Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.268 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 887 weergaven
http://gamesplaza.mobi - Gratis games voor op je mobiele telefoon. Hier is ook fun zoals ringtones, video’s, wallpapers en screensavers te vinden voor je mobiele telefoon! - allesisgratis.mobi Heel chill! O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Mobile game
door zwarthoed94- 0 reacties
- 886 weergaven
Ik zojuist een spelletje (pokemon) gedownload voor op me mobiel en hoe weet ik of het gratis is of, of het over mobiel internet gaat want ik heb namelijk geen mobiel internet.
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Project entropia
door Phairdy- 0 reacties
- 881 weergaven
hoi, ik ben sinds vandaag project entropia wezen spelen want het leek mij wel een leuk spel. alleen ik snap er nog niks van :-X dus... mischien iemand hier die veel ervaring heeft met dat spel en mijn mentor wil zijn graag! O0 alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Phairdy, -
groene waas over scherm
door Gast Twit12- 0 reacties
- 881 weergaven
hoi, ik heb mijn wii nu verbonden aan mijn pc monitor (lcd 22''), via een verloop kabeltje component>vga. Alleen als ik nu ga spelen komt er een groene waas over het scherm. Dan laat ik hem zelf de kleuren instellen dan zie ik dat hij langs de juiste kleur komt maar dan door schiet. ik heb zelf ge probeert de kleuren intestellen maar dat lukt niet. ik heb het nu zo staan: groen 50% rood 50% blauw 50% en de contrast en helderheid beide op 50%. zelf van alles geprobeerd, is er iemand die mij kan helpen of hier ervaring mee heeft? groeten, roelvdm3
-
- 0 reacties
- 881 weergaven
Hallo medevrienden ik wil graag meningen weten over de E 3 en wat jij het liefste zou kopen. Het leukste vond ik wel de knaller van Sony en Nintendo omdat ze heel veel nieuwe dingen gaan maken en gaan zich ook ontwikkelen. Ik ben ook een the legend of zelda fan dus, Legend of Zelda: The skyward swords ga ik kopen en ik ga zekerweten 3 ds kopen en killzone 3
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
[table][th] Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fallen.Enchantress.Legendary.Heroes-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-felnd Bron: Stream Grootte: 3,074 GB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgeg…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36574.0[/iurl]
- 0 reacties
- 861 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 1 reactie
- 861 weergaven
Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde …
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
- 0 reacties
- 848 weergaven
Heej, ik net na de release Hell's Highway gekochte en geïnstalleerd. De game was erg vet en nu wou ik hem laatst opnieuw installeren (mn pc was gecrashed namelijk) maar krijg nu vaak de ene fout melding na de andere. Af en toe lukt het om de installatie toch te activeren, maar halverwege stopt de installatie en sta je gewoon weer op het bureaublad. Weet iemand hoe je dit kan oplossen of wat ik fout doe? Want een orginele game wil ik toch wel vaker dan 1 keer kunnen spelen. Greetz Njitram
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36278.0[/iurl]
- 0 reacties
- 548 weergaven
Forumdiscussie: Probleem met installatie van Nintendo Switch-game GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Ik probeer een nieuwe game te installeren, maar het hangt steeds bij 75%. Ik heb al geprobeerd de console opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Dit is zo frustrerend! NerdyNina: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik kan je hopelijk helpen! Probeer het volgende: Zorg voor voldoende ruimte: Ga naar je systeeminstellingen en kijk hoeveel opslagruimte je nog hebt. Als je bijna vol zit, kan de installatie vastlopen. Verwijder eventueel wat oude games of screenshots. Verbind met Wi-Fi: Z…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 406 weergaven
Onderwerp: Waarom blijft mijn computer vastlopen bij het opstarten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik hem wil opstarten, blijft hij hangen bij het opstartscherm. Ik heb niks veranderd aan de hardware ofzo. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! TechNerd95: Hoi GamePeter! Dat klinkt frustrerend. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je computer vastloopt bij het opstarten. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Veilige modus: Probeer je computer op te starten in veilige modus. Dit kan je doen door tijdens het opstarten op F8 te drukken (of Shift + F8, afhankelijk van je s…
- 0 reacties
- 241 weergaven
Forumdiscussie in het subforum “Repareren, uitpakken, branden en overige problemen” GamePeter Hey allemaal! Ik krijg steeds een foutmelding als ik probeer te updaten. Het lijkt wel of de update mislukt is ofzo. Heeft iemand een idee wat er mis is? En wat kan ik nu doen? Bedankt! TechTijger (Expert) Hey GamePeter! Als je update mislukt, kan dat een paar oorzaken hebben. Hier zijn een aantal dingen die je kunt checken: Internetsnelheid: Controleer of je een stabiele verbinding hebt. Soms kan een trage verbinding ervoor zorgen dat de update niet goed doorloopt. Een voorbeeld: als je video aan het streamen bent en dan een update wilt doen, kan dat problemen…
- 0 reacties
- 114 weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hallo allemaal! Ik heb net een PS4 gekocht en wil hier mijn eerste game op installeren. Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik ben een beetje bang dat ik iets verkeerd doe. Alvast bedankt! ExpertJohan Hey GamePeter! Geen zorgen, het is super eenvoudig om een PS4-game te installeren! Hier zijn de stappen: Plaats de schijf: Als je een fysieke schijf hebt, zorg dan dat je PS4 aan staat. Steek de schijf met de glanzende kant naar boven in de schijfopening. Je hoort een klikje als hij goed zit. Downloaden van digitale games: Als je een digitale versie he…
Laatste reactie door gamer12,