Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hey allemaal ik heb een probleempje met een gedownloadde versie van counterstrike: ik wil heel graag online met counterstrike om beter te worden met shouters, het probleem is dat wanneer ik online wil dat ik een melding krijg dat ik een verkeerde versie heb, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????? btw: kheb al geprobeert het spel up te daten maar tot nu toe zonder resultaat
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. B.v.D
Laatste reactie door dwayne91, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen, ik heb heel veel ervaringen en kennis van wii gestudeerd en na het harder werken heb ik nieuwe programma gemaakt voor de wii ombouw en het kost 35 euro. dan heb je zeker ombouw zo al na half uurtje als je zo snel heb begrepen succes
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zou graag een No CD-crack hebben van Battlefield 2. Want ik heb er een gedownload maar die blijkt niet te werken. bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb op de ps3 net assasin's creed gekocht, maar zowel ik als mijn broer willen een eigen account, alleen als k op nieuw klik, staat er dat de oude word overschreven, maar bij laden staat iets over memory block 1 ofzo. Weet iemand hoe je 2 verschillende accounts kan?
Laatste reactie door mummy, -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Heeft er iemand een goede link voor een makkelijke en snelle download van assassins creed voor de pc ?
Laatste reactie door superboy33, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,4k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
wie kan mij helpen mij een registration code te vinden ? ik heb het spel al gedownload maar geen registration code erbij..
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb de legale cd sims Apartment life gekocht en geïnstalleerd. Nu wil ik hem spelen zonder de er in te hoeven stoppen. Ik heb echter helemaal geen verstand van computers. Ik ben er wel al achter gekomen dat ik naar http://www.gamecopyworld.com/ moet gaan, maar als ik naar de cracks van The Sims Apartment Life ga, krijg ik een hele lijst met dingen. Ik vroeg me af welke ik van deze downloads moet aanklikken. Ik had gehoord dat je hiervoor ook het programma 'Daemon Tools' moet downloaden, is dat echt van noodzaak? In de handleiding hebben ze het trouwens ook over een virtuele drive, maar wat is dat?
Laatste reactie door Maddock, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Mannen, ik ben nieuw op deze site en ik weet niet goed waar zoeken en ik ben ook niet echt handig met dit soort dingen. Maar staat er ergens een volledige handleiding hoe je dsi spellen kunt downloaden, cracks installeren en hoe je dit op je flashkaartje zet? Een richtlijn zou al heel fijn zijn! Groeten
Laatste reactie door boekema, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric.,