Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.275 discussies in dit forum
-
Hey, Ik heb fifa 09 gedownload nou heb ik hem weer ongeveer 3 dagen en nu zegt hij Uw fifa is gekopieerd of zoiets. Wat moet ik nu doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt, gr stefjuh
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Topic: Hoe los ik de Xbox foutcode op zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox. Er verschijnt een foutcode en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus hopelijk kan iemand het makkelijk uitleggen? Alvast bedankt! ExpertAlex: Hey GamePeter! Geen paniek, het is helemaal niet zo moeilijk om die foutcode aan te pakken. Eerst, laten we even kijken wat je kunt doen. Herstart je Xbox: Dit klinkt simpel, maar soms is dat alles wat nodig is. Koppel de stroomkabel los en wacht even. Sluit het daarna opnieuw aan en kijk of de foutcode weg is. Controleer je verbinding: Zorg ervoor dat…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hey ik heb CoD2 en ik heb wat probelem . Mijn vrienden spelen CoD2 ik heb er ook 1 gekocht maar mijn is versie 1.2 en die van hun is 1.0 ik heb wat ander forms gelezen bij de ene staat je moet het opnieuw instaleren heb ik gedaan maar bij mij is nog steeds V1.2 Kan iemand me helpen alvast bedankt O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo , van de week heb ik VietCong gedownload , leuk spel Alleen Halverwege de 3e missie sluit het spel zich steeds af iemand enig idee hoe dat kan? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 3 reacties
- 1k weergaven
ik las hier een topic over het NDS spel Witches & Vampires: The Secrets of Ashburry en ieman die op zoek was hoe je op het verborgen eiland kunt komen. Nu zit ik met precies hetzelfde probleem en ik vroeg me af of het onder tussen iemand gelukt was..... je kunt namelijk echt niet verder anders en dat is heel frustrerend > ps sorry dat ik een nieuw topic erover begin, maar het lukte me nie om op het topic zelf te reageren...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hey ik heb hier een wheel liggen microsoft force feedbac kwheel maar ik kan geen pedale in stelle ndat ik gas geef ik kan allee met de stuur hals ik probeer met de pedalen dan doe ik dat daar en dan druk ik op de pedalen gaan ze naar boven of naar onder wie kan me helpen
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41214.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Legends of Dawn-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Legends of Dawn-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Legends.of.Dawn-SKIDROW Releasedatum: 27.06.13 Retail Datum: 27.06.13 Bron: DVD Grootte: 4.33 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamatrix Ontwikkeld door: Dreamatrix Omschrijving Legends of Dawn is een unieke fantasy RPG-actie-avontuur met het dynamisch quest-systeem en enorme werelden. Als een Mens, Elf of Danien, man of vrouw, je bent in staat om te kiezen welk beroep, vaardigh…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo! heeft hier iemand een goed (hoog lvl) warrock accout die hij niet meer nodig heeft? stuur dan de ID en PASS met PM dank je!
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1k weergaven
Heey, Heeft iemand zin om potje fifa 10 te doen op xbox? Mijn gamertag is: Max Plox
Laatste reactie door Robin, -
Guitar Hero 5
door timsky36- 2 reacties
- 1k weergaven
Kan je eigenlijk op dit forum vragen over de games voro de xbox 360 vragen(sorrie kom neit vaak op dit forum) en wie speelt guitar hero 5 daarop alvast bedankt
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt.
-
Fifa 10 online
door mtwjoosten- 1 reactie
- 1k weergaven
Hey, ik heb sinds gister fifa 10 maar als ik online wil spelen krijg ik een foutmelding en zegt hij dat het programma niet meer reageerd. iemand een oplossing?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT Release naam: Afterfall.Insanity.Dirty.Arena.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 04.06.13 Retail Datum: 04.06.13 Bron: DVD Grootte: 1,87 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: NEG Ontwik…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
Laatste reactie door Jeroen, -
The hunter
door gangstermo- 0 reacties
- 1k weergaven
The hunter heb ik nu gestart maar als ik in het spel kom start die op kom ik in het spel dan zie ik de beeld en dan werkt die niet meer echt raar wat moet ik doen aub zeg mvg makaveli
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
[table][th] Metro Last Light-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Metro Last Light-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Metro_Last_Light-FLT Releasedatum: 14.05.13 Retail Datum: 14.05.13 Bestandsnaam: Metro_Last_Light-FLT Bron: DVD Grootte: 7,46 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: 4A Games …
weet iemand een goede trainer voor anno 1404. ik kan er geen vinden die werkt mvg Bairke
Laatste reactie door nlbairke, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 999 weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
- 1 reactie
- 999 weergaven
hallo ik heb nu age of empires asain dynasties gedownloaad alleen is het een disc image file. dus ik had het gemount en toen kreeg ik de map met die iso erin. Toen dacht ik laat ik m maar gwoon branden. Dus dat heb ik gedaan ik stop de cd in de pc en dan krijg ik weer die map met die disc iso file. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 998 weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
PSP games
door JanUllrich- 1 reactie
- 998 weergaven
kan iemand mij uitleggen hoe het gaat om PSP games te downloaden en op PSP te zetten??
Laatste reactie door los-cuentos,