reactie door PeaceFreak,