Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me graag aanmelden voor de sims 2 site, zodat ik kan downloaden. Maar, omdat mijn broer de sims2 heeft gedownload, weet ik niet wat de regristratie code is. Heeft iemand? Post Merge: december 27, 2008, 11:49:55 pm Niemand?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
napoleon total war
door mummy- 1 reactie
- 1,2k weergaven
In februari 2010 komt het spel Napoleon Total War uit en tot dusver zag ik dat dit spel op de pc uitkwam, maar weet iemand of dit spel ook op de ps3 uitkomt?
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Weet iemand een plek waar ik een fifa 10 nzb bestand kan krijgen?
Laatste reactie door Erwin., -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo duken, ik speel call of duty 4 en wil graag wat filmpjes maken voor op youtube te zetten. wat is een goede cam recorder en een goed programma om de filmpjes te bewerken? iemand suggesties? alvast bedankt
-
Burnout Paradise
door Pitfire8- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor??
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey, Ik heb net need for speed most wanted gedownload en wou dit nu graag in multiplayer spelen. Niet voer het internet, maar gwn met 2 op zelfde pc ( vb 1 met joystick, 1 met klavier) Is dit mogelijk ? Indien niet : kennen jullie een goed racespel waar dit wel op mogelijk is? Alvast bedankt
Laatste reactie door Seight, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, waarom werken een aantal WIIware spelletjes niet via de SD maar wel via de intern geheugen van de WII. Iemand die mij een antwoord kan geven?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Probleem met installatie van Nintendo Switch-game GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Ik probeer een nieuwe game te installeren, maar het hangt steeds bij 75%. Ik heb al geprobeerd de console opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Dit is zo frustrerend! NerdyNina: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik kan je hopelijk helpen! Probeer het volgende: Zorg voor voldoende ruimte: Ga naar je systeeminstellingen en kijk hoeveel opslagruimte je nog hebt. Als je bijna vol zit, kan de installatie vastlopen. Verwijder eventueel wat oude games of screenshots. Verbind met Wi-Fi: Z…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38660.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen, -
Kan op slot!~~
door Arwen01- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb lemmings gedownload maar ik krijg hem niet spelend op mn ds. Ik heb een r4 sdhc kaartje. Ik krijg steeds de foutmelding: The Lemmings config file could not be found. Please check that the file 'Lemmings DS_config.txt exists in the root of your flash media and is not damaged, then reboot. *Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring en die zouden delen met mij!
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
[table][th] PAYDAY 2 Beta Cracked Green Edition-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2 Beta Gebarsten Green Edition-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: Augest 13, 2013 Bestandsnaam: PAYDAY.2.Beta.Cracked.Green.Edition-ALI213 Bron: DVD Grootte: 6.73 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Overkill Software Omschrijving Overkill Software officieel aangekondigd de “Harvest Day 2 ” …
Laatste reactie door Freddytje,