Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Hey, Ik heb fifa 09 gedownload nou heb ik hem weer ongeveer 3 dagen en nu zegt hij Uw fifa is gekopieerd of zoiets. Wat moet ik nu doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt, gr stefjuh
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Heey, Heeft iemand zin om potje fifa 10 te doen op xbox? Mijn gamertag is: Max Plox
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Onderwerp: Wat is een modchip voor je console en hoe werkt het precies? Subforum: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een beetje gehoord over modchips voor consoles, maar ik snap er helemaal niks van. Wat is het nou precies en hoe werkt het? Is het makkelijk om te installeren? Alvast bedankt! ExpertMark: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Een modchip is basically een stukje hardware dat je in je console kunt installeren. Het heeft als doel om de beperkingen van de originele firmware te omzeilen. Hierdoor kun je vaak illegale games spelen, je console aanpassen, of zelfs zelfgemaakte games draaien. Stel …
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo! heeft hier iemand een goed (hoog lvl) warrock accout die hij niet meer nodig heeft? stuur dan de ID en PASS met PM dank je!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo , van de week heb ik VietCong gedownload , leuk spel Alleen Halverwege de 3e missie sluit het spel zich steeds af iemand enig idee hoe dat kan? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ik heb nu age of empires asain dynasties gedownloaad alleen is het een disc image file. dus ik had het gemount en toen kreeg ik de map met die iso erin. Toen dacht ik laat ik m maar gwoon branden. Dus dat heb ik gedaan ik stop de cd in de pc en dan krijg ik weer die map met die disc iso file. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey ik heb CoD2 en ik heb wat probelem . Mijn vrienden spelen CoD2 ik heb er ook 1 gekocht maar mijn is versie 1.2 en die van hun is 1.0 ik heb wat ander forms gelezen bij de ene staat je moet het opnieuw instaleren heb ik gedaan maar bij mij is nog steeds V1.2 Kan iemand me helpen alvast bedankt O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ;D Ik zoek gezellige mensen die wel eens een keertje online willen spelen met de wii. Ik hoor het graag (je kan ook een PM sturen)
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
[table][th] Metro Last Light-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Metro Last Light-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Metro_Last_Light-FLT Releasedatum: 14.05.13 Retail Datum: 14.05.13 Bestandsnaam: Metro_Last_Light-FLT Bron: DVD Grootte: 7,46 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: 4A Games …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Fifa 10 online
door mtwjoosten- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, ik heb sinds gister fifa 10 maar als ik online wil spelen krijg ik een foutmelding en zegt hij dat het programma niet meer reageerd. iemand een oplossing?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41214.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb hier een wheel liggen microsoft force feedbac kwheel maar ik kan geen pedale in stelle ndat ik gas geef ik kan allee met de stuur hals ik probeer met de pedalen dan doe ik dat daar en dan druk ik op de pedalen gaan ze naar boven of naar onder wie kan me helpen
Laatste reactie door gangstermo, -
weet iemand een goede trainer voor anno 1404. ik kan er geen vinden die werkt mvg Bairke
Laatste reactie door nlbairke, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo duken, Ik heb een probleem met call of duty 4 modern warfare. Ik heb een gekraakte cod. Als ik nou een server in de console doe en hij gaat zoeken. Bij sommige servers code_post_gfx_mp.ff is diffrent from the server. Edit: net probeer ik bij een andere server staat er you are permantely ban from this server weet iemand hoe ik deze error's kan oplossen> afca123
Laatste reactie door afca123, -
The hunter
door gangstermo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The hunter heb ik nu gestart maar als ik in het spel kom start die op kom ik in het spel dan zie ik de beeld en dan werkt die niet meer echt raar wat moet ik doen aub zeg mvg makaveli
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal, ik ben benieuwd of je ergens de accesoires van sports active 2 kan kopen. ik ben het spel aan het downloaden, maar ik zag dat je bij aankoop een hartslagmeter krijgt en verschillende banden voor armen en benen om je bewegingen mee te lezen. Ik ben benieuwd! Mvg, Judith
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Legends of Dawn-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Legends of Dawn-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Legends.of.Dawn-SKIDROW Releasedatum: 27.06.13 Retail Datum: 27.06.13 Bron: DVD Grootte: 4.33 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamatrix Ontwikkeld door: Dreamatrix Omschrijving Legends of Dawn is een unieke fantasy RPG-actie-avontuur met het dynamisch quest-systeem en enorme werelden. Als een Mens, Elf of Danien, man of vrouw, je bent in staat om te kiezen welk beroep, vaardigh…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe pc gekocht via azerty.nl, en na het installeren en vervolgens spelen van BattleField bad company 2 en Starcraft 2, crasht de game na ongeveer 15 minuten spelen. Dit zijn me specs: Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram De laatste versie van Ati Catalyst is geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb de drivers al een paar keer eraf gegooid en er weer op geïnstalleerd maar zonder succes. Bad Company 2 eraf gehaald en opnieuw geinstaleerd, maar ook geen succes.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben op zoek naar een No-DVD voor SIMS 2 Double Deluxe dit omdat me zusje de game heeft gekocht en we beide willen spellen. Het is de Nederlandse versie maar er zijn meerdere talen beschikbaar heeft iemand deze dan ben ik erg blij. Post Merge: juni 05, 2009, 10:08:47 pm Iemand misschien ik zou namelijk willen spelen en me zusje is nu met game weg:S
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT Release naam: Afterfall.Insanity.Dirty.Arena.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 04.06.13 Retail Datum: 04.06.13 Bron: DVD Grootte: 1,87 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: NEG Ontwik…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
My first game Contra a Pegazus ))) Download Contra + Emulator
Laatste reactie door Marciej123,
