Spring naar bijdragen

Playstation 3 kopen


headsh0t

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Goeienavond.

Ik ben aan het sparen voor een Playstation 3, maar ik zit nu te twijfelen omdat ik slechte reviews hoor over deze console. Dat hij opeens de disks niet meer kan lezen, en ook slechte service als het om garantie gaat. Ik zit nu erg te twijfelen, niemand wil natuurlijk een console hebben die opeens kapot gaat. Heeft iemand advies?

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Ik zou als ik jouw was wachten tot de slim and line versie. Die is dun en veel problemen van de fat (Die ps3 van nu) zijn dan verholpen. Net zoals bij de ps2.


Post Merge: augustus 20, 2009, 09:00:31 am

Ohjah, hij is goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nja, van die service weet ik niet echt iets.

Ik weet wel dat het beeld soms heel scherp is, en echt te overdreven.

Ik speelde bij mijn nichtje Tony hawks en op de plaatsen waar de zon was kon je Tony hawk niet eens meer zien rijden omdat het zoo scherp is.

Wat ik ook nog weet is dat je na een jaar of een jaar en een half je laser kapot is (of minder goed werkt).

Maar denk je ook na dat je altijd zo veel geld mag neerleggen voor een game ?

doorzoek het internet is zou ik zeggen !  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

de slim versie van de PS3:

#  Kost €299

# Heeft 120GB harde schijfruimte

# Is 33% kleiner dan zijn voorganger

# Is 36% lichter

# Verbruikt 34% minder stroom

# En is vanaf 11 september wereldwijd beschikbaar

de gewone versie is sinds gister voor €299,- beschikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

de slim versie van de PS3:

#  Kost €299

# Heeft 120GB harde schijfruimte

# Is 33% kleiner dan zijn voorganger

# Is 36% lichter

# Verbruikt 34% minder stroom

# En is vanaf 11 september wereldwijd beschikbaar

de gewone versie is sinds gister voor €299,- beschikbaar

Vergeet er niet bij te zeggen dat hij sneller over verhit is dan de normale versie ;)

Verder wat service betreft mijn maat heeft ook een ps3 (ik ga er ook 1 halen)

Hij had ook dat zijn ps3 geen game disks meer kon lezen en buiten de garantie..

Nu heeft hij zijn ps3 bij dixons gekocht. De fout kon niet gerepareert worden. En hij kreeg een nieuwe buiten fabrieks & winkel garantie gratis. Dus de service bij dixons is niet slecht. Ze verkopen tegenwoordig niet meer de 40 gb alleen de 80. Hierbij zijn er al wel redelijk wat bugs uitgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

kut hoor ik nou pas ik heb 4 dagen geledne ofzo gehaald en er staat na 8 dagen kan je niet meer ruilen dus kan ik dan ook geld trug vragen enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik zou als ik jouw was wachten tot de slim and line versie. Die is dun en veel problemen van de fat (Die ps3 van nu) zijn dan verholpen.

Zijn de problemen dan ècht verholpen? Als dat zo is, da ik die zeker kopen.

En zullen alle accessoires voor de normale PS3 ook werken op de slimline?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Accessoires zullen gewoon werken, denk aan PS2 Fat die toen ook naar de SlimLine ging. En voor de PlayStation 3 komen twee super gave spellen uit, God of War 3 en GT5.

En bij elke console kan er wat mis gaan, zo heb je dus bij de PS3 dat laser soms niet goed werkt, maar bij de X360 weer dat je RROD krijgt. Ik vindt wel dat de PS3 minder "lawaai" maakt dan de X360, dus of die 34% minder geluid dan de originele waar gaat worden betwijfel ik me.

Maar ook Blu-Ray is lekker meegenomen, net zoals de browser die erin zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

stel de laser doet het niet en je hebt je ps 3 al anderhalf jaar buiten garantie en ik heb bij bijv dixons gehaald krijg je dan alsnog nieuwe ps 3 ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Maar hoef je als je op internet wil, met kabelverbinding, alleen maar de netwerk kabel van de router op je Playstation 3 aan te sluiten? Of moet je dan nog poorten openen of iets dergelijks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

En voor de PlayStation 3 komen twee super gave spellen uit, God of War 3 en GT5.

MW2 niet te vergeten  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja maar die komt ook voor de X360, dus moet je eerder kijken naar spellen die exclusief zijn. Want die spellen die ik heb genoemd komen niet voor de X360. Maar ja het is dus maar van welke spellen je liever houd, als je een echte Halo fan bent dan koop je een X360. Maar heb je liever spellen zoals Killzone 2 etc. koop je een PS3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar hoef je als je op internet wil, met kabelverbinding, alleen maar de netwerk kabel van de router op je Playstation 3 aan te sluiten? Of moet je dan nog poorten openen of iets dergelijks?

PS3 heeft ook wifi als ik me niet vergis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
Gast angel_creek

Ik zou als ik jouw was wachten tot de slim and line versie. Die is dun en veel problemen van de fat (Die ps3 van nu) zijn dan verholpen.

Zijn de problemen dan ècht verholpen? Als dat zo is, da ik die zeker kopen.

En zullen alle accessoires voor de normale PS3 ook werken op de slimline?

Ja zeker... Bij de ps2 was dat ook zo. Maar deze slim line editie raakt misschien wel sneller oververhit. Maar misschien hebben ze daar wat aan gedaan.

Hier wat meer info: http://www.minatica.be/showthread.php?t=63478


Post Merge: augustus 20, 2009, 15:40:25 pm

de slim versie van de PS3:

#  Kost €299

# Heeft 120GB harde schijfruimte

# Is 33% kleiner dan zijn voorganger

# Is 36% lichter

# Verbruikt 34% minder stroom

# En is vanaf 11 september wereldwijd beschikbaar

de gewone versie is sinds gister voor €299,- beschikbaar

Vergeet er niet bij te zeggen dat hij sneller over verhit is dan de normale versie ;)

Verder wat service betreft mijn maat heeft ook een ps3 (ik ga er ook 1 halen)

Hij had ook dat zijn ps3 geen game disks meer kon lezen en buiten de garantie..

Nu heeft hij zijn ps3 bij dixons gekocht. De fout kon niet gerepareert worden. En hij kreeg een nieuwe buiten fabrieks & winkel garantie gratis. Dus de service bij dixons is niet slecht. Ze verkopen tegenwoordig niet meer de 40 gb alleen de 80. Hierbij zijn er al wel redelijk wat bugs uitgehaald.

Die problemen met de laser zijn natuurlijk wel die van de normale (Fat) van de slim zijn ze nog niet bekend, of die heeft dit probleem niet meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dat hij sneller overhit raakt, moet niet zo'n groot probleem zijn zolang de omgeving waar de PS3 staat niet bloedheet is. :)

Ik denk dat ik deze ga kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    The_Achouffe

    Geplaatst

    hoi Marcel, misschien is die site waar je de nzb's zoekt niet meer goed, dat had ik destijds ook met nzbserver.com  via https://www.clubnzb.com/ lukte het toen wel, misschien is dat voor jou ook de oplossing.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @Marcel1962, ik heb deze nieuw gestelde vraag met je 1e vraag samengevoegt, want het heeft geen nut om in 2 vragen te proberen dezelfde oplossing te vinden voor jouw probleem.  Het is duidelijk dat je een beginner bent en gebruik maakt van Spotlite, maar je hebt je duidelijk niet goed ingelezen in het hele NZB downloadproces. Onder deze link staat de volledige handleiding van Spotlite (aan de onderzijde van de pagina staat ; Naar het volgende hoofdstuk >) Lees dat nu eerst eens goed door, of maak gebruik van mijn eerder gegeven tips om een programma als SABnzbd of NZBget te installeren op de PC en je NZB downloads te zoeken en aan te klikken op de Webversie (Indexers) van Spotnet of probeer een account te krijgen op een Nederlandse NZB Community als ze de registratie open gooien.

    Monkie

    Geplaatst

    Mooie analyse. $10 per maand (ik gebruik het professional plan) is natuurlijk een flinke prijs, maar dat is het me tot nu zeker waard.  Als dit echt een blijvertje wordt, dan stap ik over op een jaarlijkse betaling. Scheelt weer 10%. We zouden het natuurlijk ook wat breder kunnen trekken dan alleen zoekmachines. Zelf ben ik al een tijdje aan het kijken naar (open-source) privacy-vriendelijke alternatieven. Het begon een paar jaar geleden met e-mail. Outlook > Protonmail Youtube > Piped video (overstap mede door blokkeren van adblockers door Youtube) Safari > Orion browser (macOS, iPadOS & iOS)- Gebasseerd op Safari (WebKit). Zero telemetry. 1st party ads/trackers & 3rd party ads/trackers worden standaard geblokkeerd. Maps (Google / Apple) -  OpenStreetMap & Organic Maps (iOS).
  • Recente prestatie

    • NOFate heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...