Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Mijn codmw2 blijft als ik een tijdje speel hangen, zo' 10 sec dan krijg je weer nieuw beeld en dan blijft ie weer een tijdje hangen. Mijn verbinding is dan ook weg lijkt het wel maar kan wel gewoon op google en op andere sites..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
yu ik zit al een tijdje te zoeken voor een torrent van Tom clancy's hawx. Als iemand weet waar ik hem kan vinden. liet hier effe iets weten grts
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Kwartaal 1 2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Strategy[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Valve Software[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Operating System: Windows XP®, Windows 7®, Windows Vista® Processor: Intel Dual Core 2.26 GHz or AMD Athlon equivalent RAM: 1.0 GB Ram Hard Disk: 5GB Video Memory: Nvidia GeForce 8800 GT or Ati Radeon 3870 HD with 512MB memory. DVD-Rom drive. BroadBand Internet Connection. Steam must be installed. DirectX 9.0c Keyboard Mouse[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Hel…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik speel nu borderlands nu heb ik overal gezien dat je wapens kon maken maar ik weet niet hoe.. Ik ben nu al lvl 12 en kan nog steeds geen wapens maken.. Weet iemand hoe dat werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een probleem met BF:2142 voor de PC. Ik heb deze game gedownload als iso. bestand en toen heb ik de game geinistaleerd met power.iso nu is het probleem dat als ik de game opstart de PC vraagt de instalatsie disc te verweideren maar die heb ik dus niet wat moet ik doen?
Laatste reactie door YourNewBestFriend, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ik heb laatst maar weer eens carmageddon 2 onder het stof vandaan gehaald om het weer is te gaan spelen. instalatie verliep prima todat ik hem opstartte. ik kreeg een error. cant load materialfile::\c\documents and settings\matthe\bureaublad\carmag\data\tail\tailball.dat (or it's empty) carmageddon 2 is al een best oud spel dus ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met het downloaden van dingen voor sims, bijvoorbeeld bij uitwisselen, dan staat er dat ik m nog niet geregistreerd heb. Maar ik heb al wel de elektronische registratie gedaan, maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan:/ en als ik het nu nog een keer wil doen staat er, dit serialnumber is al gebruikt. En als ik dan op het bloemetje in sims 2 zelf klik, staat er een foutcode. En bij sommige dingen die ik download, dus via desims2 en dan het icoontje met downloads. Dan komt er soms een winrar bestand uit, maar vaker iets anders, 2 poppetjes in een rondje ofzo, blauw van kleur.. Weet iemand wat dat is? Please help HET GAAT DUS OVER SIMS …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, volgens de handleiding van gt4,is het mogelijk om je eigen soundtracks samen te stellen en die af te spelen via independence fm. ik heb alles gedaan wat de handleiding me vroeg,maar toch zag ik geen lijstje van mijn soundtracks in de optiemenu audio van gta 4. iemand enig idee?
Laatste reactie door bambi1515, -
galaxy racer
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1,1k weergaven
heb het spel galax racer gedownload voor mijn ds maar doet het niet. foutcode is load rom errcode. heb een dstt kaartje
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik las hier een topic over het NDS spel Witches & Vampires: The Secrets of Ashburry en ieman die op zoek was hoe je op het verborgen eiland kunt komen. Nu zit ik met precies hetzelfde probleem en ik vroeg me af of het onder tussen iemand gelukt was..... je kunt namelijk echt niet verder anders en dat is heel frustrerend > ps sorry dat ik een nieuw topic erover begin, maar het lukte me nie om op het topic zelf te reageren...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39866.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
misschien een dome :-[vraag maar is er ook al een sims 3 voor de ds uit??
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hoy heb een broblee met dit spel star helemal niet solo-co-op Help AUB
Laatste reactie door Jeroen, -
Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Disfunctionele Systems Episode 1 Learning To Chaos-WaLMaRT Beheer Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Dysfunctional.Systems.Episode.1.Learning.To.Manage.Chaos-WaLMaRT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: dys1-wmt Bron: DVD Grootte: 333,91 MB Genre: Indie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dischan Ontwikkeld door: Dischan Omschrijving Dysfunctional Systems is een episodische visue…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Het spel avatar werkt niet op mijn psp. als ik hem open krijg ik zo ongeveer 5 minuten een zwart scherm. en dan krijg ik een error. ( foutcode 80010013) weet iemand hier misschien een oplossing voor? Gr. Trobinn
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik zoek iemand die verstand heeft met het editen van de country files van fifa manager 09, dus niet de editor zelf, heb al een paar dinge geprobeerd, maar zonder succes (heb een gecombineerde 1e en reserve leuague maar wil nu een aparte cup met alleen maar reserve teams)
Laatste reactie door jack81, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand Borderlands Save voor mij heeft en lvl 50 is er op. Je mag de save ook op het internet vinden als jullie het ook kunnen vinden. Het moet een Pal versie zijn en het maakt niet uit welke klas het is ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Dyad-COGENT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Dyade-COGENT Release-informatie Groep : COGENT (Scene) Release naam: Dyad-COGENT Releasedatum: 5 mei 2013 Retail Datum: 24 april 2013 Bestandsnaam: dyade-overtuigende Bron: Stream Grootte: 1,108 GB Genre: Actie, Indie, Racing Critici: 82% Uitgegeven door: Shawn McGrath Ontwikkeld door: ] [Games Inc Omschr…
Laatste reactie door Duken, -
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
Laatste reactie door Marciej123, -
Guitar Hero 5
door timsky36- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je eigenlijk op dit forum vragen over de games voro de xbox 360 vragen(sorrie kom neit vaak op dit forum) en wie speelt guitar hero 5 daarop alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
PSP games
door JanUllrich- 1 reactie
- 1,1k weergaven
kan iemand mij uitleggen hoe het gaat om PSP games te downloaden en op PSP te zetten??
Laatste reactie door los-cuentos, -
hallo, Ik heb fifa 08 gedownload + crack maar als ik dubbel klik op crack dan krijg ik een zwart scherm en kan ik het niet meer veranderen. Weet iemand hier raad mee? Dank bij voorbaat ! Post samenvoeging: juni 28, 2010, 12:28:35 Ik heb nu FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen. Wat nu te doen???? Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
Ninja Blade probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het spel ninja blade gedownload en geinstalleerd voor de pc(tot hiertoe geen probleem), maar als ik het spel opstart geeft hij helemaal geen letters weer(je ziet een vakje met niets erin), als je een paar keer enter drukt gaat hij naar het spel(kun je wel spelen), maar dan geeft hij dingen aan als de X-button en Y-Button(van de ps3), weet iemand hier iets op? Bvd, Niels Ik heb de volgende gedownload, namelijk bij TPB zoeken naar(is nu weg): Ninja Blade [English][PCDVD][WwW.GamesTorrents.CoM]
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo weet iemand misschien wat het verschil is tussen SILKROAD Online Legend III Roc Mountain en gewoon SILKROAD Online alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Wie heeft voor mij een serienr. voor de game Dawn Of War II
Laatste reactie door Heisenberg,
