Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb je voor metroid trilogy een patch nodig voor usb loader men andere spellen doen het en metroid trilogy niet wat moet ik nu doen kan iemand me helpen dank je als het lukt?
Laatste reactie door geraldo13, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor programma's heb je nodig om games als bijv. sims 3 te dowloaden Ik dowload zelf torrents van piratebay af met Uttorent Dan heb ik de torrent gedownload op Uttorent, maar dan mis ik iets en ik weet niet wat wie kan mij helpen??? :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
dit is echt klote heb hem net gekocht doet ie het niet. je moet een of andere code invoeren die er niet in zit. :-[ :-[ :-[ wtf heb ik daaraan. hoe dan ook help plz tnx
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
Section 8 online
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
gta iv disk 2
door zibimaster- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo , ik ben gta iv aan het installeren maar nu moet ik de tweede disk invoeren voor de installatie dus ik heb de tweede disk gemount maar hij kan hem niet vinden kan iemand me helpen??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42105.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb net Black Ops 1 SKIDROW gedownload, heb deze perfect kunnen installeren maar kan helaas geen zombies doen. Ik heb al overal op internet gekeken maar niets werkt. Kan iemand van jullie mij helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi,