Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo ik heb hp 4 gedownload en nu bij het instaleren vraagt hij om een cd wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Als ik guitar hero wil spelen op mijn omgebouwde wii dan krijg ik de melding een update uit te moeten voeren. Aangezien ik een omgebouwde wii heb wil ik dit omzeilen maar dat lukt niet. Je kunt alleen ok indrukken. Aangezien ik mijn wii heb laten ombouwen bij ombouwinkel ben ik op die site gaan kijken en ze hebben oa wasabi en wii key chips. Heb van allebei de uodate op een dvd gebrand en die wil ik nu afdraaien om zo het probleem te omzeilen. Bij wiikey update geeft ie aan : geen wiikey gevonden en bij wasabi geeft ie een error. Zijn er nog meer chips en zou het updaten van de chip inderdaad dit het probleem oplossen? Indien ja... kan ik zonder de wii te openen zien …
Laatste reactie door marcelvn, -
hallo , ik had de vraag waar kan ik een ps3 online kopen tegen goede prijzen in belgie heb ik het goedkoopst 289euro gevonden maar ik ken geen winkels in NL dus misschien kunne jullie mij helpen met een online winkel die Ps3 goedkoop verkoopt en naar belgie verstuurt ? Iemand geintreseert in paar XBOX360 spelletjes ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Hallo allemaal, Wij hebben twee Nintendo's Ds Lite en jaren geleden heb ik hiervoor een TTDS kaartje aangeschaft en toen met veel moeite (ik ben echt niet handig met computers) er een aantal spellen op gezet. Nu willen de kinderen wel eens wat nieuwe spellen hebben dus ben ik aan de slag gegaan. Een aantal spellen is gelukt, maar een heleboel lukken niet. Die lopen vast! Ik krijg deze melding: [Rom loading failed] load rom errcode=7 Please reset system Ik ben inmiddels zover dat ik nu weet dat ik de TTDS kaart moet updaten. Maar hoe? Veel links die ik heb gevonden doen het niet (meer) of het is een site waar je moet betalen. Wij downloaden met Spotnet (en voorhee…
Laatste reactie door Zombymario, -
besturing fifa 08
door dikken- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 8.7k weergaven
wie heeft een goede fifa 2007 no cd crack?
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door marcov, -
Re: R4 SDHC
door internetje- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 SDHC met een link naar www.r4-v.com (staat op een stickertje). Ben op zoek naar nieuwe firmware omdat nieuwere spellen het niet doen. Als ik een link die de upgrade zou moeten geven op de site download krijg in een map met oa moonsh2 erin. Maar volgens de instructie moet ik een andere map plus wat losse bestanden erop zetten (dezelde bestanden die ik nu ook heb, maar die dan een nieuwere neem ik aan) Wie weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn kaart kan vinden? Bedankt.
Laatste reactie door los-cuentos, -
Fifa 2006
door Gast jazekerxx- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hey ik heb fifa06 gedownload en ik heb hier informatie gevonden over hoe ik het spel aan het praten krijg. ik heb de instructies opgevolgd en het spel werkt. ik wou effe kwijt dat dit echt een top site is.
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen, -
championship manager 5 language
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ik heb net cm5 gedownload maar er zitten geen talen bij. Weet er iemand hoe ik hieraan moet geraken? met google vind ik het niet.
Laatste reactie door jacqueline50, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Kweet niet of hier eigenlijk aparte topic voor moest begonn worden, maja... Mijn ma heeft dus een IPod en had die in de usb-poort gestoken. Ze laadt enkele files op en wat blijkt... Hij zit er maar half in. Juist ingestoken en blijkt dan dat er geen enkel bestand meer naar geload kan worden. Beginnen foefelen met CHKDSK, maar dat werkte niet. Heb nu een uitstkend progje gevonden vr grote bestanden, beschadigde,... te verwijderen naam: AbsoluteShield File Shredder kan je ook gewoon gebruiken om te zorgen dat je bestanden zelfs met undelete of uneraser niet meer kan recoveren. (p.s.: is freeware)
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Wij zijn spellen aan het downloaden. We kunnen het wel helemaal instaleren maar dan wordt er gevraagt om een CD in te doen. Die hebben we dus niet. Als we de crack willen openen dan doet ie dat niet om dat er geen EAX.DLL opstaat. Maar dit kunnen we ook niet downloaden. Kan iemand ons helpen. gr
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
The sims 2
door zwarthoed94- 1 reactie
- 1.1k weergaven
kan iemand me een goede torrent van de sims 2 geven?
Laatste reactie door Julesbaby, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg,