Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Mijn Nintendo 3 ds vraagt om een update te installeren. Nu weet ik vanuit het verleden dat je dit niet moet doen, omdat anders je flashkaart onbruikbaar wordt gemaakt. Ik dacht altijd dat hij dan met het internet verbonden moet zijn om deze update te kunnen installeren, maar hij geeft aan dat er geen internetverbinding nodig is. Wat is wijsheid. Ik heb een R4 Dual core kaartje zoals te zien is op de bijlage. Software versie 4.5.0-10E Wie weet raad
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
hallo, ik heb de torrent the sims 3 Reloaded gedownd. iK heb een nieuwe macbook pro en probeer die dus te installeren. IK kan die installeren, ik heb een een juiste serial nummer maar wanner ik het spel wil spelen komt er het bericht dat ik met een niet officiele versie speel van the sims en komt er gewoon een scherm met foto van the sims en verandert er niets meer . iK denk dat het probleem ligt bij het laten werken van de crack maar hoe laat ik die werken op mijn mac want in de crack staan .exe bestanden(rld-sim3.exe en ts3.exe ????? of moet ik windows op mijn mac hebben om dit te laten werken ??? Alvast vriendelijk bedankt. O0
Laatste reactie door flipmo92, -
Red alert 2 (yuri revenge)
door Gast poldermeid- 4 reacties
- 3,4k weergaven
Beste iedereen ik wil yuri en red alert 2 snel branden maar er staan beveiligingen op ik heb wel alcohol maar dat duurt zo lang ben je 2 uur bezig voor dat hij een cd klaar heb weet iemand een ander goed progamma alvast bedankt
-
Zoo Tycoon 2
door kanerniksvan- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo,Ik heb zoo tycoon 2 gedownload met dc++ (.bin bestand van +-550 mb). Na het spel gedownload te hebben, heb ik het geïnstalleerd met deamon tools. Als ik het spel start, dan doen de voorfilmpjes het nog normaal, maar daarna krijg ik een scherm dat niet te lezen is. Het scherm is ook slechts voor 10cm x 20 cm gevuld, de rest is blauw. Wie weet wat ik hieraan moet doen?? Alvast bedankt. [img size=394]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/naamloos75.JPG [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
Heej Ik heb sinds kort een Wii met het spel Pokemon Battle Revolution.(Legaal) Ook heb ik een DS met een R4 met Pokemon Diamond. Nu is het zo dat je de DS kunt koppelen(wireless) aan de Wii om pokemons over te zetten. Alleen als ik dat probeer krijg ik een wit scherm op mijn DS en gaat hij niet verder Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? BVD!! Kik3333
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Outlast-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Outlast-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Outlast-WaLMaRT Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Outlast-WaLMaRT Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Red Barrels Ontwikkeld door: Red Barrels Omschrijving In de afgelegen bergen van Colorado, wachten verschrikkingen in Mount Massive Asylum. Een lange-verlaten huis voor geesteszieken, onlangs opnieuw geopend door de ‘on…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Staat niets te doen, mag weg tegen elk aannemelijk bod! Wellicht mooi kerstcadeau voor een broertje of neefje http://link.marktplaats.nl/877779800
Laatste reactie door Duken, -
Crysis Warhead
door RoBeRt_No1- 12 reacties
- 3,4k weergaven
Goedendag, Ik heb Crysis Warhead gedownload maar NA de instalatie als ik de game opstart vraagt hij om een registratie code.. waar kan ik dat vandaan halen?
Laatste reactie door Assyrian, -
wat is de beste download methode?
door Gast gilles- 6 reacties
- 3,4k weergaven
hallo allemaal, ik download nu al een tijdje met bittorrent. maar ik vraag me af of dat eigenlijk wel de beste manier is. ik hoor van mensen dat ze met nieuws groepen 500 kb/sec halen. ik haal met azureus maximaal een snelheid van 80kb/sec heeft iemand tips?
-
- 12 reacties
- 3,4k weergaven
Heey, Onlangs is Metroid Other M uitgekomen. Hier was ik al heel lang op aan het wachten en heb deze dan ook meteen gedownload. Toen hij klaar was zette ik hem op mijn externe harde schijf, zoals ik normaal met ieder spel doe. Toen ik begon te spelen deed hij het gewoon. Maar toen ik bij de tweede cutscene (die waar Samus de sos-melding "Baby's Cry" krijgt) aankwam, gaf hij een error, dat ik de disc eruit moest halen en het spel opnieuw op moest starten. Ik had natuurlijk geen disc in mijn wii zitten, dus startte ik hem gewoon opnieuw op. Weer bleef hij bij dat stuk vasthangen, dus ik downloadde een andere versie van Metroid Other M. Ook hier bleef hij bij hetzelfde stu…
Laatste reactie door m-auriice, -
- 20 reacties
- 3,4k weergaven
yu gasten ik had een vraag als je trackmania united forever zouw dowloaden zouw je dan online kunnen spelen ??? ;D
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo heb een vraag ik wil een xbox one kopen kan ik op pc monitor aansluiten kan dat mij monitor is IIYAMA
Laatste reactie door k2711, -
- 5 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, ik heb help nodig, a.u.b.! Kan iemand mij vertellen waar kan ik PS2 spel \"Resident evil file2\" downloaden? Ik ben grote fan van horror spellen. Ik wil ook graag weten hoe kan ik cheat codes invoegen? Bedankt voor de help!!! Nataly[img size=150]
-
- 1 reactie
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik heb een pc met windows 7 erop waar ik anno 1701 op heb geïnstalleerd maar helaas niet start ik heb ook al geprobeerd in compatibiliteit mode geprobeerd maar dat werkt ook niet. hopelijk kunnen weten jullie wel hoe ik hem aan de praat krijg mvg,pcgamerxbox360
Laatste reactie door Rikkert., -
counter strike
door Gast karim_blinkertboy- 8 reacties
- 3,4k weergaven
Hey mensen heb een vcraagje ik heb nog niet zo lang geleden half life 2 met counter strike source gekocht.Daarna heb ik me een steam account aangemaakt maar mijn vriend heeft counter strike cond zero. Nu wil ik deze ook graag spelen dus had ik zijn cd geleend en geinstalleerd. Normaal moet ik dan toch ook die counter strike kunnen spelen maar dit gaat niet! Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!
-
batllefield 2 probleem
door Gast karim_blinkertboy- 9 reacties
- 3,4k weergaven
hey als ik batllefield 2 in solospel wil spelen heb ik een groot probleem. Als ik de game heb opgestart en ik mijn account selecteer gaat alles goed maar als hij aan het laden is om mijn solospel tot stand te brengen valt mijn pc uit en herstart. dan krijg ik een melding\'\'het systeem is hersteld van een ernstige fout\'\'. is er hier soms iets tegen te doen? alvast bedankt!
-
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW Release-informatie Groep : RGSW (P2P) Release naam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Releasedatum: 19 september 2013 Retail Datum: 18 september 2013 Bestandsnaam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Bron: Stream Grootte: 610 MB Genre: Actie, Racing, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Tate Multimedia Ontwikkeld door: Tate Multimedia Omschrijving Mis niet de ultieme stedelijke proef f…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
3 cd's naar 1 dvd
door snooze- 5 reacties
- 3,4k weergaven
Heb een spel bestaande uit 3 cd\'s gedownload.Deze gemount met Daemon Tools. Hierdoor de virtuele schijven H - I en K gekregen. Spel geinstalleerd en doet het prima. Zodra ik de virtuele schijven unmount vraagt het spel om cd in te leggen. Moet ik nu 3 cd\'s branden en kan ik dan cd 1 gebruiken als spel daarom vraagt? Of kan ik er 1 DVD van branden en die gebruiken als spel daarom vraagt? Of moet ik steeds 3 virtuele schijven maken om te spelen? Hoop dat ik voldoende duidelijk ben en hoop op antwoord. Vriendelijke groet. Gemke.
Laatste reactie door snooze, -
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
weet iemand iets om gratis MS points voor men 360 te hebben (eventueel generator) ???
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Marlow Briggs-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Marlow Briggs-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Marlow.Briggs-RELOADED Releasedatum: 21 september 2013 Retail Datum: 21 september 2013 Bestandsnaam: RLD-marb Bron: Stream Grootte: 1.76 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: ZootFly Omschrijving Marlow Briggs en het Masker van de Dood is een derde persoon, hack en slash fest. Gameplay Screenshots Links – – – (TPB, Torrent, NZB) …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
Eej mensen, Ik heb heel dringend een serial nodig voor sims 2 happy holiday stuff. Ik kan hem niet vinden mischien julie? Alvast bedankt maarten O0
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist de Sims 2 Op Reis gekocht, maar nu komt de volgende fout; Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Weet iemand wat deze fout is? Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door appelsap, -
- 5 reacties
- 3,4k weergaven
hallo samen, ik heb de stap genomen om mijn wii apparaat om te bouwen met de softmod handleiding. ik ben geen wizzkid en dacht dat moet mij lukken. nu moest ik halverwege even stoppen voor mijn kinderen, boel uitgezet en wilde later weer verder ten hoogte van de home brewers channel, maar mijn consoles beide doen niks meer, ik heb de batterijen al geprobeerd al gereset maar ze doen niks de 4 lampjes knipperen wel even. wie kan mij helpen aub.? groetjes
Laatste reactie door William1, -
No Cd crack RCT 3: Wild
door Gast toeze- 1 reactie
- 3,4k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor: roller coaster tycoon 3: wild er staat er geen op megagames.com aangezien een backup cd nie werkt
