Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Gta San Andreas
door sep- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Wie weeet waar je zooon programma kunt downloaden,,waar je bij Gta San andreas autoos kunt verwisselen,,,zeg maar: een auto (die al in het spel zit) verwisselen met een nieuwe auto die jij in het spel wilt hebben,,, dat programma bestaat,,maar ik weet niet waar je het kan vinden,, Bedankt.
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik heb laatst een van de DS lite spelcomputers van de kinderen tegen bijbetaling omgeruild bij Nintendo voor een nieuwe aangezien de oude defect was. Nu werkte echter mijn R4 kaart niet meer op de DS lite. Op de anderen werkte tie nog wel. Gewone spelletjes werken wel (originele spellen). Nintendo geeft aan dat door een nieuwe chip in de nieuwe apparaten van de DS lite de R4 kaarten niet meer werken. is dat zo en is het te omzeilen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
ik heb net cod mow2 gedownload / geinstalleerd maar nu wou ik hem online spelen maar dan moet ik een code invullen bij steam iemand enig idee hoe ik aan een serial number / keygen kan komen om online te spelen ?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
hey een vraagje. kan i games downloaden die normaal enkel op xbox of playstation2 uitkomen zoals bv. metal gear solid 3. en die dan gewoon op de pc spelen of gaat dat niet.
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
wow privite server
door koenmf- 12 reacties
- 2,9k weergaven
heey ik speels wow op een privete server en we hebben te weinig ally players dus kom ik ff reclame maken voor een goede privete server http://www.jaccobird.com/ is de site goede server ik speel op de Gorgoroth Online realm word ook een ally florenso lvl 70 human priest :peace: join the game :friends: blijf wel op duken forum dat is vind ik een veel leuker forum O0 je kan de game gewoon downloaden via torrent enzo zoiets als 5 gig is het volgens mij world of warcraft + the burning crusade :cool2: hopelijk zie ik je in game :peace:
Laatste reactie door Martijn, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
weet iemand een site waar je keys kan vinden en met name voor nba live 06 of heeft iemand een key voor mij
-
guild wars
door Thomas- 5 reacties
- 2,9k weergaven
weet iemand een goede keygen of serial voor guild wars? of een download voor guild wars factions? daar heb ik al een keygen voor
-
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik heb al eens op het forum gezocht maar twijfel eigenlijk of ik het nu goed begrijp. Klopt het dat ik op een XBOX 360 zonder deze om te bouwen of wat dan ook gedownloaden spellen kan zetten op de interne harde schijf en deze meteen kan spelen? Wij hebben een Wii en moesten deze eerst softmodden voor dat dit mogelijk was. Ik vind het dus apart klinken dat dit bij een XBOX niet zou hoeven. Zou het wel handig vinden daar niet van. Alvast bedankt voor de moeite. Groeten, Sandra
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi, :sos: Ik heb een DS Lite, en heb een kaartje cadeau gekregen voor mijn verjaardag, er stonden al wat spelletjes op enzow, nu ben ik gister gaan kijken voor nieuwe spelletjes erop te zetten, had er een aantal op gezet en kaartje terug in de DS slot 1 gedaan, niks aan de hand,een van de nieuwe spelletjes ff vluchtig geprobeerd, die deed het gewoon. Dus weer kaartje eruit gehaald en weer spelletjes op gezet tot doeldiskette vol was, weer in de DS gedaan en nu krijg ik ineens de melding SYSTEM FILE IS MISSING, terwijl er eerst niks aan de hand was. Ik ben radeloos en baal ontzettend. Als ik me DS nu aanzet krijg ik ook het scherm niet te zien waar de kalender/t…
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik ben nog niet zo lang bezig om te downloaden via nieuwsgroepen. Graag zou ik het spel Fifa 2014 willen spelen, maar kan hem niet complete krijgen. Steeds wordt er aangegeven dat er bestanden missen of dat het artikel niet is gevonden. Hoe krijg ik het dan wel complete? Ben wel aan het zoeken via nzbindex, maar dat lukt me niet.Wie kan me helpen.
Laatste reactie door Siebrand, -
virtuele schijf
door Gast moonflower- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi ik heb net alles installert ook alcohol 120 % en nu is het klaar beide cd\'s als ik fifa 2005 wil spielen vraagt die om plaats cd
-
Civilization IV
door Gast pimmiej- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb gisteren civilization IV binnen gehaald. Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat. Heb daemon-tools gebruikt en alcohol, maar hij blijft vragen om de CD. Iemand een suggestie? Ik ben overigens nog niet zo handig met alcohol, dus misschien doe ik daar iets fout...
Laatste reactie door Duken, -
Wie weet een goed progamma om tv tekijken op je pc
door Gast jojo44- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb nu power dvd en ik vind het zo traag progamma Al vast bedankt Jojo ;)
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 2,9k weergaven
Kan iemand mij helpen aan het spel pro pinball the web ik ben het kwijtgeraakt na een systeem crash
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 13 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb een r4 kaart met spelletjes er op voor de nintendo ds lite. Als ik nu met een spel wil stoppen en een ander spel wil doen, moet ik dan eerst de nintendo uit doen met de power-knop. of is er een andere oplossing?
Laatste reactie door downloader100, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, heb nog niet zoveel ervaring en kennis op dit gebied, deze site is dus een goed hulpmiddel. Wat ik wil vragen of er iemand Fifa 2007 heeft gedownload, ik krijg nl een melding dat er een probleem is met de file transfer van het assets.big bestand. Waarschijnlijk is deze beschadigd. Omdat ik wil voorkomen om alles opnieuw te doen wil ik vragen of iemand mij aan dit bestand kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door hakkie, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo Ik wil een xbox 360 gaan kopen, mijn budged is €230-260. Mijn vraag is, kan ik hem dan het beste 1e of 2e hands kopen. Een ik wil graag een paar meningen over de xbox 360 van wat jullie er van vinden. Groetjes Patrick (ps. ik weet niet of ik in het goede topic zit)
Laatste reactie door LenS, -
we hebben een memor kaart in de playstation2 zitten en singstar doet het niet (andere wel) het volgende heb ik gedaan:uitpakken,iso maken, iso gepatcht met memento, gebrand met imageburn laagste snelheid (4X) op een dvd-r. Wat gaat er fout?
Laatste reactie door leeloo, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
hallo mensen, ik heb veel info gezocht om me ps3 omtebouwen maar daar moet je dingen voor kopen is er niet iets wat ik op een gewone usb zet en dan kopieen kan spelen?
Laatste reactie door rodney12, -
Saints Row IV Commander in Chief Edition-P2PGAMES – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,9k weergaven
[table][th] Saints Row IV Commander in Chief Edition-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Saints Row IV opperbevelhebber Edition-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Release naam: Saints.Row.IV.Commander.in.Chief.Edition-P2PGAMES Releasedatum: 20 augustus 2013 Retail Datum: 20 augustus 2013 Bestandsnaam: p2p-SR4 Bron: Stream Grootte: 7.65 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 85/100 Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Deep Silver Volition Omschrijving De Amerikaanse president moet de aarde te redden van buite…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 14 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo heb een vraag ik speel nu Neverwinter online op xbox one en ik weet niet hoe het taal veranderen mijn engels is niet zo goed en nog een vraag heb geluid alleen van monitor wat kan ik doen
Laatste reactie door k2711, -
- 10 reacties
- 2,9k weergaven
hallo, ik en mijn broer willen heel graag samen iets bouwen met minecraft online... we hebben de illegale versie: minecraftSP. misschien is dat ook wel een verkeerde versie maar dat weet ik niet... ik heb al een serber proberen op te zetten met bukkit... daar zit zo'n bestandje in genaamd ''CraftBukkit starter.bat'' daar klik ik dus op en dan gaat ie allemaal dingen doen in cmd... maar hij doer het niet ik weet niet hoe ik en screenshot kan maken van dat cmd zodat jullie het kunnen zien maar leg mij dat ook maar ff uit ik heb ook gehoord dat we een port moeten openen ofzo maar daar snap ik al helemaal niks van... We zullen echt blij zijn als iemand ons hier mee h…
Laatste reactie door roykev3, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
ik had even niks te doen en begon dit onderwerp...... wil je jouw wii ombouwen zonder er een speciale chip er in te zette en overbodig veel geld te betalen? dan weet ik de oplossing wii soft modding!! ga naar deze url en daar staat een hele turtiol over wii soft modding heel simpel (je moet op HQ drukken om het filmpje te bekijken) :http://www.youtube.com/watch?v=KyQoIecCoVs download link:http://www.smdepot.net/zzk/Wii/Zzk_Wii_Hack_Files.rar en hoe de games op cd te branden ? heb ik ook ff gezocht deze werkt heel goed;) :http://www.youtube.com/watch?v=987dFnVNX_Y&feature=related download link:http://www.smdepot.net/zzk/Wii/Burning_Wii_Games.rar owja en som…
Laatste reactie door koenyoeny, -
Savegames
door Limburg2007- 8 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb een vraag: ik heb de saves van een game wat ik speel gekopieerd. En nadat ik de pc en het spel had geinstalleerd, de saves teruggezet op de plek waar ze stonden. Maar als ik nu het spel opstart en ik ga kijken bij load/save, zie ik nergens mijn saves staan. Wat heb ik fout gedaan of kun je saves niet terugzetten? René
Laatste reactie door 01leroy, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb kane's wrath, maar nu vraagt ie om een password. Iemand een idee waar ik die kan halen? Of heeft iemand zo'n password? plz let me know
Laatste reactie door njitram,
