Spring naar bijdragen

fifa 2006


Gast Caint

Aanbevolen reactie

eej... ik heb een vraagje over fifa 2006 en heb al veel topics nagekeken. En ik volg de instructies op.

Ik heb fifa geinstalleerd met de cd van een vriend en nu wil ik zonder cd spelen.

Ik heb meerdere cracks gedownload van azureus en http://www.gamecopyworld.com. DIe heb ik uitgepakt en ik heb mini_fifa06.mdf in daemon tools v4.03 gezet. Dat werkte niet dus ik heb ook de crack fifa06.exe geinstalleerd maar dan gebeurt er ook niks.

Als ik dat doe en ik start fifa06.exe op dan zegt die dat ik mn emulatiesoftware moet uitzetten. Als ik ze wel unmount dan zegt die dat ik de juiste cd erin moet zetten.

Dus hoe nu verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

jij had het over Emaluatie software he? dit heb ik ook gehad met de Sims 2.

je hebt een programma-tje aan staan dat het fifa 2006 blokkeert zelf weet ik niet welke :pinch: Ik ben op een ander profiel op mijn computer gegaan en toen wou ie het WEL doen! misschien moet je even een gasten of een ander profeil aan maken waar niet zo veel progies aan staan :) succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

vreemd... ik heb het nu geprobeerd met de originele cd en dat wil die ook niet doen..Hij zegt dat die emulatiesoftware heeft gevonde terwijl ik daemon tools en alcohol 120% uit heb gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja dat ook... geeft precies dezelfde melding.. kan het eraan ligge dat ik wat cracks heb gedownload die ik vervolgens moest installleren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

owja... als ik zeg maar zon image in deamon tools stop laad hij wel een virtuele schijf F met programma\'s als fifa06.exe en autorun.inf, autorun.exe.

Maar als ik bv fifa06.exe opstart dan krijg ik alleen een zwart venster dat opent en vervolgens weer verdwijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

mss hele stomme vraag maar het kan net de oplossing zijn

heb ook ooit 1 keer die fout gemaakt leer je van tog

als je het spel installeer dan maakt hij een snelkoppeling op je bureaublad aan.

als jij die fifa06.exe crack in de map gooit en de snelkoppeling op het bureaublad opent zal hij het niet doen. je moet dan nieuwe snelkoppeling aanmaken door die crack die je net in de map heb geplaats rechtermuisknop kopieren naar bureaublad :)

heb het zelf ook eens gehad :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...