Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Hallo allemaal, Wij hebben twee Nintendo's Ds Lite en jaren geleden heb ik hiervoor een TTDS kaartje aangeschaft en toen met veel moeite (ik ben echt niet handig met computers) er een aantal spellen op gezet. Nu willen de kinderen wel eens wat nieuwe spellen hebben dus ben ik aan de slag gegaan. Een aantal spellen is gelukt, maar een heleboel lukken niet. Die lopen vast! Ik krijg deze melding: [Rom loading failed] load rom errcode=7 Please reset system Ik ben inmiddels zover dat ik nu weet dat ik de TTDS kaart moet updaten. Maar hoe? Veel links die ik heb gevonden doen het niet (meer) of het is een site waar je moet betalen. Wij downloaden met Spotnet (en voorhee…
Laatste reactie door Zombymario, -
Jow zit te denken om voor de lol eens linux te downloaden en op me pc te zetten... Zijn er ook een paar mensen die dat al hebben? bevalt het? ik snap niet echt welke ik moet downloaden als ik linux in typ bij www.torrentz.com... ik hoor het wel!
-
- 2 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik ben vandaag naar de ombouwer gegaan, om de psp van mijn neefje om te laten bouwen. Maar nu is mijn vraag, hoe kan ik de spellen op de psp zetten, zodat ik ze kan spelen. Een vriend zei via een usb stick, maar die past nergens, ik heb alleen een memory card erin zitten? Alvast bedankt
Laatste reactie door vmyt, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Als ik guitar hero wil spelen op mijn omgebouwde wii dan krijg ik de melding een update uit te moeten voeren. Aangezien ik een omgebouwde wii heb wil ik dit omzeilen maar dat lukt niet. Je kunt alleen ok indrukken. Aangezien ik mijn wii heb laten ombouwen bij ombouwinkel ben ik op die site gaan kijken en ze hebben oa wasabi en wii key chips. Heb van allebei de uodate op een dvd gebrand en die wil ik nu afdraaien om zo het probleem te omzeilen. Bij wiikey update geeft ie aan : geen wiikey gevonden en bij wasabi geeft ie een error. Zijn er nog meer chips en zou het updaten van de chip inderdaad dit het probleem oplossen? Indien ja... kan ik zonder de wii te openen zien …
Laatste reactie door marcelvn, -
- 2 reacties
- 3,8k weergaven
hallo lezer/helper, Al meerdere keren heb ik een poging gewaagd om een no cd crack te plaatsen voor de sims 2 (double deluxe). Dit lukt echter niet. Ik vraag me af of vista hier iets mee te maken heeft, Heeft iemand een tip voor me? groetjes babet! (:
Laatste reactie door Babet., -
The Raven Legacy of a Master Thief Chapter Three A Murder of Ravens-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 3,8k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief Chapter Three A Murder of Ravens-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief Hoofdstuk drie A Murder van Ravens-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: The_Raven_Legacy_of_a_Master_Thief_Chapter_Three_A_Murder_of_Ravens-FLT Releasedatum: 24 september 2013 Retail Datum: 24 september 2013 Bestandsnaam: flt-TRC3 Bron: Stream Grootte: 5,55 GB Genre: Avontuur Critici: 90/100 “IGN” Uitgegeven door: Nordic Games Ontwikkeld door: KING Kunst Omschrijvin…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,8k weergaven
[table][th] Assassin’s Creed Liberation HD-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassin’s Creed Liberation HD-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Naam: Assassins.Creed.Liberation.HD-P2PGAMES Releasedatum: 15 Januray 2014 Retail Datum: 15 Januray 2014 Bestandsnaam: P2PGAMES Bron: Steam Maat: 2,51 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Sofia Laat Omschrijving Introductie van Assassin’s Creed ® Liberation HD, de opvallende hoofdstuk van de pre-Amerikaanse Revolutie …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Hoii, Kan ik ook op de een of andere manier Gamecube spellen vanaf mn HDD met een usb-loader afspelen? Heb ik dan ook een emulator nodig op mn HDD of een Gamecube controller? Ik hoop dat iemand het weet! Groetjes
Laatste reactie door blikbier, -
- 18 reacties
- 3,8k weergaven
hey, ik las laatst iets over Xlink kai en XBconnect het schijnt dat je er gratis mee op Live kunt... is dit waar?? of is dit alleen op private servers?? en welk programma is eigenlijk het beste? kan iemand me hier wat uitleg over geven? alvast bedankt!! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 3,8k weergaven
yu ik heb far cry 2 gedownload en als ik druk op play dan vraagt hij voor serial ik voer een serial van internet in en zegt:Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL has been entered correctly. Click BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or click CANCEL to abort. If the problem persists please visit http://www.farcrygame.com/unlock. The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly please help me
Laatste reactie door onestar, -
- 7 reacties
- 3,8k weergaven
Ik heb pas een r4 kaartje gekocht en er spelletjes opgezet. Nou doen de spelletjes wel, maar als je voor de tweede keer een spelletje speelt dan moet je weer opnieuw beginnen. Via de computer kan ik wel zien dat hij een savfile aangemaakt heeft, maar de nintendo pakt hem niet. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dit probleem kan verhelpen.
Laatste reactie door dennis1974, -
- 11 reacties
- 3,8k weergaven
hey hallo, ik heb een vraag: ik heb de sims open for business geinstalleerd en hij heeft alle 2 cd\'s geinstalleerd, het vreemde nu is, dat als ik hem wil spelen, dat ie dan vraagt, controleer of de cd de sims gaan het maken in cd drive zit en druk op OK. Nou ik heb dus van alles geprobeerd, en ik krijg hem niet draaiende terwijl hij wel geinstalleerd is. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen. Mijn vorige vraag is trouwens beantwoord en de sims2 en de sim2 nachtleven draaien allebei perfect! groetjes Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3,8k weergaven
allo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
Silkroad online.
door Cédric.- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik heb Silkroad online gedownload, maar kan hem niet spelen. Er komt altijd : cannot connect due server traffic. Weet iemand hier een oplossing voor ? Ik heb dit veel geprobeerd maar geen 1 keer kon ik spelen. Bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
counter strike:source
door Gast karim_blinkertboy- 13 reacties
- 3,8k weergaven
hey ik ben weer begonnen met counter strike source maar ik heb een probleempje. het zit namelijk zo dat als ik speel er in de rechter onderhoek stats staan met de fps, downspeed... Weet er soms iemand hoe ik dit kan wegkrijen? alvast bedankt.
-
- 7 reacties
- 3,8k weergaven
Hey allemaal! Ik heb lord of the rings conquest gekocht, maar de key die erbij zat, werkt niet... Heeft iemand toevallig ook een cd key daarvan? Dankje! Timpecal
-
games online spele
door Gast CrazyAawp- 12 reacties
- 3,8k weergaven
k heb een vraagjuh.... ik wil games zoals bf2, nfs most wanted, cod 2 onlline spelen. maar ik heb op een paar topics al geleze dat je daarvoor een cd key voor nodig hebt. maar als ik een demo versie van download kan ik dan wel online spele zonder cd key ??? en zo jha kan je misschien ff paar links van demos van een aantal games plaatsen (paar aanraders)) alvast thx
-
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Waar kan je sims 8 in 1 downloaden Groetjes 8)Inkies7
Laatste reactie door Granaat90, -
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo werkt xbox 360 emulator ook op pc windows 7 64 bits als ja waar kan ik downloaden compleet met bios ?
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
ik heb laatst GTA 4 gehaald voor de PS3. ik nou gehoord van aimane (vriend van mij) dat je ook je eigen muziek kan luisteren tijdens het spelen van GTA 4. dus als je auto rijdt kun bijv. je eigen muziek kiezen en die afspelen. mijn vraag is dus kan dit wel echt en hoe moet het alvast bedankt
-
JTF
door Frank1324117107- 8 reacties
- 3,8k weergaven
Heey ik heb JTF(joint task force) gedownload geinstalleerd crack in de map gestopt wil ik hem spelen eerst speelt hij de gebruikelijke filmpjes af en dan krijg ik een zwart scherm en zie ik de muis en verder gebeurd er niks wat is er aan de hand en hoe kan ik JTF normaal spelen
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 3,8k weergaven
[table][th] Brothers A Tale of Two Sons-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Broeders A Tale of Two Sons-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Brothers_A_Tale_of_Two_Sons-FLT Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: flt-bato Bron: Stream Grootte: 1.15 GB Genre: Actie, Avontuur, Indie Critici: 8.5/10 “GS” Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Starbreeze Omschrijving Brothers: A Tale of Two Sons nemen spelers de rol van twee zonen moeten uiteengezet op een gevaarlijke reis naar…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 17 reacties
- 3,8k weergaven
hallo, Ik heb wii met update 3.4 die is vorig jaar omgebouwd met dat zelda spel. nou wil ik hem updaten naar 4.2, maar weet dat ik dan die ombouw kwijt ben. wat moet ik dan doen om die ombouw er weer goed op te krijgen gr.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 3,8k weergaven
Hey, mijn dochtertje had al zo'n 25 games voor Nintendo Ds vooraleer we een R4 kaart verkregen via een vriend. Op aanraden van Zombymario kocht ik me een M3 kaart omdat onze R4 kaart deels kapot was. Nu vraag ik me af of ik onze eigen games ook op zo'n kaartje kan plaatsen. Weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt!
Laatste reactie door krylion, -
- 2 reacties
- 3,8k weergaven
Ik heb een omgebouwde switch die al 2 jaar niet geupdate is..... weet er verder ook te weinig van. Het was me destijds gelukt en heb altijd gedacht.. als het werk dan werk het. Nu willen mijn kids wat nieuwere spellen spelen en merk ik dat het volgens mij niet kan omdat de software te oud is. Ik had een system version 10.01.0 / AMS 0.14.15 en een hekate version 5.3.2. Via discord heb ik begrepen dat ik mijn system version moest updaten naar 14.0.0 maar daarna is alles gaan hangen. Daarna heb ik ook geen hulp meer ontvangen wat erg vervelend is. Ik probeer het nu maar op een nederlandse forum. Hopelijk dat iemand mij stap voor stap kan begeleiden om dit weer we…
Laatste reactie door zipperman15,
