Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
WII error 1053
door Marciej123- 13 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo iedereen. Heb me WII gesoftmod. spel gedownload(cod mw reflex) Gebrand, Imgburn 2.4 speed. Krijg ik error 1053? Wat is het probleem.. Dus weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt! Marciej123
Laatste reactie door Oxside, -
- 4 reacties
- 4,5k weergaven
Ik heb net borderlands 2 gedownload en gecrackt, maar als ik hem wil opstarten gebeurt er niks, niet met de crack of de gewone launcher..
Laatste reactie door Niiek, -
- 7 reacties
- 4,5k weergaven
Ik heb een spel gedownload maar nu vraagt hij om de serial nummer, bij sommige spellen kun je dat gewoon van een site afhalen maar bij mijn spel niet. Dus toen kwam ik op het idee om een crack te gebruiken maar hoe werkt dat zo'n crack??
Laatste reactie door jochem100, -
- 3 reacties
- 4,5k weergaven
Weet iemand waar ik deze code kan vinden? alvast bedankt
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 9 reacties
- 4,5k weergaven
jow, bn nieuw en ik heb een vraag. ik kan niet online met cod 4 omdat ik niet weet hoe ik op cracked servers moet komen, ik eb versie 1.0 kan iemand mij aub helpen???
Laatste reactie door svenholtman, -
Leuk spel!
door #JOEPIE#- 23 reacties
- 4,5k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort een nieuwe PC met nieuwe prestaties. [zie mijn handtekening] Welk spel zouden jullie me aanraden te kopen? Welke is echt mooi? Crysis? Bioshock? Prijs speelt geen rol. #JOEPIE#
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
[img width=600 height=188]http://www.adrianwerner.x.pl/2009/overlord2.jpg [img width=600 height=19] http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=280&str=Overlord 2&str3=5.gif&r=255&g=255&b=0 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=290&str=release datum&str3=6.gif&r=255&g=255&b=0 (pc, xbox 360, ps3): 26 juni 2009 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=290&str=release datum&str3=5.gif&r=255&g=255&b=00 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=280&str=Meer informatie&str3=6.gif&r=255&g=255&b=0 uitgever: Codemaste…
Laatste reactie door marcelvn, -
- 10 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb een nogal slome pc en ik weet dat hij niet echt geschikt is voor gamen. Nou vroeg ik me toch af welke versie van fifa mijn pc nog wel aan kan. Als ik kijk op:http://www.systemrequirementslab.com/cyri zegt hij dat mijn pc alleen voor fifa 8 de minimum requirements haalt. Ik vroeg me af of het mogelijk is om toch een iets nieuwere versie van fifa te draaien. Zo vroeg ik me af of ik of ik met bijvoorbeeld http://www.iobit.com/gamebooster.php al wat verder kwam. Dit zijn mijn specificaties: Minimum Recommended …
Laatste reactie door T H W I T, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
hallo kan iemand mij helpen ik wilde football manager 2013 downloaden ik heb het .par2 bestand geopend met quickpar er zijn missende bestanden en beschadigde bestanden kan ze niet repareren nu wil ik de overige winrar bestanden openen en geeft die een diagnostisch bericht aan met onverwacht einde van archief. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door angelo huizer, -
- 3 reacties
- 4,5k weergaven
vrijdag 27 februari, 2009 dan ligt Grand Ages: Rome eindelijk in de winkel. Je kan nu al de game bestellen en dan op vrijdag 27 februari, 2009 op de deurmat verwachten. De prijs voor de game is €34,95 Stukje geschiedenis Vorig jaar kwam Imperium Romanum uit, een stadsimulator die zich, zoals de titel al doet vermoeden, afspeelde in de tijd van het Romeinse Rijk. Een belangrijk minpunt aan deze game was het gebrek aan sterke gevechten, waardoor er te weinig spanning in het spel zat. In de opvolger Grand Ages: Rome zal de strategie een stuk belangrijker worden en dat belooft een heleboel. Op de nieuwe screenshots zie je interessante aspecten van deze combat. …
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 8 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een XBOX 360 gekocht en wil nu een CD rippen en opslaan op m'n harde schijf. Wat ik heb gedaan is: De muziek gedownload natuurlijk Ze gebrand op een CD-RW en een DVD-R (op CD-RW .mp3 en .wma en op dvd alleen .mp3) Bij de CD-RW staat de optie Rip CD er wel, maar kan je de 'knop' niet indrukken, want de knop is zwartgekleurd. Weet iemand hoe ik het wel kan rippen? De enige oplossing die ik nog weet is om een CD-R te gebruiken, maar die heb ik momenteel niet. Groeten,
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
hallo, Ik ben zelf in het bezit van een NDS Lite. hier heb ik een R4 kaart voor gekocht, om spellen erop te kunnen spelen. na de kernel te hebben gedownload en erop te hebben gezet deed die het en ik heb er heel veel plezier van. nu heeft mijn nichtje ook een ds en zij wou ook graag zo'n kaartje. ze hebben precies dezelfde als ik gekocht. zij wisten niet hoe het werkte , dus zou ik alles voor je klaarmaken. maar nu zit ik dus op een probleem. hij doet het niet! ik heb verschillende kernel downloads geprobeerd. ook de uitleg via dit forum, maar als ik hem dan via de ds wil spelen dan staat er in het bovenste scherm in het rood: Menu? hij doet het dus niet. …
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
heb de game hl2 gedownload en kunnen installeren alles gaat goed ik kan de game starten en beginnen te spelen maar als ik dan aan bij het eerste punt komt waar het game zelf saved komt de foutmelding van c++ runtime error en kan ik niet verder en schakelt de de game zelf uit. weet iemand wat ik hieraan kan doen
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb een tijdje geleden een R4 Kaartje gekocht met 2GB geheugen. Hij was al geïnstalleerd enzo dus ik kon hem gelijk al gebruiken en hij deed het goed. Maar sommige spellen werkten niet dus heb ik Wood geinstalleerd. Dat deed het toen prima en ik kon alle spellen weer spelen. Tot ik op een keer vast zat met een spel en ik me herrinerde dat ik ook cheats kon gebruiken, en dat wou ik dus gaan proberen. Ik stopte toen dus zoals altijd mijn ubs in mn pc, en keek op internet hoe ik moest cheaten in woods. Er stond dat ik een bestandje nodig had voor de cheat genaamd: usrcheat.dat Dus ik downloade dat en ging naar de folder waar het bestandje in moest. Maar daar stond …
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 4,5k weergaven
Wordt lid van de Rockstar groep op steam en krijg gratis de game Midnight Club 2. Hier kan je je aanmelden: http://steamcommunity.com/games/rockstargames/announcements/detail/1045078427175199696 * moet wel een gekocht, Kado, of ander retail spel legaal op zijn/haar steam account hebben staan. Ik dacht, laat ik het maar even met jullie delen Grt Marciej123
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb alle instucties gevolgd die hier staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 Alles liep goed met de instalatie enzo. Maar hoe moet je het spel afspelen? Welk bestand moet je mounten met Daementools? Ik heb die dvd1 gewoon gemount maar als ik op play klik staat er: De gamedisk is niet gevonden! Voor de De SIms 3 gamedisk in voor je verder gaat. Wat kan ik hieraan doen ?
Laatste reactie door Tom, -
- 14 reacties
- 4,5k weergaven
Goeienavond. Ik ben aan het sparen voor een Playstation 3, maar ik zit nu te twijfelen omdat ik slechte reviews hoor over deze console. Dat hij opeens de disks niet meer kan lezen, en ook slechte service als het om garantie gaat. Ik zit nu erg te twijfelen, niemand wil natuurlijk een console hebben die opeens kapot gaat. Heeft iemand advies? headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Kent iemand nog code's voor Habbohotel met Artmoney. MVG, Jelmer
Laatste reactie door mohammedb, -
ik heb een tijdje geleden pro cycling manager 2007 gedowload, maar nu krijg ik het bericht dat mijn tijdslimiet verstreken is. ik krijg namelijk volgend bericht: ----------- FOUT De tijdslimiet om de toepassing te gebruiken zonder dat er zich een schijf in het station bevindt, is verstreken. Plaats de originele schijf en start de toepassing opnieuw. ----------- is dit probleem op te lossen door gewoon dat spel zelf op cd te zetten? of met een crack? ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken naar een crack, maar vind er geen grtz
Laatste reactie door lingier, -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb een site gevonden waar je ps3 games kan downloaden www.thebestmediaonline.com maar ik wilde graag weten of iemand ervaring heeft met het downloaden van ps3 games en of dit uberhaupt kan? Gr. Julian
Laatste reactie door julian1991, -
DSTT werkt niet?
door snor1991- 14 reacties
- 4,5k weergaven
Mijn DSTT werkt niet. Dat ds menu krijg ik nog gewoon als ik de ds opstart. Ik download dit: http://www.dstt.nl/d117.zip Pak het uit en zet alles via de usb miscro sd adapter op de micro sd. Als bijlage zie je wat er op mijn micro sd staat. Maar als ik de micro sd in de dstt doe en die in de ds dan krijg ik nog gewoon dat menu van de ds. Wat doe ik fout? Want ik word er dood ziek van, ik heb 2 jaar geleden al een keer zoiets gekocht en dat werkte voor geen meter. En nu toch maar weer eens geprobeerd. En dan zou dit ook niet werken > [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 4,4k weergaven
hallo, ik zoek een no cd crack van championship manager 5 ik heb al op www.gamecopyworld.com gekeken en ook op www.megagames.com maar daar kon ik niets vinden. Zou iemand mij kunnen helpen Groetjes Inkies7
-
- 2 reacties
- 4,4k weergaven
hey ik heb fifa 2007 nou in het engels hoe zet ik die om in het nederlands??
Laatste reactie door chezter, -
- 11 reacties
- 4,4k weergaven
Hallo, ik ben druk in de weer met mijn nintendo DS. heb een R4 kaart gekocht en ben gaan downloaden. het lukt goed, en er staan een paar spelletjes op mijn kaart. nadat ik even heb gespeeld en de DS heb uitgezet, en daarna weer aanzet en verder wil gaan. is mijn game niet gesaved en krijg ik de melding: data is corrupted, data will be erased. bij een ander spel krijg ik geen melding maar moet ik ook opnieuw beginnen. is dit bij alle ds spellen zo voor op de R4?? of heb ik toevallig twee keer een verkeerd spel gedowload?? groetjes Renée
Laatste reactie door Zombymario, -
- 13 reacties
- 4,4k weergaven
Aangezien er een nieuwe DS uitkomt heb ik maar een nieuw topic hiervoor gestart. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- gewone DS---------------DS lite--------------------------DSi Camera nee nee 3 & 0,3 megapixel Schermen 2x 3 inch 2x 3 inch 2x 3,25 inch kleuren 260.000 260.000 260.000 Wifi ja ja ja inputGB…
Laatste reactie door williwaw,
