Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
hallo, voor alle mensen die cod mw2 bezitten is er iets mee? want ik speel cod 6 nu sinds september en heb sinds die stomme stimulus pack alleen maar lagg. ik heb de stimulus zelf niet. ik heb dat ik loop en of schiet en dan ineens word terg geteleporteerd naar een plaats waar ik eerder stond. heeft dit te maken met mijn nat poorten? zo ja? kunnen jullie me dan helpen hoe ik die moet openen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,5k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
Laatste reactie door Robin, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb me gisteren Battefield 3 geïnstalleerd maar krijg bij het opstarten steeds de melding: getcurrentprocessornumber niet vinden in dll bestand KERNELL32.dll. Waar kan dit aan liggen? En wat is de oplossing voor dit probleem. Op duken.nl zelf kan ik het niet vinden en de oplossingen die google aangeeft werken helaas ook niet. Wie weet er meer? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik wil een spel downloaden maa4r ik weet niet welke goed is. wie kan me een goede torrent geven van het spel midnight club. alvast bedanktt ;D
Laatste reactie door sstitchh, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is SPAM en msn jSPAM om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door Duken, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb gehoord dat je met de Yuzu Emulator Nintendo Switch games kan spelen op je PC. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken? Heb zelf geen idee waar te beginnen. Thanks! NextGenGuru Hey GamePeter, leuk dat je interesse hebt in de Yuzu Emulator! Het is echt een geweldige tool om Switch games op je pc te spelen. Hier is een simpele stap-voor-stap handleiding om je op weg te helpen: Download Yuzu: Ga naar de officiële website van Yuzu (yuzu-emu.org) en download de juiste versie voor jouw besturingssysteem (Windows of macOS). Installeer Yuzu: Open het gedownload…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Forumonderwerp: Hoe stel ik PPSSPP juist in voor de beste game-ervaring? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben net met PPSSPP begonnen en vind het echt een toffe emulator. Maar ik heb geen idee hoe ik de instellingen moet doen voor de beste game-ervaring. Kan iemand wat tips geven? Wat moet ik vooral aanpassen en waar moet ik op letten? Alvast bedankt! ExpertEric: Hoi GamePeter! Leuk dat je PPSSPP gebruikt. Hier zijn wat tips om je instellingen te optimaliseren: Grafische Instellingen: Ga naar ‘Settings’ > ‘Graphics’. Zorg ervoor dat je de ‘Rendering Mode’ op ‘Buffered Rendering’ zet. Hierdoor krijg je een betere beeldkwaliteit, vooral bij 3D games. R…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, had laatst UT 3 gedownd, maar toen ik hem startte na installatie kwam er een foutmelding. hier is een screenshot of zoiets (alleen dan bij UT3): http://img291.imageshack.us/img291/6380/naamloosmb4.png
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22575.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
eej, ik speel dus regelmatig Battlefield 2 ;D maar als ik nu in een server wil spelen krijg ik een error en ik heb Battlefield 2 de patch gedownload én geïnstaleerd(patch v1.41) van deze site: http://www.electronicarts.nl/downloads/2210/ maar het kan zijn dat ik gekickt wordt door mijn mod AIX 2.0: http://aixtended.com/clientfiles.html -als ik al door iets wordt gekickt hoe te voorkomen? -als ik door de mod wordt gekicked wat te doen(zonder de optie deïnstaleren -PBsetup doet het bij mij niet dan krijg ik een error(zie ook screenshot voor error PBsetup) van de volgende site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php wat kan ik nog doen? bvd [v…
Laatste reactie door martijn1,
