Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Fifa World Cup 2006
door BMW- 6 reacties
- 3k weergaven
Hoi Ik heb fifa world cup gedownload en hij is engels. Mijn vraag is; kan je ook iets downloaden dat het nederlands wordt. mvg BMW
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
hallo iedereen heeft iemand een age of empires 3 warchiefs en asain dynasties serial key voor me? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Ik kreeg van iemand een DSi xl die ze zelf niet werkend kon krijgen met een flashcard. Maar wat ik ook doe, mij lukt het ook niet. Ze heeft een gele R4i gold kaart. heb op de site van die kaart gekeken www.r4i-gold.com en daar het software weggehaald. De DSi heeft als firmeware 1.4.3E dus ook daar de update voor gedownload. Alles op het kaartje gezet, oude ds erbij om de update te doen. Krijg ik de melding "sorry the card is not supported please power off now". Wie heeft enig idee hoe of ik het kaartje werkend kan krijgen voor deze dsi xl. Ligt het misschien aan die gele kaart?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
hallo mensen ik heb sinds een tijdje een probleem met games. (klik op plaatje voor vergroting) in dit geval splinter cell 3 kan een "file" niet vinden of hij vind de files CORRUPT :-[ dit zorgt ervoor dat ik het spel niet volledig kan instaleren. en niet kan draaien. de screenshot is een voorbeeld van splintercell maar bij andere spellen krijg ik het zelfde probleem ik gebruik de nieuwste versie van alcohol 120% de nieuwste versie van deamon tool werkt ook niet. ik kan dus wel telkens op negeren klikken maar je hebt er dan nix aan. heeft iemand een idee? :redface:
Laatste reactie door laue, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Ik krijg steeds die error van: An error has occured Press and hold the POWER button to turn the system off please refer to the nintendo dsi operations manual for details. als ik wil spelen ik weet wel hoe het komt ik wauw iets met wifi ofzo iets doen en toen moest ik iets update maar weet misschien iemand hoe ik dit moet fixen? alvast bedankt O0
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Hooi, Ik heb Fable III gedownload, en verschillende cracks geprobeerd. Maar geen crack werkt. Ik krijg steeds een of andere rare .dll bestand die ik in de installatie map moet doen. Maar deze werken maar niet? Iemand enig idee wat ik fout doe?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo Allen, Ik heb hier al jaren een PSP. Nu las ik (ook al jaren terug) dat je ook gebruik kunt maken van een, bij DealExtreme koopbare, MicroSD "converter". Dit kon geloof ik alleen met een bepaald type converter. Dit bedoel ik: http://dx.com/p/micr...ter-black-42312 Of kan ik beter deze nemen: http://dx.com/p/dual-microsd-tf-to-ms-pro-duo-adapter-16gb-max-28826 ?? Dus concreet: Werkt bovenstaande adapter op elke PSP? En kan ik die met een gerust hart bestellen?? Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen, ik vind het moeilijk uit te leggen... Alvast dank, Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 19 reacties
- 3k weergaven
Hey, weet er iemand een leuke shooter(mag ook anders) voor op de pc, er moet wel een online functie op zitten. Lord of the rings online:shadows of Angmar kost toch geld net als WoW(als je er dan voor gaat betalen)?
Laatste reactie door xxlbuk, -
Hey, Ik heb een shooter genaamd warrock. Dit is geen torrent ofsow maar gwoon legaal te downloaden en gratis te spelen. Alleen nu blijft het spel steeds hangen. En als ik het dan afsluit is de resolutie in een keer heel groot!(weet niet precies meer hoeveel) Weet iemand hoe dit komt. Ik heb 512 mb RAM geheugen, en een 128 mb videokaart. Maar volgens mij ligt het hier niet aan want hij heeft het altijd gedaan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
klopt het is er weer een nieuwe update beschikbaar voor het dstt kaartje. zodat je weer de nieuwste spellen kan spellen zoals fifa 11 etc. Dstt Dat v6.322 is uitgekomen dit weekend. iemand het al geprobeerd.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 14 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gta iv gedownload, alleen soms loopt deze goed. maar vaak loopt hij niet helemaal lekker. Het beeld hapert dan steeds wat, en het spel zelf gaat wat slomer. Ik heb een laptop met een: 2.10 Ghz AMD athlon dualcore, en 4 gb ram. Ook gebruik ik het programma: Game booster. Hebben jullie misschien tips voor mij om dingen aan te passen, of een programma'tje waardoor ik dit spel net beter kan laten lopen? Alvast bedankt voor reacties!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Hoi, Ik zoek voor games op mijn xbox 360 die ik splitscreen kan spelen. Dus alle games zijn welkom, zolang ze maar leuk zijn met zn 2en splitscreen. Fable 2 en 3 hebben we al uitgespeeld. Btw, kan je minecraft voor de xbox 360 ook branden op een schijfje en spelen of zit dat anders? mijn xbox 360 is wel omgebouwd. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 3k weergaven
[table][th] Aarklash Legacy-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Aarklash Legacy-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Aarklash_Legacy-FLT Releasedatum: 12 september 2013 Retail Datum: 12 september 2013 Bestandsnaam: flt-aale Bron: Stream Grootte: 1.56 GB Genre: Avontuur, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Cyanide Studio Ontwikkeld door: Cyanide Studio Omschrijving Aarklash: Legacy neemt commando over een huurling squad op zoek naar waarheid en leid deze door talloze gevechten. Welkom op Aarklash, een land van chaos, wa…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden?
door Gast pax- 2 reacties
- 3k weergaven
Kent iemand nog andere sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden, naast \'MegaGames\' en \'GameCopyWorld\' ? Die 6-in-1-searcher van coolieguy kon de No-CD/DVD Crack voor \'World War 2 Sniper: Call to Victory\' niet vinden net als bovengenoemde sites... Alvast bedankt! :whistle:
-
Heey ik heb een probleem met Ghost Recon ADvanced Warfighter 2.. wou het weer is effe spelen mja.. toen ik hem opstartte kreeg ik deze fout: Crash in application version: 29980.2562 GRAW2 requires an up to date version of Ageia PhysX and associated DLLs. Please install latest PhysX runtime. Renderer: threaded Physics : threaded Ik denk dat ik dan wat met Ageia PhysX probleem is ... en dat ik hem moet updaten.. maar waar zou ik dat kunnen doen? of is dat me probleem niet ? Groeten
Laatste reactie door JStyle, -
Video mode
door agostini- 8 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een spel gekocht genaamd MotoGP07 Het installeren gaat prima maar als ik het spel wil spelen krijg ik de volgende tekst in beeld: FAILED TO SET A VIDEO MODE Wie weet wat er aan de hand is en wat kan ik er eventueel aan doen groetjes agostini
Laatste reactie door Michiel, -
xbox1 ombouwen
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb hier nog de oude, klassieke xbox liggen, en gebruik hem haast niet meer, want ik kan er haast geen games meer voor krijgen, dus zit ik eraan te denken om hem te softmodden. Ik heb op google naar een tutorial hiervoor gezocht, ik heb er een paar gevonden, maar die waren(voor mij) niet heel duidelijk, heeft iemand een goede site met hoe je dit moet doen? Niels
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb fifa 09 gedownload van isohunt met Utorrent. Als ik het bestand open, komt er een venster dat ik de registratie code moet open. Ik heb het NFo bestand geopend en één van de codes gebruikt, maar het lukt nog steeds niet. Help!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen?
Laatste reactie door Tom, -
- 14 reacties
- 3k weergaven
heyy ik heb een klein probleempje, ik heb c&c gedownload via azureus, allemaal goed, daemon tools geinstalleerd, crack gedaan, patch ook maar als ik hem opstart zegt hij emaluatie software of zoiets en als ik dan bij mijn docs opstart zegt hij nieuwste spelversie is niet geinstalleerd. kan iemand mij helpe??? dankjwel greetz Ellen
Laatste reactie door sunaj, -
Torrent
door Gast mehdi- 7 reacties
- 3k weergaven
Goedendag allen! Ik had een vraagje, zou iemand mij een torrent-bestand kunnen sturen ik zoek nl de volgende games: Neverwinter Nights: Shadow of the Undrentide Dungeons and Dragons Online: Stormreach Bvd Mighty Marco
-
apllication error counter strike source
door Gast BFD- 5 reacties
- 3k weergaven
ik krijg de hele tijd een application error ik zou echt niet weten wat ik er aan kan doen ? :( :'(ik weet ook niet echt wat het probleem is kan iemand mij helpen?
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
hallo, ik heb fifa manager 10 gedownload, uitgepakt en geïstalleerd. als ik nu op de autorun druk, vraagt ie om een de serial... deze heb ik al een keer ingevuld maar instaleren maar nu vraagt ie er nog een keer om, heb dezelfde code ingevoerd,, werkte niet. heb ook tal van nieuwe serials ingevoerd, werkte ook niet. iemand enig idee wat te doen??? Greetz
Laatste reactie door voetbal17, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
hallo, ik heb dus age of empires online geïnstalleerd en helemaal up to date gemaakt enzo... dan launch ik hem en druk ik op play en staat er dat een of een andere ''granny2.dll'' op mijn computer mist... ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd maar dat werkte niet... weet iemand hier een oplossing voor? Post samenvoeging: september 17, 2011, 19:06:38 *EDIT* ik heb ondertussen all iets uitgevonden op de forums en ik moet een full file check doen in de launcher, ben ik nu mee bezig Post samenvoeging: september 17, 2011, 20:02:51 nu wil het balkje niet verder :s Post samenvoeging: september 18, 2011, 10:36:57 5 uur gewacht en niks gebeurd... weet ieman…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Hallo ben neverwinter online aan spelen en kan de map niet vinden waar het spel opslaat kan iemand helpen AUB heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Ik heb "Sinking Island" gedownload. Daar hoort een crack bij, maar die ben ik door mijn eigen onhandigheid kwijt geraakt. Een nieuwe crack heb ik wel gevonden, maar het "protect.dll"bestand kan winrar nu niet meer uitpakken. Ik zie het wel een seconde staan, maar dan is het weg. Wat is er aan de hand? Help!
Laatste reactie door olienoot,
