Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 4k weergaven
ik wou vragen of iemand wou uitleggen hoe je het best games kan downloaden en uitpakken cracks enz..
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 4k weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt O0. MVG IOwnd Post Merge: augustus 03, 2009, 12:15:26 pm stuur persoonlijk bericht
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Zou iemand mij kunnen helpen. Ik heb football manager 2008 gedownload. Daarna heb ik gemount, het spel geinstalleerd. Na de installatie geeft hij aan dat de installatie is voltooid echter dat er ernstige fouten zijn opgetreden voor meer informatie kijk in het installatielogbestand. Helaas kan ik dat bestand niet vinden. Als ik na de installatie toch het spel probeer op te starten krijg ik alleen een zwart beeld met de muis te zien. Kan iemand mij uit het lijden verlossen zodat ik het spel ook kan gaan spelen? groetjes Pascal
Laatste reactie door pascal27, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
[table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.loadout.com/game-info/'>http://www.loadout.com/game-info/[/td2] http://www.loadout.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn, al is er weinig verhaal aan... [/th][/table] Loadout is an outrageus new multiplayer shooter that’s all about the guns, Baby! Build a massive variety of absolutely insane weaponry — over 50 million combinations — totally customized, totally unique, totally deadly. You want a launcher that shoots ground-skimming rockets that explode into destructive clouds of flak? You got it! How about a gun that shoots syringes filled w…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Ik heb Anno 1404 een ISO gedownload en ik heb hem geinstalleerd. Als ik hem wil spelen dan wordt er gevraagd om de dvd. Ik wil hem dan mounten met power iso, ik klik dan op mount en ik krijg de virtual drive te zien waar ik hem kan mounten. En als ik Anno 1404 wil opstarten via de virtual drive, dan wordt er nog gevraagd om de dvd. Weet iemand mischien waar dat aan zou kunnen liggen?? Ik heb nog nooit iets gemount en ik ben er dus nog niet helemaal in thuis.
Laatste reactie door marco1, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
Hoi! Ik heb al geruime tijd een DSi en heb altijd allerhande spellen kunnen downloaden. Echter sinds kort lukt het downloaden nog wel steeds maar als ik het spel (die dus gewoon in de lijst met spellen staan) wil starten krijg ik na het laden een wit scherm, of eigenlijk 2 witte schermen. De spellen die er al op staan werken nog gewoon goed. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb een DSi en een R4i kaartje. Firmware enzo weet ik helemaal niks van!
Laatste reactie door Dark Legend, -
ea games 1 2
door nielsjansen94- 26 reacties
- 4k weergaven
ik heb de laatste tijd meerdere spellen van ea gedownload en ze werken geen van allen(meer): nfs Pro Street: deed het wel. nfs undercover: deed het wel. fallout 3: deed het wel. spore: heeft het bij mij wel eerder gedaan(op andere pc). battlefield 2 (plus uitbrijdingspakketen): hebben het nooit gedaan (heb ik sinds vannochtend). dit vind ik eigenlijk best wel apart aangezien het allemaal van ea is. ik had eerst ook ea download manager maar die heb ik er weer af gegooid(toen stond bf2 er nog niet op dus zou die het moeten doen als het hiermee te maken heeft.). niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
Clockwork Tales Of Glass and Ink Collectors Edition v1.0-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Clockwork Tales Of Glass and Ink Collectors Edition v1.0-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Clockwork Tales Of Glass en inkt Collectors Edition v1.0-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Clockwork.Tales.Of.Glass.and.Ink.Collectors.Edition.v1 0,0-TE Releasedatum: 10 augustus 2013 Retail Datum: 10 augustus 2013 Bestandsnaam: tctgc Bron: DVD Grootte: 473 MB Genre: Actie | Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Artifex Mundi Ontwikkeld door: Artifex Mundi Omschrijving Aardbevingen worden veroorzaakt steden over de hele w…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 10 reacties
- 4k weergaven
dit is een torrent file heb er 7 uue over gedaan om het spel binnen te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
exe overzetten
door rct3- 6 reacties
- 4k weergaven
ik heb het spel mvp baseball gedownload en geinstallerd maar nu vraagt hij om de originele cd heb begrepen dat ik dan de crack moet plaatsen maar hoe werkt dat precies thnx
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 4k weergaven
weet iemand een leuk ww2 spel wat je onlie kan spelen en waar bij je wel een croshair heb (anders kan ik er niks van) het liefst een spel wat reddelijk nieuw/nieuw is
Laatste reactie door XfanX, -
DS emulator
door Dark Legend- 3 reacties
- 4k weergaven
ik zoek een goed werkende DS emulator. ik heb er veschillende gehad maar die werkten traag of pakten het spel niet :s. heeft iemand een emulator die aan te raden is? (gewoon voor de pc niet voor de PSP ofzo).
Laatste reactie door Tinyman, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
Goede Avond Ik heb ff een vraagje, ik wilde mijn software vernieuwen, want sommige spelletjes doen het niet. bv, lingo, kingom hearts recoded disney etc. Terwijl dat hier toch wel de spelletjes zijn die ik graag zou willen doen. Graag als het lukt een nederlandse site, aangezien mijn engels niet echt goed is. Thanks alvast voor het meedenken!
Laatste reactie door dieneke1983, -
psp
door repelsteeltje113- 5 reacties
- 4k weergaven
is er al een mogelijkheid om psp games te vinden op internet
-
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Nascar 14-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nascar 14-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Nascar.14-RELOADED Releasedatum: 18 februari 2014 Retail Datum: 18 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-na14 Bron: Steam Maat: 2,56 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Laat Omschrijving Het is jouw beurt om jezelf onder te dompelen in de volgas sensatie van ‘s werelds meest opwindende motorsport raceklasse in NASCAR ’14. Neem het stuur van je favoriete …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Nieuw hier
door joey3- 12 reacties
- 4k weergaven
Ben blij deze site gevonden te hebben, dank zij deze site is het me gelukt need for speed most wanted te downloaden met crack , en daarna met alcohol 120 te gebruiken heb ik hem nu op mijn pc geinstaleerd. Mijn vraag is nu: kan ik deze nu ook op een DVD branden zodat ik hem op een andere PC weer kan instaleren ?
-
- 12 reacties
- 4k weergaven
Hai Ik heb een probleempje met mijn sims.. ik heb bijna alle uitbreidingen/accecoires gedownload en geïnstalleerd, maar als ik nu de laatste uitbreiding open met daemon tools of powerISO, zegt mijn computer ''Controleer of de disc van De Sims 2 Seizoenen in de cd-/dvd-rom speler is geplaatst, kies OK en start de applicatie opnieuw.'' En das best wel stom. Dus ik hoopte dat op dit forum wat meer kennis rondzweefde dan in mijn hoofd. Informatie die er misschien tot doet: Ik heb een CD-station, een DVD-station en ik kan nog 12 DVD-stations 'faken' met daemon en powerISO. Ik heb een aantal lege dvd's, en een aantal lege cd's, maar geen kennis van branden. Ik heb de Sim…
Laatste reactie door Tom, -
games voor mp5
door cevv- 3 reacties
- 4k weergaven
hallo allemaal! ik heb pas een mp5 bij t kruitvat gekocht. zie hem hier: http://online.kruidvat.nl/image.html?id=63787&var=3 er staan al 4 spelletjes op, kan ik er daar nog meer opzetten. zo ja, kan dat dan ook gratis? alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
dutch.ltc
door libregts65- 1 reactie
- 4k weergaven
Kan iemand mij het bestandje dutch.ltc O0 op sturen via de mail of uploaden aub ben namelijk niet goed in grabbi :-[t
Laatste reactie door eD.winn, -
cod6 MOUNTEN probleem !!
door Gast .:beginner:.- 21 reacties
- 4k weergaven
hallo mensen... ik wil graag cod6 downloaden maar heb een paar vragen? wat zijn: - NZB ? - wat bedoelen jullie met Crack? alvast bedankt ! O0
-
[F.E.A.R.]- Corrupte rar, zelfs na QuickPar
door Gast silvestervdberg- 11 reacties
- 4k weergaven
Na gister rond een uurtje of 6 de hele handel binnen hebben gehaald bleek er dus het een en ander mis te zijn. Nu ben ik na een paar uur nog steeds niet verder dan waar ik al was. Als ik de rar open krijg ik de error dat het bestand niet bekend en/of beschadigd is. Zelfs na QuickPar eroverheen gegooit te hebben werkt er nog steeds niks. Iemand enig idee?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Alien Rage Unlimited-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Alien Rage Unlimited-SKIDROW Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Alien.Rage.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 25 september 2013 Retail Datum: 25 september 2013 Bestandsnaam: Alien.Rage.Unlimited -SKIDROW Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: CI Games Ontwikkeld door: CI Games Omschrijving Ontketen een furie van krachtige wapens als je je een weg baant door legers van Alien krachten vastbesloten op het ne…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 9 reacties
- 4k weergaven
Hallo allemaal, Heeft iemand voor mij een link voor de officiele dvd cover voor de pc van fifa 09? Zodat ik hem in een leeg dvd hoesje kan doen. Alvast bedankt. MVG Joran
Laatste reactie door Farid., -
- 13 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Ik wilde mijn xbox 360 laten ombouwen maar zit nu in twijfel omdat ik dit las op de voorpagina van duken.nl http://www.duken.nl/content/view/991/63/ mvg, dylan
Laatste reactie door LenS, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] NaissanceE-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NaissanceE-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: NaissanceE-RELOADED Releasedatum: 14 Februray 2014 Retail Datum: 13 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-naissanc Bron: Steam Maat: 985 MB Genre: Avontuur, Indie Critici: Limasse Vijf Uitgegeven door: Limasse Vijf Ontwikkeld door: Limasse Vijf Laat Omschrijving NaissanceE is een first person verkenning PC-spel ontwikkeld op UDK door Limasse Five met deelname van Pauline Oliveros, Patricia Dallio en Thierry Zaboitzeff.…
Laatste reactie door Vraagbaak,
