Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
heey ik heb guitar hero 3 en ik wilde custom songs maar ik heb al via youtube geprobeerd. maar de gitaar track kreeg ik een error. weet iemand hoe dit moet of heeft gedaan? wil je me dan helpen? -lol-
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb de first decade gekocht en hem geïnstalleerd op vista alle games werken maar allen Generals en Zero Hour geeft het probleem dat er geen cd in zit terwijl de cd er wel in zit iemand een oplossing ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Heeft er iemand een goede link voor een makkelijke en snelle download van assassins creed voor de pc ?
Laatste reactie door superboy33, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb een gedownloade versie van FIFA10 en ik kan hier niet mee online. Zou iemand weten hoe je wel online zou kunnen met een gedownloade FIFA 10 Alvast bedankt O0
Laatste reactie door ivo80000, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo gasten ik heb een wii gekocht 4.2E en zou graag het hombrew channel installeren. nu is men vraag. kan er iets gebeuren bij een update met men wii als het hbc is geinstalleerd? zo ja welke. groeten kevin
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo duken, ik ben paar sniper montages aan het maken, maar hoe moet krijg ik in mijn montage mezelf als 3rd person??? heb hier een voorbeeld filmpje... http://www.youtube.com/profile?annotation_id=annotation_587342&feature=iv&user=IDutchFilmsI#p/u/4/jHGfsUsiRAI ik gebruik Fraps en Sony Vegas Pro. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Ik zit nu al ongeveer 3 uur te kloten met de installatie van mijn net nieuw gedownloade versie van Empire Total War Special forces edition. Dit is een Razor versie! (wat dat opzichzelf is weet ik eigenlijk niet eens :geheim:) Het gaat er iig om ik het spel heb gedownload en via Razor (denk ik) heb geinstalleerd. Hij vroeg constant om bepaalde .sid bestanden die ik elke keer heb geselecteerd en naar mijn idee is de installatie volledig voltooid. Er is echter een probleem want ik kan het spel niet spelen, ik zou de bestanden van de gecreerde Razor map 1 voor 1 (volgens comment op FTD) in de ''data'' map van het spel moeten doen. Ik had echter maar 1 bestand…
Laatste reactie door n00biachi, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
pc game shrink
door divx1977- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo daar ik wil graag een pc game dvd 9 naar een dvd 5 shrinken kan dat en zo ja kan iemand mijn er mee helpen alvast bedankt
Laatste reactie door divx1977, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,4k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb net FIFA 09 gedownload maar ik vind geen werkende key :'( Zou iemand mij hierbij een handje willen helpen? Dank bij voorbaat Dennis
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik wil graag minecraft spelen online en wil niet de gehackte versie. ik kan betalen met paysafecard en bankcontact. mvg. fillekes
Laatste reactie door Rikkert., -
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje,