Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hai Ik heb een r4 kaart met een 2gb micro sd kaartje. Nu heeft iemand een magneet op de 'b' knop van de ds gelegd, en nu pakt de r4 kaart niet meer. De legale spellen doen hett wel nog. Weet iemand hier iets op? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Mijn zoon wil graag weer nieuwe spelletjes op zijn DS. Nu lukt het niet meer om er nieuwe spellen op te zetten. Alles wat we nieuw downloaden speelt niet. Hij heeft een N5 kaartje en we downloaden al 2 jaar spelletjes zonder problemen. Maar nu lukt er niets meer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar overal het zelfde. Wie weet wat er hier aan de hand is. Groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik de nieuwe harrry potter game 'Harry Potter en de halfbloed prins' op hard kan spelen? ik wil hem eens kunnen spelen op het moeilijkste. Ik speel hem op de Wii, bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Onderwerp: Welke grafische instellingen maken mijn game mooier zonder haperingen? GamePeter: Hey allemaal! Ik speel nu een paar maanden mijn favoriete game, maar ik merk dat het soms wat haperig gaat. Ik heb een paar instellingen geprobeerd, maar ik ben niet zo technisch. Welke grafische instellingen raden jullie aan om de game mooier te maken zonder dat het gaat stotteren? Alvast bedankt! ExpertGamer: Hoi GamePeter! Goed dat je hier vraagt, grafische instellingen kunnen echt een groot verschil maken. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Resolutie: Probeer eerst de resolutie van je game omhoog te zetten. Dit maakt alles scherper, maar kan ook je…
Laatste reactie door gamer12, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo Ik speel af en toe wel eens battlefield play4free alleen als ik het speel heb ik belachelijk veel lagg en uiteindelijk zegt ie dat iets fout is met de netwerkverbinding... weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik wil graag films en muziek naar me ps3 zetten via t netwerk.. toen kwam ik hier: http://www.di.co.nz/psmediatunnel/index.htm Alles VERLIEP goed totdat ik me ps3 internetbrowser naar de ip moest gaan!!! Als ik de browser opstart kan ik nergens een website invullen.. ja miss bovenaan maar dat kan ik amper zien.. weet iemand hoe dit werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36488.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
ben het spel star wars republic commando aan het doen bij F drukken reageert niet F knop is vooe use/activate/pickup
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Is Er Een Patch/Crack voor cod5 dat ik online kan spelen zonder de orginele te hoeven kopen??? Alvast Bedankt! =D
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27336.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb sims 3 gedownload en nu wil ik hem updaten, alleen als ik dat doe dan zegt hij halver wege bij de instalatie invalid files found :-[ kan iemand me helplen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos,
