Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Swap Magic Fat PS2
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Weet iemand of een gedownloade Swap Magic CD te gebruiker is op mijn Fat PS2? Niet gaan vragen welk model ik heb want deze is vlak na de release van PS2 gekocht Bvd, LatinBabe
Laatste reactie door Erwin., -
hey ik heb gta 4 gedownload maar er zat geen crack bij niks nadas noppes! weet iemand een crack die t doet? Bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian
Laatste reactie door kaweian, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, mijn BFBC2 crasht na een tijdje spelen. Hier is hoe de crash eruit ziet: System Crash Bad Company 2 System Crash Bad Company 2 Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram Alvast bedankt. Post samenvoeging: september 19, 2010, 01:12:13 Sorry voor de dubbel-post, maar dit gebeurt niet alleen bij Bad Company 2, maar ook bij Modern Warfare 2. Als de games zeg maar crashen, freezed eerst de game, daarna kan er een zwart scherm, of een willekeurig gekleurd scherm komen. Soms maakt het een geluid als in het filmpje, maar soms ook niet. Na het gekleurde of zwarte scherm word het zeg maar zwart, of staat er net als in h…
Laatste reactie door Zombymario, -
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net Black Ops 1 SKIDROW gedownload, heb deze perfect kunnen installeren maar kan helaas geen zombies doen. Ik heb al overal op internet gekeken maar niets werkt. Kan iemand van jullie mij helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
stronghold 2
door rolts88- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist Empire total war van razor1911 gedownload. Daarna ging ik de bestanden van rzr-etw1.001 tot rzr-etw1.083 uitpakken alleen dat duurde verschrikkelijk lang na een uur was hij op 2%. Duurt dit altijd zo lang of doe ik iets verkeerd? Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
Closed
Laatste reactie door martijn1, -
Need for speed
door GroteBizon- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb need for speed undercover gedownload. Daarna uitgepakt en geïnstaleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik het spel wil spelen komt er een melding: Contorleer je registratiecode en voer hem opniew in. Voer de registratiecode die je vindt op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgzulding in. Als ik mijn code invoer dan zegt ie dat hij niet juist is. Wat nu? Grs
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraag ik heb de gekrackte versie van call of duty2 maar kan niet anline naar schijnt zijn daar patches voor als iemand die heeft stuur ze dan door aub
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb de Utorrent versie gedownlaod met de bedoelig daarna 'The sims 3', te kunnen downlaoden, Allemaal gelukt, ik heb de Sims 3 gedownlaod + de nieuwe avondvonturen uitbreidings packet. Maar wat nu? Hoe open ik mijn bestand en hoe speel ik nu juist?
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
Laatste reactie door katarina,