Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 17 reacties
- 3,6k weergaven
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Utomik. Ik ga het binnenkort zelf proberen, 14 dagen gratis, daarna 6 euro per maand of 10 euro voor 4 personen. Voor onbeperkt kiezen tussen 600 games! Ben benieuwd of mensen hier van hebben gehoord, al hebben geprobeerd of het gaan proberen. Ik ga het zo installeren dus ik laat het jullie weten Als het echt perfect is, kunnen we met wat DukeN members misschien het familie abo nemen, 10 euro p.m., dus 2.50 man als er 4 personen mee doen
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
Dag, Elk jaar rond deze periode herinstalleer ik mijn computer. Zo deed ik dat ook dit jaar. Dit had echter tot gevolg dat games die voorheen uitstekend draaiden begonnen te laggen. Ik heb de nieuwse direct x gedownload, de videokaarts geupdat en de schijf gedefragmenteerd. Ik ben om om eerlijk te zijn ten einde raad... Dit zijn mijn specificaties: Windows Xp 2048 mb ram E6650 2.33 dual core processor Ati Hd Radeon 4830 Games als pes 2012 zou ik op instelling 1024x768 wel moeten kunnen draaien..
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Ik heb dus PES 6 gedownload via Azureus. Er kwamen 2 bestanden: een MDF bestand en een MDS bestand. Ik heb ze allebei gemount. Alleen als ik nu het wil openen komt dit: Als ik op play druk gaat ie weg en gebeurd er niks. Weet iemand wat ik ermee moet doen? (volgens mij moet ik een serial code invullen. Zoja, kan iemand een serial code vinden van PES 6 ik ben er al erg lang opzoek.)
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Heb vandaag de nieuwe kernel gedownloaden op de r4 i gold 3ds, na een half uurtje spelen zegt de 3ds downloaden, mijn zoontje doet dat niet en nu ziet de 3ds zijn kaartje niet meer. Heb al een update op het kaartje gezet maar dat helpt niet.
Laatste reactie door Zombymario, -
battlefield 2
door Gast smartass- 9 reacties
- 3,6k weergaven
hej bij battlefield 2 is er een cheat dat je wapens unlockt, dan moet je unlocks.py opzoeken, en dan bij defaultunlocks alle 0 veranderen in 1, dat heb ik gedaan maar het werkt niet, kan iemand ff uitlegge wat ik fout doe? alvast bedankt,
-
- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Ik heb een R4i Gold en die wil ik installeren, Kan iemand me helpen? Het liefst nederlands want engels begrijp ik niet, Ik wil heel graag dat het de nieuwste software is zodat ik veel spellen kan spelen, Groetjes Jamnx
Laatste reactie door Zombymario, -
fifa 2006
door Gast Caint- 9 reacties
- 3,6k weergaven
eej... ik heb een vraagje over fifa 2006 en heb al veel topics nagekeken. En ik volg de instructies op. Ik heb fifa geinstalleerd met de cd van een vriend en nu wil ik zonder cd spelen. Ik heb meerdere cracks gedownload van azureus en http://www.gamecopyworld.com. DIe heb ik uitgepakt en ik heb mini_fifa06.mdf in daemon tools v4.03 gezet. Dat werkte niet dus ik heb ook de crack fifa06.exe geinstalleerd maar dan gebeurt er ook niks. Als ik dat doe en ik start fifa06.exe op dan zegt die dat ik mn emulatiesoftware moet uitzetten. Als ik ze wel unmount dan zegt die dat ik de juiste cd erin moet zetten. Dus hoe nu verder
-
c&c 3 help me!
door kid- 8 reacties
- 3,6k weergaven
ik heb c&c 3 gedownload, daarna de crack voor c&c 3 maar hoe zet ik die crack erop ofso. dat hij niet meer zegt plaats een cd-rom in.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Probleem Pro Evolution Soccer 5
door Gast dennis6006- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Luitjes, Ik heb zojuist PES 5 gedownload, maar ik krijg het niet geinstalleerd. In de gedownloade map zitte een hoop .rar bestanden. Ik open dus een van deze bestanden in WinRar, en ik zie dat er weer een .rar bestand in zit. Deze open ik dus ook en ik kopieer de inhoud van die map naar een plek op mijn harde schijf. In de map zit onder andere 2 windows installer pakketten: * Pro Evolution Soccer 5 * ISScript9 Ook zitten er de volgende toepassingen in: * Setup * Autorun * instmsia * instmsiw Wanneer ik een windows installer pakket wil openen, geeft ie deze fout: \" Kan dit installatie pakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om …
-
- 10 reacties
- 3,6k weergaven
heey, ik heb een gta san andreas gedownload en hij deed het gewoon maar nu geeft ie een errrorr. :'(: please insert cd/dvd weet iemand hoe ik dit kan oplossen. heb v 1.0
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, Ik heb een playstation 2 maar moet je die persee om laten bouwen wil je er gedownloade spellen op af kunnen spelen? Groeten, Stijnow
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
mijn cd-speler in de ps2 is kapot > nu heb ik gehoord dat het mogelijk is om een harde schijf aan te sluiten op een ps2 mijn ps2 is niet omgebouwd :police: nu heb ik nog een externe hd liggen van 250gb wat moet ik doen om mijn spellen op de hd te zetten zodat ik toch weer kan gamen? :peace:
Laatste reactie door ferrariking, -
The Godfather 2!
door Farid.- 11 reacties
- 3,6k weergaven
Electronic Arts heeft de eerste officiële informatie over The Godfather II vrijgegeven, waarbij ook de eerder deze week uitgelekte informatie verduidelijkt is. Het spel moet in februari 2009 in de winkels liggen. The Godfather II gaat verder waar het originele spel ophield. Nadat de speler door Michael Corleone is uitgeroepen tot Don van New York, wordt in The Godfather II het strijdtoneel verlegd naar andere steden. Centraal staat de doelstelling om de belangrijkste mafiafamilie van de Verenigde Staten te worden. "In de jaren zestig was een Don slechts zo sterk als zijn familie", vertelt Hunter Smith, producer van The Godfather II. "We vonden het hiërarchische element …
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, allereerst wil ik even zeggen dat ik hier, naja, niet echt nieuw ben, maar wel voor de 1e keer een topic start Ik heb dus een tijdje terug Burnout Paradise gedownload, dit was met de update 1.0.0.1. onlangs is er update 1.1.0.0. uitgekomen, dus nu kan je Legendary Cars kopen, maar nu is mijn vraag, is daar ook een crack voor? Groetjes, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
Website waar je alles veilig kan downloaden en NL
door Gast marte384- 9 reacties
- 3,6k weergaven
www.SPAM.SPAM een nederlandse warez site de nieuwste dvd,muziek,games die dagelijks word upgedate neem een kijkje. en wil je een game en die staat niet op onze website nou dan kun je het posten en binnen 24 uur hebben we die game gevonden! www.SPAM.SPAM downloaden is vet,spellen die werken zijn nog vetter! (alles wat op SPAM staat is getest en werkt altijd)
Laatste reactie door Duken, -
pcg bestanden
door Doks- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, ik heb een spel gedownload,en het si binnen maar het staat in pcg bestand.Ik ken vele bestanden maar van pcg heb ik nog nooit gehoord.Met welk programma kan ik dit openen.Alvast bedankt. Ps het gaat om bf2 special forces
Laatste reactie door Doks, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
hoi , een kort vraagje heb vandaag een externne hd gekregen met wbf manger daar wat spellen opgezet,werkt perfect inclusief het afspelen, nu wil ik allen mijn reeds gebranden spellen daar ook naar toe kopieeren , maar dat lukt niet krijg de gebranden disk niet geopend en als ik het bestand over zet van de dvd naar mijn pc via img-burn lukt het ook niet wie wil mij helpen
Laatste reactie door Dinie, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, ik heb vanmiddag Emergency 2013 gedownload vanaf Spotnet. Hier moet een crack bij zitten, maar deze is niet in de bestanden te vinden. Iemand enig idee of hij misschien 'verstopt/verborgen' zit? Ik heb bij de betreffende spot een bericht geplaatst, maar ik krijg geen antwoord. Een andere goede website om een keygen vandaan te halen, weet ik ook niet.
Laatste reactie door noname87, -
Just dance 2018 Wii download
door Gast Kreeftje72- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Weet er iemand wanneer Just Dance 2018 voor de Wii te downloaden is op Spotnet? Als ik dit hier niet had mogen vragen, mijn excuses!
Laatste reactie door Monkie, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Goeiemiddag, t/m aanstaande zaterdag is er een actie bij de mediamarkt vor de xbox, namelijk een xbox 360 4 GB + Fifa 11 + Halo Reach voor €188,- Dit vind ik zeer goepdkoop en wil hem daarom ook waarschijnlijk kopen, alleen 1 ding brengt mij in twijfel: is 4 GB niet heel erg weinig geheugen? Kun je daar uberhaupt wel spellen mee spelen?(lijkt me wel trouwens) Is er dus iemand die mij kan vertellen wat ik met 4 GB kan doen? BVD!
-
- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Ik heb dus heel zeker een virus op mijn pc. Dit zijn de symptomen: http://gameglobin.info/g.php?wmid=bg004\[uPX] Taakbalk niet te zien en bureaublad ook niet..... Dus geen start dinges en alles is op te starten via taakbeheer Alleen in het begin bij het opstarten van Windows zie ik alles... Kan er iemand mij PLEASE helpen???????!!!!!!!
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
[table][th] Skullgirls-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Skullgirls-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Skullgirls-SKIDROW Releasedatum: 22.08.13 Retail Datum: 22.08.13 Bestandsnaam: sr-Skullgirls Bron: DVD Grootte: 1 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Autumn Games Ontwikkeld door: Reverge Labs, Lab Zero Games Omschrijving ligt in de Canopy Koninkrijk, Skullgirls vertelt het verhaal van acht vrouwelijke krijgers als ze vechten om een wens-toekenning artefact bekend als de “Skull Hea…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb trackmania united gedownload, en dit gaat allemaal goed, totdat ik het spel opstart. Dan vraagt ie om een serial. Naar aanleiding van dit heb ik een keygen opgezocht. Maar deze serials werken niet. Dit probleem is het zelfde bij united forever.... Weer iemand hoe je dit kan omzeilen/oplossen??? Alvast bedankt! Greetz, Knabbelmoord
Laatste reactie door knabbelmoord, -
gta san andreas, onmogelijk te downen
door Gast roosje65- 12 reacties
- 3,5k weergaven
Ik probeer al weken grand theft auto san andreas te downloaden. Ik download met mirc. En telkens als ik klaar ben met downloaden, dan als ik het rar bestandje uit pak om die te mounten, is die bestand ofzo. WEET ER IEMAND WAAR IK GTA SA KAN DOWNLOADEN MET SUCCES??? greetz ne0n
-
- 10 reacties
- 3,5k weergaven
Dag beste Duken.nl leden. Allereerst hebben wij voor wie het wilt, een Minecraft Installer ontworpen in het Nederlands: klik hier voor meer info Wij hebben een NL Minecraft server, eigenlijk zijn het er 5. Wij bieden enkele Minecraft Dutch servers aan in zowel creative als survival mod die 24h/7d online zijn voor Duken leden. De servers worden dagelijks gebackupt, en hebben Bukkit Plugins die elke maand ook geupdate worden. Kom zeker een kijkje nemen op http://worldofminecraft.be Daar dienen al onze spelers een account aan te maken en te activeren. Hoofdserver: s1.worldofminecraft.be:25565 Legale game is vereist. Illegale mensen zijn niet welkom. Voor hulp, is iedereen o…
Laatste reactie door tendonsie,
