Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb de Utorrent versie gedownlaod met de bedoelig daarna 'The sims 3', te kunnen downlaoden, Allemaal gelukt, ik heb de Sims 3 gedownlaod + de nieuwe avondvonturen uitbreidings packet. Maar wat nu? Hoe open ik mijn bestand en hoe speel ik nu juist?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik wil RA3 online spelen. Ik ben niet zo goed maar leer snel. Iemand een hamachi server voor mij? Groeten Buzzy
Laatste reactie door Buzzycutty, -
hey ik heb gta 4 gedownload maar er zat geen crack bij niks nadas noppes! weet iemand een crack die t doet? Bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
stronghold 2
door rolts88- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
hallo, ik ben van plan om gta 4 te kopen.. maar ik weet niet of hij leuk is.. dus vinden jullie hem leuk of niet... alvast dank, eggied97
Laatste reactie door Robin, -
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heb je voor metroid trilogy een patch nodig voor usb loader men andere spellen doen het en metroid trilogy niet wat moet ik nu doen kan iemand me helpen dank je als het lukt?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je DS games download... heb ik een handige handleiding: /Edit SPAM Slot, wij overleggen nog wat er gaat gebeuren.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hoi, Ik speel sinds een paar dagen Pro Cycling Manager 2009, maar ik kan nog niet echt goed winnen.. Ik win de tussensprints en de bergen wel, alleen in de etappes word ik toch nog ingehaald.. :S Wat ik nu doen is met de hele ploeg vooraan rijden en dan een keer met de hele ploeg wegfietsen.. Dan zit ik dus met 3 groepjes bestaande uit alleen mijn ploeg. En dan word ik in de laatste 3 kilometer voorbij gereden.. :S :(Dus nu zoek ik een goede tactiek voor de Rabobankploeg.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11,