Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Dag iedereen, Wil iemand een torrent van het spel FUEL voor Vista zoeken Pour Moi? :s Want er is iets met Garpid 199 ofzoiets ;P Thanks alvast!
Laatste reactie door Karel!, -
- 6 reacties
- 1.2k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina, -
Hoy het spel damnation lopt vast met touw en op mur klimen weet imand een oplosing Bedakt
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Nieuws, -
Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Crazy.Machines.2.Invaders.from.Space.Bundle.Edition-TiNYiSO Releasedatum: 16 juli 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: t-cm2ifsbe Bron: DVD Grootte: 624 MB Genre: Strategie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: Viva Media Ontwikkeld door: Fakt Software Omschrijving Invaders from Space zijn gekomen om buitenaards uitd…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Kwartaal 1 2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Strategy[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Valve Software[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Operating System: Windows XP®, Windows 7®, Windows Vista® Processor: Intel Dual Core 2.26 GHz or AMD Athlon equivalent RAM: 1.0 GB Ram Hard Disk: 5GB Video Memory: Nvidia GeForce 8800 GT or Ati Radeon 3870 HD with 512MB memory. DVD-Rom drive. BroadBand Internet Connection. Steam must be installed. DirectX 9.0c Keyboard Mouse[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Hel…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb ook Asian Dynasties gedownload, nu heb ik op de aangegeven site voor een serial code gekeken (www.serials.ws). Het is gelukt om het spel te installeren met de serial code en ik wilde een multiplayer account aanmaken. maar het spel gaf gelijk aan dat het niet kon omdat er al een account op die serial code was aangemaakt wat kan ik nu het beste doen om het spel alsnog multiplayer te kunnen spelen?
-
Closed
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Nieuws,