Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.268 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41214.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Legends of Dawn-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Legends of Dawn-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Legends.of.Dawn-SKIDROW Releasedatum: 27.06.13 Retail Datum: 27.06.13 Bron: DVD Grootte: 4.33 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamatrix Ontwikkeld door: Dreamatrix Omschrijving Legends of Dawn is een unieke fantasy RPG-actie-avontuur met het dynamisch quest-systeem en enorme werelden. Als een Mens, Elf of Danien, man of vrouw, je bent in staat om te kiezen welk beroep, vaardigh…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 999 weergaven
Heey, Heeft iemand zin om potje fifa 10 te doen op xbox? Mijn gamertag is: Max Plox
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 999 weergaven
ik las hier een topic over het NDS spel Witches & Vampires: The Secrets of Ashburry en ieman die op zoek was hoe je op het verborgen eiland kunt komen. Nu zit ik met precies hetzelfde probleem en ik vroeg me af of het onder tussen iemand gelukt was..... je kunt namelijk echt niet verder anders en dat is heel frustrerend > ps sorry dat ik een nieuw topic erover begin, maar het lukte me nie om op het topic zelf te reageren...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 999 weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 999 weergaven
Hallo! heeft hier iemand een goed (hoog lvl) warrock accout die hij niet meer nodig heeft? stuur dan de ID en PASS met PM dank je!
- 0 reacties
- 998 weergaven
[table][th] Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT Release naam: Afterfall.Insanity.Dirty.Arena.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 04.06.13 Retail Datum: 04.06.13 Bron: DVD Grootte: 1,87 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: NEG Ontwik…
- 0 reacties
- 998 weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Fifa 10 online
door mtwjoosten- 1 reactie
- 996 weergaven
Hey, ik heb sinds gister fifa 10 maar als ik online wil spelen krijg ik een foutmelding en zegt hij dat het programma niet meer reageerd. iemand een oplossing?
Laatste reactie door Jeroen, -
The hunter
door gangstermo- 0 reacties
- 995 weergaven
The hunter heb ik nu gestart maar als ik in het spel kom start die op kom ik in het spel dan zie ik de beeld en dan werkt die niet meer echt raar wat moet ik doen aub zeg mvg makaveli
Laatste reactie door gangstermo, -
Guitar Hero 5
door timsky36- 2 reacties
- 989 weergaven
Kan je eigenlijk op dit forum vragen over de games voro de xbox 360 vragen(sorrie kom neit vaak op dit forum) en wie speelt guitar hero 5 daarop alvast bedankt
- 1 reactie
- 988 weergaven
hallooooo ! ik heb een probleem ik heb harrypotter en de vuurbeker gedownload via piratebay en gemount. Als ik het gof_f bestand wil kopiëren naar de instalatiemap dan zegt tie ER IS ONVOLDOENDE SCHIJFRUIMTE BESCHIKBAAR OP HPGOF. ER IS4,87 GB MEER NODIG OM DEZE BESTANDEN TE KUNNEN KOPIËREN. wattt moet ik doen????????/ help me !
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
- 1 reactie
- 986 weergaven
[table][th] Metro Last Light-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Metro Last Light-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Metro_Last_Light-FLT Releasedatum: 14.05.13 Retail Datum: 14.05.13 Bestandsnaam: Metro_Last_Light-FLT Bron: DVD Grootte: 7,46 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: 4A Games …
- 1 reactie
- 986 weergaven
Wie oh wie kan mij helpen aan een geldige registratiecode voor C&c3 uprising. Ik heb verschillende cracks geprobeerd maar blijft hetzelfde aangeven. Registratiecode ongeldig. Ik hoor graag van jullie
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Hey allemaal, Ik heb zojuist een oud spel uit de doos (lees: download map getrokken) genaamd Strategic Command 2: Blitzkrieg. Na het installeren van patch 1.08 begint ie nu te miepen over een license, iets waar ik op tegen ben op financiele redenen Iemand toevallig een crack hiervoor? Tis een redelijk onbekend spel dus kon nog weleens een zoektocht worden :-\ Ciao a tutti, Senc
Laatste reactie door SencilaDeux, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40296.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 985 weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
- 1 reactie
- 985 weergaven
hallo ik heb nu age of empires asain dynasties gedownloaad alleen is het een disc image file. dus ik had het gemount en toen kreeg ik de map met die iso erin. Toen dacht ik laat ik m maar gwoon branden. Dus dat heb ik gedaan ik stop de cd in de pc en dan krijg ik weer die map met die disc iso file. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39770.0[/iurl]
Geen icoontje van FIFA 11 op mijn bureaublad
door Gast dibyo- 1 reactie
- 982 weergaven
Hey, Ik heb FIFA 11 gedownload met Bitorrent en nu krijg ik geen FIFA 11 icoontje op mijn bureaublad, hoort dat zo of wat? Want nu heb ik problemen bij het opstarten van FIFA 11.
Laatste reactie door Robbert, -
Serial voor fm10
door Bramm- 1 reactie
- 979 weergaven
Weet misschien iemand hier welke file ik moet mounten als ik fm 10 heb gedownload? Ik heb het via tpb gedownload, als je mij pmt stuur ik wel een link dat je kunt zien waar ik uit kan kiezen. Alvast bedankt, Bramm.- Post samenvoeging: augustus 20, 2010, 10:57:31 Ik heb hem zover dat ik alleen nog een serial nodig heb. Zou iemand mij die via pm kunnen sturen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
Ey ik heb fallout 3 al een tijdje en ben het weer van plan te gaan spelen.. Maar nu ben ik wel al me savegames kwijt en ik heb al de uitbreidingen.. Eerst toen ik hem had uitgespeeld kwam ik bij broken steel. Hoe speel ik de andere expansions dan? Want ik hoorde dat er een met de chinezen of russen was die gingen aanvallen die wil ik graag spelen. En hoe selecteer ik een uitbreiding? Want als ik fallout3.exe start zit er geen uitbreiding bij en heb m wel geïnstalleerd. En heeft iemand toevallig een savegame voor mij dat je klaar bent met broken steel? (want ik heb zo'n hekel aan de missie met die mutants in de broken steel expansion in dat gebouw).
Laatste reactie door dinges123, -
PSP games
door JanUllrich- 1 reactie
- 978 weergaven
kan iemand mij uitleggen hoe het gaat om PSP games te downloaden en op PSP te zetten??
Laatste reactie door los-cuentos,