Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1,2k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Weet iemand een plek waar ik een fifa 10 nzb bestand kan krijgen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,2k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey mensen als ik bij mass effect 2 de entitlments_v2 crack run op mn maat zn windows xp professional krijg ik deze error error could not encrypt the entitlment cache. de oude crack werkt ook niet de entitlments dan zegt hij ook nog steeds unable to autharize the listed dlcs > moet er ergens een ontbrekend windows bestandje of update zijn of iets anders wat is hier het probleem van en hoe kan ik hier een oplossing voor vinden??
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
Empire Total War
door Bart'- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Komt deze game ook voor Xbox 360 uit?
Laatste reactie door firecrack, -
Alien vs Predator
door Trizomu- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel deg…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
Laatste reactie door Vraagbaak,