Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
Need for speed
door GroteBizon- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb need for speed undercover gedownload. Daarna uitgepakt en geïnstaleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik het spel wil spelen komt er een melding: Contorleer je registratiecode en voer hem opniew in. Voer de registratiecode die je vindt op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgzulding in. Als ik mijn code invoer dan zegt ie dat hij niet juist is. Wat nu? Grs
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
hallo ik heb een probleem met het spel prototype want ik kom niet meer verder ik ben bijde missie dat je een helicopter moet hebben en dan moet je eerst iets vernietigen en da is gelukt maar daarna moet je een watertank opzoeken met een geinfecteerd beest de watertank heb ik gevonden maar dan moet ej de watertank scannen maar dat lukt niet want ik krijg te zien dat ik tab moet indrukken en dan zie je in beeld een knop tevoorschijn komen met niks erop dus het scannen lukt ook niet ik heb al gekeken naar mijn instellingen voor mijn toetsen in het menu maar daar staat niks tussen ??? kan iemand mij helpen ??????????????? :-\ :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb NBA 2K10 gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ik speel nu in de 'my player' modus. Hierin moet je jezelf opwerken naar de op van de NBA. Nu zegt mijn 'manager' dat ik een team uit kan kiezen en dat hij staat achter de keus die ik maak. Mijn probleem is alleen: IK WEET NIET WAAR STAAT UIT WELKE TEAMS IK KAN KIEZEN!!! Ik heb alles bekeken, maar kon er niet uit. Wie kan mij helpen!!! Stuur een mailtje naar corjacobsen@hotmail.com voor tips. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Bedankt!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik zou graag een guild site willen maken voor me WoW guild, en die noemt <Hollands Bloed>. en ik zou er graag .powerguild.net achter willen hebben. Dus zo, hollandsbloed.powerguild.net maar ik kan die powerguild.net niet vinden in de lijst! kijk maar eens even. http://www.forumotion.com/ Dan zie je rechtsvanboven 'Create a free forum'. klik erop. dan gwn op een skin klikken, dan 'Doorgaan'. Dan zie je ergens een lijst met allemaal adressen, bij 'Forum Imformations'. Daar zie je ergens staan: Internet Address of your forum : (at least 4 characters) dan zie je op het einde van die balk adressen staan. daar staat ie niet tussen. Hoe ka…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken,