Spring naar bijdragen

Oldskool sims 2, probleem .. :S


Freddytje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo ik heb een probleem met het downloaden van dingen voor sims, bijvoorbeeld bij uitwisselen, dan staat er dat ik m nog niet geregistreerd heb. Maar ik heb al wel de elektronische registratie gedaan, maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan:/ en als ik het nu nog een keer wil doen staat er, dit serialnumber is al gebruikt. En als ik dan op het bloemetje in sims 2 zelf klik, staat er een foutcode.

En bij sommige dingen die ik download, dus via desims2 en dan het icoontje met downloads. Dan komt er soms een winrar bestand uit, maar vaker iets anders, 2 poppetjes in een rondje ofzo, blauw van kleur.. Weet iemand wat dat is?

Please help

HET GAAT DUS OVER SIMS 2, HET IS DE ORGINELE VERSIE ::)


Post Merge: september 06, 2009, 15:08:34 pm

Niemand die het weet :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...