Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb gisteren op 29/04 tijdens ik cod2 was aan het spelen in console /cp ingetypt Nu ik wist dat het iets negatiefs was maar sindsdien start mijn pc constant opnieuw op en altijd nadat ik cod2 afsluit maar anders ook soms .. Weet iemand hoe je dit probleem oplost? Tnx Greetz filip_v
Laatste reactie door filip_v, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik zoek die spel Dead to Rights II kan imand helpen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
FM2009 crash
door maxmeyer- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb FM2009 gedownload, en telkens als ik me opstelling heb gemaakt, crasht de hele game. Hij freest gewoon, dan kan ik muis wel bewegen en het is dan een balletje. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Deadfall Adventures-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Deadfall Adventures-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Deadfall.Adventures-RELOADED Releasedatum: 15 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-deadadv Bron: Stream Grootte: 6,47 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Ontwikkeld door: The Farm 51 Omschrijving Deadfall Adventures is een actie-driven first-person shooter, gekruid met elementen van actie-adventure games. Word een av…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hoi allemaal weet iemand ook paar goeie site's waar je xbox360 spellen kunt downloaden ? ik heb zelf veel spellen van www.twilightnzb.com gehaald mischien heeft iemand er wat aan ...
Laatste reactie door boekema, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Magrunner Dark Pulse-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Magrunner Dark Pulse-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Magrunner_Dark_Pulse-FLT Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,63 GB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: 03:00 Games, Frogwares Omschrijving In de nabije toekomst, in 2050, een handvol jonge en briljante burgers werden door Gruckezber Corporation gekozen om de Magtech trainingsprogramma voor verkenning van de ruimte …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste leden, Ik heb een probleem met FIFA 08. Als ik een crack erin stop en het vervang het hele verhaal. En ik wil het opstarten dan geeft hij een foutmelding aan met Rapport verzenden/Niet Verzenden. Als ik dan via Deamon Tools zo'n mds bestand download van www.gamecopyworld.com en dan Y.A.S.U of zo vanwege blacklist dan werkt het nog steeds niet... Heeft iemand een oplossing ? Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, De titel zal wel vaag overkomen, maar ik zal het even uitleggen... Ik heb sinds zondag Battlefield 3 voor de xbox (en vind het echt een geweldig spel). Ik heb me aangemeld voor die battlelog funtie en ik zag dat ik de serverlijst kan zien van de pc. Ik vroeg me af of ik nu, als ik Battlefield (illigaal) op de pc heb, zou ik hem dan kunnen spelen via mijn battlelog accaunt, dat geactiveerd is met een legale versie van het spel (voor de xbox)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload en het werkt goed, maar als ik weg wil rijden met de trein moet dit eerst doen: - Deuren dicht (F1 voor de linker deur of F2 voor de rechter deur) - Reverser naar voren zetten (voor vooruit, als je hem naar achteren zet dan staat hij in zijn achteruit) (staat niet ingesteld voor een toets, ik gebruik de toetsen Enter en de rechter Shift ervoor) - Remmen eraf (pijltjestoetsen links voor eraf en rechts voor erop) - en dan gas geven (pijltjestoetsen vooruit voor gas erbij en achteruit voor gas eraf) Bij dat laatste gaat het mis, ik druk de toets wel in, maar er gebeurd niets. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Grand Slam Tennis
door Marith- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wie durft er een potje (best of 3) tegen me? Voeg me toe.. Naam: Marith Ik hoop snel iemand te zien! :-)
Laatste reactie door Marith, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen aan een geldige registratiecode voor C&c3 uprising. Ik heb verschillende cracks geprobeerd maar blijft hetzelfde aangeven. Registratiecode ongeldig. Ik hoor graag van jullie
Laatste reactie door Valcorb, -
Waar kan ik die vinden dan??????
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40061.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
DSOrganize
door Boris T- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Met welke instellingen kan ik op het webbrowser
Laatste reactie door Boris T, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumonderwerp: Wat zijn oldschool ROMs en hoe kan ik ze spelen op mijn pc? GamePeter: Hey allemaal! Ik heb afgelopen week wat oudere games ontdekt die ik vroeger speelde en ik hoorde over something called "ROMs". Wat zijn dat precies? En hoe kan ik die spelen op mijn pc? Elke hulp is welkom, dank je! RetroExpert: Hey GamePeter! Goed dat je dit vraagt, want het is een onderwerp waar veel mensen mee worstelen. Een ROM is eigenlijk een bestand dat de gegevens van een videogame bevat. Het is een soort digitale kopie van een spel dat je misschien op oude consoles zoals de NES, SNES of Game Boy speelde. "ROM" staat voor "Read-Only Memory". Dus, als je zegt dat …
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb een spel gedownload maar als ik het probbeeerr te openen dan komt er te staan please insert the just cd rom of plaats de juiste dvd rom in wat moet ik doen en oja ik heb 2 spellen ervan die zo doen eentje is iso bestand en de andere winrar :'( :'( :'( :'( het gaat om nfs carbon en most wanted
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste..., ik heb dtr 2 gedownload en geinstaleerd maar als die nu wil op starten, staat er dat hij verbinding maakt met internet met gamespy. als hij dat heeft gedaan staat er : We were unable to issue a license to you for Dead To Rights 2. The error message returned by the licensing server was: User does not qualify for a license. Ik vroeg me af of hier iemand een crack of een fix had. ik heb er een, maar dan is alles russies... dus als jullie iets weten hoor ik het graag
Laatste reactie door antiadmin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Clan =Kakka= zoekt members/spelers! We zijn een "Fun Clan" (we spelen voornamelijk voor de lol) Momenteel zijn we met z'n 6-en en we zoeken nog 3 a 4 man We hebben een clan server en een Teamspeak server dus dat is nice Heb je intresse voeg me toe op xfire: demanke of stuur me een email: djnelus@gmail.com
Laatste reactie door djnelus, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, Ik heb een acekard met een micro SD kaart gekocht hier op heb ik firmware en MoonShell op gezet. Ook heb een spel op gezet om tekijken of het wel doet, maar als ik het adapter in de NDS zie ik drie iconen waarvan een de micro sd card is en als ik op start druk loop die vast en gebeurd er niets. Vraag wie kan mij hier bij helpen dringend :'( :'( Groetjes turanan Mod:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken indien het nodig is.
Laatste reactie door turanan, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
SPAM
Laatste reactie door danger89, -
godfather 2
door dinges123- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo iedereen ik heb godfather 2 gedownload. Ik heb alleen een vraag hoe promoveer je iemand uit je stamboom naar capo? Want het staat nergens! Bedankt alvast.
Laatste reactie door dinges123,
