Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
:redface: please.. is er iemand in the house.. die mij kan vertellen dat er een truukje is..om het probleem van de firmware update in combinatie met de flashcards op te lossen??? ik had het net allemaal voor elkaar en nu :'( lees ik overal dat ik het zo in de prullenbak kan gooien! poef.. weg euro's! iemand?? please???
Laatste reactie door aardewerk, -
- 4 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo, wij hebben gister een nieuwe [blauwe] dsi XL gekocht, natuurlijk gelijk de acekard 2i van mijn dochter erin gedaan om te spelen [zij heeft ook een dsi XL rood], maar bij de nieuwe dsi krijg ik een foutmelding, weet iemand wat ik hieraan kan doen???
Laatste reactie door pucky, -
- 6 reacties
- 4,6k weergaven
Goedemorgen, Voor de zomervakantie wil ik een Switch kopen, maar vraag mij af welke versie ik nu moet nemen. Er zit een flink prijsverschil tussen de nieuwste OLED uitvoering en de "oude" versie. De Switch zal voornamelijk thuis gebruikt worden. En als het mogelijk is, zet ik er het liefst homebrew op, maar volgens mij kan dat "nog" niet bij de OLED versie. Heeft iemand tips? Met vriendelijke groet, Marc
Laatste reactie door SwitchFreak, -
hey ik heb een vraag je ik heb fifa gedownload en geinsteleert en ik heb een crackmaar nou vraag hij nog om de goede cd wta moet ik doen (ik mout heb ook)
Laatste reactie door Frank1324117107, -
goede torrent
door Gast larissa1324117163- 14 reacties
- 4,6k weergaven
weet iemand een goede site voor deze torrent? o, srry ik was vergeten erbij te zetten voor welk spel :blush: warcraft 3 reign of chaos
-
- 3 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo sinds 2 uur ben ik de gelukkige bezitter van U-Sing voor de Wii, nu heb ik microfoons van Bigben waar duidelijk WII op staat en dat het werkt op alle spellen, niet dus . Hij vraagt om de microfoons terwijl ze er toch echt in zitten.... Ze doen het ook niet als ik ze per 1 insteek...
Laatste reactie door niro, -
- 18 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo ik heb vanmorgen mijn Wii laten ombouwen(bij drummel). Nu heb ik het spel Resident Evil the umbrella chronicles gedownload en gebrand, na 3keer branden deed hij het, toen ik een lagere schrijfsnelheid aankruiste. Nu had ik ook animal crossing let's go to the city gedownload, en ook gebrand(met lage schrijfsnelheid). Toen ik hem in de Wii deed klikte ik op 'beginnen' en daarna werd mijn beeld zwart. Het spel doet het dus niet, weet iemand wat ik fout doe of verkeerd doe??
-
- 1 reactie
- 4,6k weergaven
Hoi, ben nieuw op deze site en heel benieuwd of iemand mij kan helpen, mijn zoon heeft zich aangemeld bij gamesophalen.com maar hij kan de software niet downloaden, nu twijfelen wij of deze site betrouwbaar is, of zien wij iets over het hoofd? als we software downloaden aanklikken krijgen we steeds de betaalpagina maar dat hebben we al gedaan. Wie kan ons helpen???? :'(
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar het spel Gotcha (zo heette het in mijn herinnering), in het spel ben je een "boef" in een doolhof die zoveel mogelijk munten/diamanten moet verzamelen zonder gepakt te worden door de agent. Zodra het doolhof leeg is, ga je naar het volgende doolhof met een andere dief. (zie foto) Voor zover ik me herinner was het menu e.d. allemaal in het Duits, en de controls volledig met het toetsenbord. Heeft iemand enig idee waar dit spel te vinden is?
Laatste reactie door Bart', -
- 9 reacties
- 4,6k weergaven
hallo ik vraag me af ofdat het op een of andere manier mogelijk is om mijn sony ericsson xperia x1 aan te sluiten op de xbox 360 zodat k de muziek die daarop staat kan afspele want op mijn ipod staan allerlei verouderder liedjes en daar doe k ook eiglijk niks meer mee sinds k de xperia heb:P hoop dat iemand weet ofdat dit kan en hoe dan;)
Laatste reactie door Cédric., -
- 19 reacties
- 4,6k weergaven
hallo,op mijn pc heb ik met grabbit een spel gedownd,maar het spel is 7 gb groot. ik wil dit spel bij mijn zoon op de pc zetten maar ik krijg het iso bestand natuurlijk niet op1 dvd. mijn vraag is nu:hoe krijg ik dit spel over naar mijn zoon,s pc,en dan niet met een dual dvd dus? is de iso te splitsen of is er een andere manier? hopelijk kan iemand mij en mijn zoon helpen. bij voorbaat dank. > > >
Laatste reactie door koenmf, -
- 1 reactie
- 4,6k weergaven
Wij hebben sinds vorige week de Wij in huis. Moeten wij deze ombouwen om spellen die gedownload zijn (PAL)te draaien of kan het zonder ombouwen?
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 4,6k weergaven
Ik heb net Dirt 2 geinstalleerd en toen werd ik gevraagd mij aan te melden bij windows live! anders kan ik niet saven ,krijg ik hier geen problemen mee ivm dat het een gedownloade versie is?? Post samenvoeging: januari 27, 2010, 17:30:36 heb me ingelogd via windows live en nu moet hij een produkt key!! waar kan ik die vinden?
Laatste reactie door njahaaa, -
- 1 reactie
- 4,6k weergaven
Ik heb met azureus sc. double agent gedownload. In de handleiding stond dat ik het eerst moet mounten, daarna installeren en dan de meegeleverde yasu installeren en dan zou ik moet kunnen spelen. Het mounten installeren en yasu installeren ging nog wel maar als ik het spel wil starten krijg ik de foutmelding: Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Heeft dit met de crack ofzo te maken?, daar heb ik namelijk niks mee gedaan. bvd daan
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 4,6k weergaven
Hoi, ik ben net nieuw in dit wereldje en heb laatst GTA San Andreas gedownload. Het bestand is mdf. Heb dit gemount in deamon tools en geinstalleerd op de computer. maar vraagt naar een cd. Hoe vindt ik de crack en waar laat ik die. Kan iemand mij helpen.
Laatste reactie door Tim., -
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
Heey als ik een pokemon versla in pokemon black and white krijg ik geen xp, hoe kan dat?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 4,6k weergaven
ik weet hoe je online kan spelen! (voor fifa 09) maar via hamachi kan het met veel meer spellen ook fifa 08 maar je moet er wel een (hamachi)server voor vinden. (hamachi)servers vind je gemakkelijk op google. je moet het doen via hamachi... die kan je hier downloaden: https://secure.logmein.com/products/hamachi/list.asp (als je hem hebt geinstalleerd maak een account .) als je hamachi hebt geinstalleerd klik dan op:aanmelden bij bestaand netwerk. daarna moet je naar deze server gaan: netwerk naam: fifa09pc netwerk wachtwoord: ea start fifa 09 op. gaan naar speltype -->multiplayer-->direct ip. ga terug naar het bureaublad door te klikken op alt-tab praa…
Laatste reactie door jackkiej, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
waar vindt k die Thnx xx Ingrid
Laatste reactie door meissie1595, -
Weet iemand een programma waarmee ik credits kan krijgen voor habbo hotel ? Alvast bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 7 reacties
- 4,5k weergaven
nu wil ik de sims 2 feest accesoires downloaden, maar hoe doe je dat? want ik had al een rar. bestand gedownload, maar dat doet het niet onder daemon tools :-. dus.. wie heeft een idee waar ik een goede download kan downloaden? Post Merge: december 31, 2008, 05:42:09 pm kan er ook een crack bij? :angel:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
Heeey mensen, ik heb een klein probleempje ik heb mohaa gedownload maar hij is het spaans :-\ omdat mijn spaans niet echt goed is zou ik een patch willen downloaden om hem naar het nederlands om te zetten. Ik heb al veel gezocht maar ik vind het nergens, daarom zou ik het heel leuk vinden als iemand anders het zou vinden ;D grtz maxke006 P.S. de patch van ea games v1.1 is alleen maar als je de nederlandse versie al hebt, dus die gaat niet >
Laatste reactie door maxke006, -
- 6 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb eerdaags mijn oude spellen kast opengetrokken en ik vond dit spel. Na het instaleren van dit spel (op een windows 7) wou ik het spel spelen. Elke keer als ik op start het spel klik, krijg je even zwart beeld en daarna stopt het spel weer. Normaal krijg je zwart beeld en begint het spel. Op mijn ouwe pc doet hij het wel (windows xp). Is er een manier zo dat hij het op de windows 7 wel doet. Zoiets heb ik ook al met the godfather gehad. Toen moest je een map naam veranderen. Is dit ook zo iets? Graag een reactie...
Laatste reactie door kevimmen, -
- 22 reacties
- 4,5k weergaven
weet iemand hoe je gta van 14 gig kleiner kan maken om op cd te zetten???
Laatste reactie door snor1991, -
WII error 1053
door Marciej123- 13 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo iedereen. Heb me WII gesoftmod. spel gedownload(cod mw reflex) Gebrand, Imgburn 2.4 speed. Krijg ik error 1053? Wat is het probleem.. Dus weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt! Marciej123
Laatste reactie door Oxside, -
- 4 reacties
- 4,5k weergaven
Ik heb net borderlands 2 gedownload en gecrackt, maar als ik hem wil opstarten gebeurt er niks, niet met de crack of de gewone launcher..
Laatste reactie door Niiek,
