Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy heb hulp noodig bij instaleren xlive ik weet hiet in welke map moet ik zoken alvast bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten
Laatste reactie door joete, -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
Gratis MMORPG
door pelle64- 16 reacties
- 1,5k weergaven
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er mensen zijn die van MMORPGs houden maar het te duur vinden om te 12 euro per maand te betalen. Ik heb zelf wow gespeeld maar ben gestopt omdat het te duur was. Nu speel ik Runes of magic. Is vergelijkbaar. Wel iets minder natuurlijk maar als je niet al te kritisch bent erg leuk. Als je gaat spelen kom dan ff naar NL server zit ik ook
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26230.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal. Graag zou ik jullie hulp wille lenen bij het volgende probleempje. Als ik bij GTA Ballad of Gay Tony de Multiplayer op de PS3 wil starten, lukt dat niet. Er verschijnt een melding in beeld met deze tekst : "This game session does not longer excist" Dusss, mijn vraag ; kunne jullie mij helpen/ is er een verklaring voor? Alvast Bedankt Gr SneakySnake
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?) :-\ Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?) Bedankt!
Laatste reactie door jane27176, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik heb net cod 4 mw 2 gedownload via mininova.com de torrent van globe ik weet niet of die bij mensen bekend voor komt. ik heb de folder extract nar bureablad enz. maar als ik dan op de setup klik dan zegt ie foutmelding '' weet je wel zeker dat de setup in deze folder staat'' ofzoiets ik snap er egt niks mer van zou iemand mij misschien kunnen helpen AUB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281,