Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Slaapstand in Windows ME
door Gast milan987987- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Geachte helpers, Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP) Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen . IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan! (mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld) mvg, Jel,mobelmo
-
Lotr:Bfme 2
door Gast vddt- 14 reacties
- 12.2k weergaven
Hallo Ik heb net Lotr:Bfme 2 , maar er zat geen nocd crack bij , en ik heb ook al op internet gezocht(http://www.gameburnworld.com/gameburnworld.htm , http://www.crackfind.com/test.php ,http://crackspider.net/ ) maar daar vondt ik geen nocd crack Dit bestandje heb ik gedownload :The Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2 [DVD9][MULTi5-EN_ES_FR_DE_IT] En hier wil ik dan een nocd crack voor Alvast bedankt.
-
- 8 reacties
- 3k weergaven
Mensen help mij,, had het spel NFS Most Wanted bijna uitgespeeld en ben zo dom geweest om een programma te downloaden waarmee ik 18 extra autos zou krijgen, toen ik het had geinstalleerd moest ik muhn SAVEDGAME-bestand (Alias: bestand waar je je spel opslaat) selecteren en nadat ik dat had gedaan deed het spel niet meer.. dus ik kan het spel gewoon opslaan maar opgeslagen bestand kan hij niet openen omdat hij beschadigd is...en dus moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.... Mijn vraag is dus: kan ik met een of ander programma die bestand weer fixe...??? help me alsjeblieft anders is het allemaal voor niets geweest..!! pls help me
-
NL Ondertiteling
door Gast jjvanenk- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Weet iemand hoe je NL ondertiteling kan toevoegen? Ik gebruik Azureus en brand op Nero. :S
Laatste reactie door Eagles, -
CureRom
door Gast alberto- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Wie weet hoe het programma CureRom werkt en wat het doet
Laatste reactie door Duken, -
Tony Hawk American Wasteland
door Gast alberto- 7 reacties
- 3k weergaven
wie heeft dit spel op de pc en kan het spel spelen
-
Battlefield 2 problemen
door Gast alberto- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi. ik heb een problee, met battlefield 2. ik heb een iso gedownload van battlefield 2 en een tijdje met deamon gespeeld, maar toen ging ik de iso branden met nero zodat het spel meteen opstart en dat je geen deamon hoeft te gebruiken maar toen ik het spel weer wilde installeren krijg ik een fout melding en moet ik de installatie afbreken. wie weet wat ik fout doe of wat er mis is. Rodericky
-
CoD2 Installatieprobleem.
door Gast levince- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hey jongens.. Ik heb laatst CoD2 gedownload.. Maar hij wilt niet installeren. Als ik op Setup druk.. krijg ik een error te zien Er staat niks meer dan Error 1158. Misschien dat jullie me kunnen helpen b.v.d
-
Anti-Blaxx
door Gast rhink- 1 reactie
- 3.2k weergaven
Kan iemand me uitleggen hoe anti-blaxx werkt... ik snap er namelijk niets van
-
Swat 4 serial
door Gast alberto- 5 reacties
- 11.5k weergaven
wie heeft er een serial voor Swat 4
-
Football Manager 2006 beelt trilt
door Gast julernoff- 8 reacties
- 2.7k weergaven
het beelt trilt ken iemand mij helpen
-
Getting Up
door Gast lilyilona- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor Marc Ecko\'s Getting Up; Contents Under FIre? BVD Babi
-
generals serial
door Deamon- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hey mensen ik heb ff een vraag over C&C generals over de LAN verbinding als ik tegen mijn broer ga spelen en hij een level host en ik er in wil komen dan krijg ik een bericht dat wel de zelfde serial hebben. dus ik heb een andere serial gedaan maar dan kan ik weer niet online wie weet waar ik een goeie serial waarmee ik via de LAN kan en online kan greetz wasbeertjes ps. die eerste serial die ik gebruikte kan ik wel mee online
Laatste reactie door Deamon, -
syberia 2
door Gast antigua- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Ik ben erin geslaagd het spel te downloaden dus na installatie vraagt ie de 1ste cd en die voer ik dan in met power iso.. ik heb nochtans een nocd crack geplaatst maar misschien niet op de juiste plaats. Kan mij iemand zeggen wat ik kan doen aub? En dit is de map van de program files c: thnx
-
Voor het eerst een game kopieren
door Gast flatron- 6 reacties
- 11.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het gebied van kopieren van cd,dvd etc. Maar nu wil ik van een origineel game die ik gekocht heb een kopie gaan maken. En mijn vraag is hoe ik dat het makkelijkst kan doen met de beveiligingen van tegenwoordig. Is er misschien ergens ook een handleiding hiervoor?
-
welke nero7 is beter premium of ulta edition
door Gast gabberterreur- 5 reacties
- 3.1k weergaven
hoi ik heb een vraag over welke versie ik het beste kan nemen, welke is het meest compleet premium of ultra ik ben ze beide aan het downloade maar de ultra is 967,70 mb groot en de premium 509,03 mb. wie weet hier meer over te vertellen en is er ook ergens een nederlandse handleiding voor te downloaden alvast bedankt
-
World of Warcraft: vragen?
door Gast dterhaar- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Heb je inhoudelijke vragen over World of Warcraft? Post ze hier. Laat me in dit topic ook weten wat voor race en class je bent. Quests, wapens, armor en andere dingen kun je ook opzoeken op www.thottbot.com. Vragen over Quests, wapens en andere dingen kun je hier wel aan me stellen, maar misschien weet ik het ook niet, maar iemand anders wel. Reageer dan! Voorbeeld: Ik ben een: level 30 Human Paladin, alchemy en herbalism. Alt(s): level 44 Dwarf Warrior, mining en blacksmithing. [En hieronder dan je vraag, indien van toepassing.] (Bij ieder bericht moet je level, race, class en professions staan, waarover de vraag van toepassing is. In het begin is ook verplicht je…
-
Na Het Encoderen een AVS bestand
door Gast alberto- 3 reacties
- 2.5k weergaven
hoi ik geb via het programma The Film machine ondertiteling in mijn film gekregen,maar het is geen vob maar een AVS. mijn vraag is kan ik Het AVS bestand gewoon bij nero in de map video-TS of moet ik er vob bestanden van maken
-
Winter sport pro 2006 crack
door Gast wally de lijpe- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Wintersport pro 2006 gedownload en op een cd gezet. Heeft er iemand een no cd crack voor mij? Ik kan hem nergens vinden.
-
No-cd crack King Kong the game
door Gast the fish- 4 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb dus King Kong the game gedownload , succesvol geïnstaleert maar nu vind ik geen cd-crack of image om het te kunnen spelen , op gamecopyworld heb ik een bestand gedownload maar daar zeggen ze: \"Create a CD-Image of CD#1 using Alcohol 120%.\" maar het is een gedownloaded versie ik heb helemaal geen cd1 ervan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank, Pieterjan
-
runaway:a road adventure
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hi Het spel is volledig geinstalleerd en speelt met een gedownloadde savegame. Maar tijdens het spel, daar waar de man uit het raam kruipt begint een kort filmpje. Wannneer het filmpje gedaan wordt er verondertstelt gewoon verder te spelen.. Maar nee..... het filmpje blijft herhalen keer op keer ...... Iemand raad mee?
-
Verschil tussen AVI en Xvid
door Gast totoblauw- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo,, iedereen k heb een vraagje, wat is nou het verschil tussen een AVI en een XViD bestand???
-
battlefield 2
door Gast smartass- 9 reacties
- 3.5k weergaven
hej bij battlefield 2 is er een cheat dat je wapens unlockt, dan moet je unlocks.py opzoeken, en dan bij defaultunlocks alle 0 veranderen in 1, dat heb ik gedaan maar het werkt niet, kan iemand ff uitlegge wat ik fout doe? alvast bedankt,
-
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
Daar ik al wekenlang niet verder kwam in het spel Return to the Castle Wolfenstein heb ik ten einde raad toch maar even gebruik gemaakt van een cheat ( \\god ). Nu wil ik graag weer op de normale manier verder spelen. Maar hoe krijg ik die cheat \\god er weer af?? Op de snelkoppeling op het bureaublad heb ik de toegevoegde tekst weer verwijderd maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing? Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen! Alvast bedankt voor een reactie.
-
FM 2006 instaleert niet
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2.5k weergaven
ken iemand mij helpen ik mount de image maa rhij doet niks ken iemand mij helpen