Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, ik heb CoD BO maar ik kan het atm niet op m'n eigen PC spelen, is het mogelijk om het te spelen op m'n broertjes pc (ook multiplayer) en daar dan in te loggen op m'n steam en daarna als m'n computer het weer doet het op die van mij te installeren en dan ook te spelen (via mijn Steam account)? Thanks. (:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
pc game shrink
door divx1977- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hallo daar ik wil graag een pc game dvd 9 naar een dvd 5 shrinken kan dat en zo ja kan iemand mijn er mee helpen alvast bedankt
Laatste reactie door divx1977, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Ik zit nu al ongeveer 3 uur te kloten met de installatie van mijn net nieuw gedownloade versie van Empire Total War Special forces edition. Dit is een Razor versie! (wat dat opzichzelf is weet ik eigenlijk niet eens :geheim:) Het gaat er iig om ik het spel heb gedownload en via Razor (denk ik) heb geinstalleerd. Hij vroeg constant om bepaalde .sid bestanden die ik elke keer heb geselecteerd en naar mijn idee is de installatie volledig voltooid. Er is echter een probleem want ik kan het spel niet spelen, ik zou de bestanden van de gecreerde Razor map 1 voor 1 (volgens comment op FTD) in de ''data'' map van het spel moeten doen. Ik had echter maar 1 bestand…
Laatste reactie door n00biachi, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
halo weet iemand hoe ik medal of honor airborne instaleren kan heb alles geprobeerd luk niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Mannen, ik ben nieuw op deze site en ik weet niet goed waar zoeken en ik ben ook niet echt handig met dit soort dingen. Maar staat er ergens een volledige handleiding hoe je dsi spellen kunt downloaden, cracks installeren en hoe je dit op je flashkaartje zet? Een richtlijn zou al heel fijn zijn! Groeten
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo mensen, ik heb heel veel ervaringen en kennis van wii gestudeerd en na het harder werken heb ik nieuwe programma gemaakt voor de wii ombouw en het kost 35 euro. dan heb je zeker ombouw zo al na half uurtje als je zo snel heb begrepen succes
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Goedendag, Ik ben al de gehele dag aan het kloten om mijn cod 5 aan de praat te krijgen en het wilt niet werken. wat ik doe: installeer cod, patch alle patches tot en met 1.4. daarna start ik het spel op en druk ik op de console. de console opent zich en nu zou ik een server in moeten vullen met connect ervoor. nu komt het probleem: als ik bijvoorbeeld: connect 12345678:28960 invul in de console en op enter druk dan verdwijnt de hele console en gebeurt er voor de rest niets. mensen hier die er ervaring mee hebben of weten hoe ik het moet oplossen? opnieuw installeren heb ik al vaak genoeg gedaan daar ligt het niet aan. wat ik wel een beetje raar vind: een aantal …
Laatste reactie door gabazo, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
IMVU op mac
door loesJ...- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hai, ik heb een mac OS X maar daar is nog geen software voor bij imvu, hievoor speelde ik het gewoon op windows maar die pc is langzaam aan het overlijden. dus mijn vraag: is er niet een of andere hack zodat ik toch imvu kan installeren op mijn mac? xxx
Laatste reactie door loesJ..., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
Hallo allemaal. Weet iemand wanneer de nieuwe top game Fifa 2010 uit komt, en waar ik hem kan downloaden? alvast bedankt. O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
Combat Arms
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey... ik heb dus CA (free2play MMOFPS) gedownd en geinstalleerd en toen kreeg ik een error (errorcode 30022). dit betekend dat ik het spel niet kan spelen, omdat ik uit europa kom, maar een paar vrienden van me spelen het ook gewoon hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook kan spelen? Combat Arms Europa zou pas in october uitkomen ofzo en zolang wil ik niet w8en
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, Ik heb via bittorent "Command.And.Conquer.Red.Alert.3-RELOADED" gedownload, uitgepakt een key met de keygen (in de Crack map) gegeneerd, en het spel geinstalleerd. Het spel start op maar vervolgens krijg ik een scherm met de melding: Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Card. Wie kan mij vertellen welke registratiecode ik hier in moet vullen, de eerdergenoemde key werkt niet! alvast dank, RickRick
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
sorry voor het late antw, ja heb een omgebouwde ps2
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb de first decade gekocht en hem geïnstalleerd op vista alle games werken maar allen Generals en Zero Hour geeft het probleem dat er geen cd in zit terwijl de cd er wel in zit iemand een oplossing ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
heey ik heb guitar hero 3 en ik wilde custom songs maar ik heb al via youtube geprobeerd. maar de gitaar track kreeg ik een error. weet iemand hoe dit moet of heeft gedaan? wil je me dan helpen? -lol-
Laatste reactie door -lol-, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hey, ik zie op youtube allemaal filmjes opgenomen van de xbox 360 (zonder cam) ik zou dit ook graag doen en nu heb ik gehoord van de easy cap capture cord. deze neemt het beeld op door de capture cord gewoon in de USB poort van de 360 te steken. is er ook een manier om dit gratis te doen met een of ander programma?
Laatste reactie door Robin,
