Spring naar bijdragen

[Wii] Metroid Other M en neogamma r7 voor de wii


m-auriice

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heey,

Onlangs is Metroid Other M uitgekomen. Hier was ik al heel lang op aan het wachten en heb deze dan ook meteen gedownload. Toen hij klaar was zette ik hem op mijn externe harde schijf, zoals ik normaal met ieder spel doe. Toen ik begon te spelen deed hij het gewoon. Maar toen ik bij de tweede cutscene (die waar Samus de sos-melding "Baby's Cry" krijgt) aankwam, gaf hij een error, dat ik de disc eruit moest halen en het spel opnieuw op moest starten. Ik had natuurlijk geen disc in mijn wii zitten, dus startte ik hem gewoon opnieuw op. Weer bleef hij bij dat stuk vasthangen, dus ik downloadde een andere versie van Metroid Other M. Ook hier bleef hij bij hetzelfde stuk vasthangen.

Zo, dat was de uitleg van wat voor probleem ik heb. Nou is mijn vraag: Weet iemand waar dit aan ligt of heeft het spel gewoon een nieuwe beveiliging en moet ik een andere backup loader downloaden. Zo ja, welke dan?

Bij voorbaat dank :)

Maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer eens het spel te starten met cIOS223. Ik heb ook Other M via cIOS223 gespeeld en geen problemen ondervonden.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoe bedoel je starten met cIOS223? Ik heb gekeken maar ik kan het nergens vinden. Is dit misschien een andere backup loader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

cIOS223 is een custom ios waarmee je spel kan laden waardoor hij het doet. Je kan, als je het spel gaat starten, met Neogamma selecteren en starten. Je kan hier cIOS222/223 downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

cIOS223 is een custom ios waarmee je spel kan laden waardoor hij het doet. Je kan, als je het spel gaat starten, met Neogamma selecteren en starten. Je kan hier cIOS222/223 downloaden.

Oke, ik heb het bestand gedownload. En nu? Waar moet ik het inzetten, of moet ik het nog installeren op mijn wii ofzo?

Maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

In het mapje 'apps' zit een mapje genaamd 'cios_installer', deze zit je in je apps-mapje van je SD-kaart. Daarna start je het programmaatje op door middel van het Homebrewchannel. Na de installatie zou je bij Neogamma, als je cIOS kan selecteren, cIOS222 of 223 kunnen selecteren. Start daarmee Other M op en hij zou niet moeten vastlopen.

Succes en hoop dat het een beetje duidelijk is  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb cIOS223 proberen te installeren, maar hij blijft hangen als ik de cIOS selecteer om te installeren. Ik kan hem dus niet installeren. Moet het mapje "Uloader" er misschien ook bij? Daarbij heb ik ook Neogamma r7, waarbij je geen cIOS kan selecteren om mee te starten.

Maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer eens een nieuwe Neogamma te downloaden, dat kan hier. En ik zou het ook niet weten waarom cIOS 222/223 tijdens de installatie vastliep. Als dat dan niet werkt kan je proberen is cIOS249 rev19 te installeren en dan te starten, download cIOS249 hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Gaat die Neogamma samen met diegene die ik nu heb (r7)? Want ik heb met neogamma r7 eigenlijk nooit problemen gehad, behalve met monster hunter tri en nu metroid other m dan.. En kan je me dan ook eventueel een tutorial geven van hoe ik hem moet installeren? Ik ben namelijk nogal voorzichtig als het op mijn wii aankomt...

Maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Gewoon als je Neogamma download (en dan uitpakt) dan krijg je een mapje genaamd: 'apps'. In dit mapje zit weer een mapje genaamd: 'Neogamma'. Deze zet je in hetzelfde mapje waar je oude Neogamma staat (dus het IN het apps mapje, op de SD-kaart). En ja, het kan perfect werken look al heb die andere Neogamma erop staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, bedankt ^^ Ik ga het dalijk (of als mn moeder tv wil kijken dan wordt het morgen...) proberen :D

Ik hou je op de hoogte :P

Maurice


Post samenvoeging: september 15, 2010, 18:46:33

Nope, hij doet het niet... de cIOS krijg ik niet geïnstalleerd, en het enigste wat hij bij die nieuwe neogamma doe is de foutmelding in het nederlands geven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Is er nog iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Problem solved ^^

Ik ben met mijn wii naar iemand gegaan die mijn wii eerst had omgebouwd, en die vond het zo zielig voor me dat hij mn wii gratis heeft gemaakt :P Nu heb ik backup loader GX erop staan, die speelt het spel probleemloos. Dus als iemand anders dit topic leest en hetzelfde probleem heeft, raad ik usb loader gx aan.

Maurice ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...