Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Telkens als ik een cracked server wil joinen in crysis, krijg ik een timeout, weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door nick9319, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Beste leden, Zojuist in mijn Inbox een bericht gehad waar jullie wellicht wel raad mee weten. Hopelijk kunnen jullie de gebruiker : aa_jansen , met dit probleem helpen.
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hey, ik zie op youtube allemaal filmjes opgenomen van de xbox 360 (zonder cam) ik zou dit ook graag doen en nu heb ik gehoord van de easy cap capture cord. deze neemt het beeld op door de capture cord gewoon in de USB poort van de 360 te steken. is er ook een manier om dit gratis te doen met een of ander programma?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Komt football manager 2011 ook voor de ps3 uit?
Laatste reactie door Robbert, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hey, nfs Most Wanted die heb ik gedownload en geextract alles wat er staat hoe je het moet doen . Maar als ik het spel wel starten dan krijg ik heel mijn scherm zwart en kan ik nix meer doen :-\ Ik heb al gekeken naar mijn systeemeisen en alles was boven het geeiste. en ook al op gamecopyworld maar vind het niet. Liefst snel een reactie met een antwoord hoe ik het moet oplossen O0 Groetjes
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb cod 1 gedanwlaod en nu zat ikhem t einstaleren dus d 1 as klar ik ging aar cd 2 en toen klikte ikop lauch en toen kwamer demo32.exe werkt neit meer :S ik snaper niiksvan wie kan me helpen MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Het is in 1 keer gebeurd dat hij ging lekken en nu doet hij dat de hele tijd. Dit is ook maar alleen op online. wat kan het zijn.??
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo wie kan mij aub helpen met deze probleem ik weet ook niet hoe dit gebeurt alls ik cod 4 start kom dit error meteen. BTW.klik op de foto grooter te zien
Laatste reactie door snor1991, -
Hallo allemaal. Weet iemand wanneer de nieuwe top game Fifa 2010 uit komt, en waar ik hem kan downloaden? alvast bedankt. O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb 3.90 M33-3 op m'n psp 2004, en ik kan de firmware niet upgraden. Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens de Sony Helpdesk is dit ook niet mogelijk, omdat ie ooit gedowngrade is (niet door mij). Kan ik er nu niks meer mee? Ik kan me dat niet voorstellen. Wie heeft de ultieme truck om het toch voor elkaar te krijgen?!
Laatste reactie door IfElse, -
- 8 reacties
- 1,4k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
halo weet iemand hoe ik medal of honor airborne instaleren kan heb alles geprobeerd luk niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Halo 1 doet vaag
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Ewa Als ik op de halo 1 snelkoppeling op mijn buroblad druk dan geeft het dit aan: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb bij DXDIAG gekeken maar kzie niks. Post Merge: juni 07, 2009, 09:58:13 am Ohjah ik heb windows xp [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Just Cause 2 werkt gewoon goed. Maar als ik de resolutie veranderen dan saved hij de resolutie niet. Hoe kan dat? Ik start het spel met admin rechten.
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik zit met een vraag, kan ik met mijn DS op het internet? ik heb een WII met internet-connectie maar met een WPA-code, maar met een DS heb je een WEP-code nodig en ik wil die net veranderen. alle hulp is welkom mvg, guilpje
Laatste reactie door guilpje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Dag iedereen, Ik zoek heel het web door achter een torrent of diverse van Renegade PaintBall, maar vind het niet,wel 4torrents op TPB maar daar zijn het bestanden die ik moet openen met daemon tool,en dan kom er toch dat ik de full version moet kopen terwijl bij de comments staat van de andere die het hebben gedownload; yeah great it work's enz... Wil iemand een goeide torrent of site geven,ik zou het graag spelen,en en wil je ook bij vermelden hoe ik het dan moet instaleren als het is zoals daemon tools enzo mvdg, Karel
Laatste reactie door Marciej123,