Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb Mario & Sonic op de olympische winterspelen via een NZB gedownload, op de HD via USB gezet en gestart met Neogamma 7. Het spel werkt maar nu krijg ik een vertekend beeld. De bovenste rand van het beeld komt onder in het scherm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen. Many thanks Eric
Laatste reactie door eric1969, -
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, waarom werken een aantal WIIware spelletjes niet via de SD maar wel via de intern geheugen van de WII. Iemand die mij een antwoord kan geven?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo duken, ik speel call of duty 4 en wil graag wat filmpjes maken voor op youtube te zetten. wat is een goede cam recorder en een goed programma om de filmpjes te bewerken? iemand suggesties? alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb dus net Arma II Gedownloaden en TPB doet het niet bij mij , maar mischien heeft iemand een serial key voor me!? , Alvast Bedankt !
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje: Ik heb mijn xbmc op mijn xbox verpest, beetje jammer, maar gelukkig een nieuwe versie van dit programma voor de xbox gevonden. Ik wilde voor de zekerheid de oude versie van xbmc kopiëren naar mijn pc, voordat ik de nieuwe versie erop zet, maar nu gaat het kopiëren heel erg traag. Ik heb voorheen iets in of uit kunnen zetten bij de opties van flash fxp, zodat dit sneller gaat. Maar ik weet echt niet meer welke optie dit nu is. Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank! Greetz Babidi
Laatste reactie door Babidi, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1.3k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38660.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, mijn BFBC2 crasht na een tijdje spelen. Hier is hoe de crash eruit ziet: System Crash Bad Company 2 System Crash Bad Company 2 Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram Alvast bedankt. Post samenvoeging: september 19, 2010, 01:12:13 Sorry voor de dubbel-post, maar dit gebeurt niet alleen bij Bad Company 2, maar ook bij Modern Warfare 2. Als de games zeg maar crashen, freezed eerst de game, daarna kan er een zwart scherm, of een willekeurig gekleurd scherm komen. Soms maakt het een geluid als in het filmpje, maar soms ook niet. Na het gekleurde of zwarte scherm word het zeg maar zwart, of staat er net als in h…
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Nieuws, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken,