Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 24 reacties
- 3,7k weergaven
heej ik heb dus battlefield 2 en ik heb een mod van aix 2.0 geinstaleerd(echt vet) maar ik wil dus spelen in een aix 2.0 server of in een battlefield 2 server maar ik wordt eruit gezet dit is de foutmelding: punkbuster foutmelding punkbuster heeft je verbinding verbroken de reden hiervoor vind je hieronder punkbuster foutmelding punkbuster kicked wheelieking_ownsz(for 0 minutes) this PB server requires(A1393 C2.150) error loading weet iemand wat ik moet doen of juist niet en wat ik moet downloaden? bvd(plz reply)
Laatste reactie door martijn1, -
Xlink Kai
door shadowwatch- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo mensen ik heb een probleem ik probeer via Xlink kai online te gaan met mijn xbox maar het programma sluit zichzelf telkens af en zegt dat ik mijn poort moet forwarden terwijl mijn routers staan ingesteld op UPnP aan waardoor dit niet zou hoeven iemand een oplossen?(ik heb 2 routers bij allebei instelling UPnP aangezet deze 2 zijn ook met elkaar verbonden gaat om een thomson speedtouch 780 en een linksys WRT160N) alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo , zijn er private servers van lord of the rings online ? want ik wil het spel graag spelen , maar ik heb geen zin om er veer geld voor neer te tellen . Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Eindelijk heb ik heb ik Professor Layton en de verloren toekomst (tot nu toe zonder fouten) gevonden. (Aan gezien ik geen directe link mag geven, heb ik het op youtube gedaan, hier is de link: (kijk hem op youtube)
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo beste Duken forum gebruikers, Ik heb hier de wii met soft mod en alles werkt oke met uloader v3,1 maar deze wil ik graag update naar hogere versie. We worden namelijk geirriteerd door de muziek en is ook verouderd na het zien van uloader gx. Nu de vraag?: Hoe kan ik het beste uloader v3,1 update naar hogere versie? (graag met tut) De Wii is niet aangesloten op internet! met vriendelijke groet, Theo
Laatste reactie door easytheo, -
- 12 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb een tijdje geleden oblivion gekocht maar me buurjongen vind die game ook helemaal te gek. Daarom leent hij me game maar kan ik hem niet spelen, en als ik hem heb kan hij hem weer niet spelen. Daarom heb ik naar een crack gezocht en heb ze ook wel gevonden. Maar of ze doen het niet, of het update lukt niet. Daarom vraag ik of iemand een goeie crack voor oblivion kan vinden . BTW, soms kan ik bij bittorrent iets niet downloaden. Dan begint die niet. Hebben andere mensen daar ook last van?
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 3 reacties
- 3,7k weergaven
Ik wou altijd al een eigen guild. Maar ik wist niet hoe ik die moest maken. Weten jullie soms hoe ik een guild kan maken? groetjes, yolanneke
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hey, Ik heb fifa 08 gedownload, en dan wil ik patch 1,2 en 3 installeren. Patch 1 en 2 moeten zonder crack dus ik heb nog geen crack geplaatst en gwoon geinstalleerd en meteen patch erop zetten. Alleen patch 1 gaat zonder problemen. Alleen bij patch 2 komt dit er te staan: http://i27.tinypic.com/k1t9ic.jpg Weet iemand de oplossing? Ik heb FIFA 08 al 2x opnieuw geinstalleerd;)
Laatste reactie door Thijs, -
- 10 reacties
- 3,7k weergaven
Er staat dat ik de verkeerde cd erin heb zitten. Hoe kan ik dit oplossen
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo iedereen, ik heb een poosje geleden Skyrim gedownload en het werkt prima Nu heb ik de 3 DLC's gedownload en nu crasht het spel na het Bethesda logo. als ik ze uitzet doet hij het weer. Op internet stond dat ik met Nexus mod manager de Load order moest veranderen, dit heb ik geprobeerd maar in de skyrim launcher staan ze nog op verkeerde volgorde. Ook mis ik het bestand Update.esm. Dawnguard en Dragonborn hebben dit bestand nodig? Wat kan ik hieraan doen? alvast bedankt groetjes,saskia
Laatste reactie door saskiat, -
PlayStation 5 wat vinden we ervan
door Gast extreem-worldz- 19 reacties
- 3,7k weergaven
he mensen gisteren avond is de ps5 voorgesteld van sony dit zou hem zijn. wat vinden jullie er van dus wat is jullie meening
-
- 8 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb eindelijk Cars 2 voor op de NDS, maar als we hem aandoen gaat hij op een wit scherm ik heb al wood erop staan.
-
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload en dat is een iso bestand. Nu wil ik die installeren via poweriso. Hij installeert het spel, maar dan zegt hij dat er een bestand ontbreekt. Wat doe ik verkeerd.
Laatste reactie door Siebrand, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
[table][th] Syndicate [/th] [/td] [/table][table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.insidegam...he-darkness-ii/[/td2] http://www.insidegam...kness-ii/media/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]he Darkness, een keiharde shooter die het verhaal vertelt van Jackie Estacado en zijn wraaktocht tegen de New Yorkse maffia terwijl een eeuwenoud kwaad zijn ziel over probeert te nemen. The Darkness II, een nog hardere shooter die het verhaal vertelt van Jackie Estacado in zijn kruistocht tegen een eeuwenoude sekte terwijl een eeuwenoud kwaad zijn ziel (nog altijd tevergeefs) probeert over t…
Laatste reactie door Duken, -
S.T.A.L.K.E.R
door DigiDjeff- 8 reacties
- 3,7k weergaven
Ik heb laast Stalker gedownload en vandaag ook op me PC gezet. Maar als ik speel gaat die traag, dus word het tijd om hem op een schijfje te branden. Alleen een probleem, ik kan geen schijfjes vinden van meer dan 4gig. Ze zijn er wel, heel veel zelfs maar dan alleen DVD+R maar die kan me PC niet branden. Dus, weet iemand schijfjes van 4gig maar dan geen +DVDtjes. Of is er nog een ander alternatief om Stalker snel te laten lopen? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 6 reacties
- 3,7k weergaven
Gamers moeten er nu bij zijn, de feestdagenuitverkoop van Steam is begonnen, met elke dag aanbiedingen en flitskortingen met iedere 8 uur een nieuw spel. De games die vandaag in de aanbieding zijn: Bioshock Infinite 75% korting Dishonored 75% korting Metal Gear Rising: Revengeance 33% korting Batman Arkham Origins 50% korting The Stanley Parable 40% korting Space Hulk 66% korting Assetto Corsa 25% korting Monaco 80% korting Dead Island 75% korting Veder nog diverse andere manieren om kortingen en games te verkrijgen, mat sneeuwbolruilkaarten en beloningen. Verdien prijzen Maak de Sneeuwbol-badge en je ontvangt 1 van de gamevoorwerpen hier ben…
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
goedendag ik ben bezig mijn ps4 te custom ( te jailbreaken ) maar het wil mij niet lukken misschien dat jullie mij kunnen uit leggen wat ik moet doen?
Laatste reactie door fafke, -
James Cameron's Avatar PC Game
door Gast dibyo- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Weet iemand het serienummer? Wnr k het probeer te spelen staat erop voer de serienummer in om avatar the game te activeren. Alvast bedankt!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
crack voor Doom3
door Warezkid- 8 reacties
- 3,7k weergaven
Welke crack van GameCopyWorld.com voor Doom3 moet ik downloaden om het spel werkend te krijgen. In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Warezkid, -
- 16 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, ik wil met mijn ds op internet maar daarvoor moet ik mijn ds updaten. Als ik dat doe, werkt mijn ds kaart voor illegale spellen nog?
Laatste reactie door kevimmen, -
- 16 reacties
- 3,7k weergaven
Hey mensen, Het lijkt me leuk om eens een keer een potje Call of Duty 4 te spelen met een paar andere forum leden. Hoe denken jullie erover? Doen we niet moeilijk, een eigen server is niet nodig... Dan joinen we gewoon een lege server. Meer informatie volgt nog. Dat ligt er aan of er mensen zijn die interesse hebben O0 MVG Lajos.
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
THANKS redkevin, erg blij mee! O0
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Altiwnet is gestopt, daarom kan ik nu dus geen Mw2 meer spelen jammergenoeg. is er een andere manier om weer mw2 te doen?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Ik haal games van deze site: http://ds.rom-news.org/ maar bij sommige spelletjes die ik download krijg ik geen nds, maar een SFV bestand, ookal pak ik ze uit... wat moet ik doen om toch dat spelletje te krijgen? ik download ze toch het lieft van deze site, door het oordeel van onze virus scanner... help me out... Please?
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 7 reacties
- 3,7k weergaven
Goedemorgen, Wie kan mij helpen? Ik heb vorige week mijn omgebouwde Nintendo switch in een onoplettende bui geüpdatet en nu wil hij niet meer aan heb het via verschillende payload injecties geprobeerd maar dan wordt er de volgende foutmelding weergegeven (error fatale error : failed tot stat stage 2(atmosphere/fusee-secondary.bin) betekend dit dat ik mijn SD kaart moet formatteren of zijn er andere mogelijkheden? Groetjes toentjuh
