Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
goede game pc ?
door boeskool- 2 reacties
- 1,5k weergaven
- AMD Athlon64-X2-5600-(2x2,8GHz, S.AM2) - 2048 MB (=2 GB) DDR2-RAM/800 MHz - 320 GB Marken-Festplatte, 7.200U., SATA2 - Midi-Tower-Gehäuse, Silent-Netzteil! - 1024 MB GeForce 9500 GT, DDR2, TV-O, DVI, PCIe. - Marken-Mainboard Abit oder Asus/Asr. - 22-fach DVD-Dual-Brenner, brennt alle Formate! - PS/2-Windows-Tastatur, ergonomisch - optische PS/2-Scroll-Mouse - 2x Front-USB 2.0-Anschluß, 4x Back-USB! - CardReader 12in1 vorn - 10/100/1000 Mbit LAN, xDSL-fähig, UDMA133 is dit goed om call en duty en zo tespelen of wie helpt me opweg v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb me gisteren Battefield 3 geïnstalleerd maar krijg bij het opstarten steeds de melding: getcurrentprocessornumber niet vinden in dll bestand KERNELL32.dll. Waar kan dit aan liggen? En wat is de oplossing voor dit probleem. Op duken.nl zelf kan ik het niet vinden en de oplossingen die google aangeeft werken helaas ook niet. Wie weet er meer? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb gisteren COD 4 gedownload ik heb hem ook geinstalleert. Dat is allemaal volgens mij goed gegaan. Ik heb ook alle patches gedownload en geinstalleert. Alleen als ik nu het spel start komt er een opstartscherm van het spel daarna zwart beeld en daarna geeft mijn computer de volgende foutmelding: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: iw3mp.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 47043f08 Fault Module Name: iw3mp.exe Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47043f08 Exception Code: c0000005 Exception Offset: 00276555 OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Locale ID: 1043 Additional Information 1: 8d13 Additional Inform…
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kwam deze video tegen ivm softmodden van je wii en wil deze met jullie delen. Het volledig pakket met alle programma's nodig voor het softmodden van je wii kan je hier downloaden: [admin]Link verwijderd! Graag een link plaatsen waar men geen survys dient in te vullen!![/admin] Je kan hem hier zien: Mod Wii 4.2 proof 100% All Apps + downloadlink
Laatste reactie door oneilboy, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
Gaming toernooien
door mummy- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Dit is geen probleem, maar meer wat informatie die ik hier graag over wil hebben. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar zonder op te scheppen kan ik zeggen dat ik met name in Black ops behoorlijk goed ben. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Ver…
Laatste reactie door mummy, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik was laatst een potje call of duty aan het doen op mijn playstation 3, toen er een hacker in de game kwam, hij heeft bij mij alle uitdagingen voltooid en hij heeft me 10 prestige level 70 gemaakt. Dus nu heb ik het spel zeg maar "uitgespeeld". Weet iemand hoe ik mijn level en challenge's kan reseten? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Marciej123, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik wil een spel downloaden maa4r ik weet niet welke goed is. wie kan me een goede torrent geven van het spel midnight club. alvast bedanktt ;D
Laatste reactie door sstitchh, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Topic: Waarom is mijn savegame ineens verdwenen en hoe kan ik hem terugkrijgen? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem. Mijn savegame van [naam van het spel] is ineens verdwenen! Ik had de game al een tijdje niet gespeeld en nu doet hij het gewoon niet meer. Heb ik iets verkeerd gedaan? Hoe kan ik mijn savegame terugkrijgen? Alle hulp is welkom! Thx! ExpertAlex Hey GamePeter! Super frustrerend als dat gebeurt, ik begrijp je helemaal. Laten we kijken wat we kunnen doen. Controleer of je in de juiste account zit: Soms als je meerdere accounts hebt, kan het zijn dat je in de verkeerde bent ingelogd. Controleer dit eerst. Cloud saves: Als je game gebr…
Laatste reactie door gamer12, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik zit met een vraag, kan ik met mijn DS op het internet? ik heb een WII met internet-connectie maar met een WPA-code, maar met een DS heb je een WEP-code nodig en ik wil die net veranderen. alle hulp is welkom mvg, guilpje
Laatste reactie door guilpje, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario,