Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb voor mijn zoontje het spel Kirby Mass Attack gedownlaod, maar we krijgen wit beeld als we het spel willen opstarten. Bij Regio staat bij download USA, moet ik hier nog iets mee doen zodat hij het ook in een DS hier doet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door sandra17281, -
het gaat nog steeds niet
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb nu een virtual drive . het spel is geinstaleerd :NFSMW sd4hide op hide geklikt dan spelen klikken maar nog steeds zegt hij :ER IS CD_DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN ENZ. WAT DOE IK NOG VERKEERD,,,,?????
-
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
als ik een spel wel laden staat er ''het op geslagen spel kan niet geladen worden'' :-[ hoe kan dat?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 14 reacties
- 2,8k weergaven
ik wil graag gran turismo 5 op de pc spelen maar daar is hij niet op uitgekomen dus vroeg ik mij af of dat mogelijk is (meet een emulator bijvoorbeeld)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 12 reacties
- 2,8k weergaven
als ik call of duty 1,2,4 wil starten om mijn pc komt er out op memory error ( out of memory error. you are probably low on hard disk space) te staan, en kan ik hem dus niet starten ik heb ze allemaal origineel ze hebben het eerst wel gedaan maar opeens lukt het niet meer, ik heb ze ook al opnieuw geinstalleert maar dat wekt niet. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
Battlefield 2
door onestar- 15 reacties
- 2,8k weergaven
yu ik heb weer een probleem ik heb battlefield 2 gedownload. Maar ik instaleer hem ik instaleer de no cd crack enz... Maar als ik online ga kan ik de eerste dag online spelen maar de volgende dag zegt hij dat de code niet officeel is wat moet ik nu doen. Ik ben een battlefield 2 freak maar kan het niet spelen dus wil please iemand mij helpen. grts brammatie
Laatste reactie door onestar, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Remco
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
hallo ik kan niet meer inloggen op steam terwijl ik eiglijk zeker weet dat ik mijn wachtwoord en accountnaam goed heb maar als ik dan gegevens opvraag en zeg dat ik mijn accountnaam weet krijg ik dus een mail met geheime vraag enzo erin maar ik weet het antwoord hierop niet meer weet iemand wat ik nu kan doen zodat ik toch weer kan inloggen op steam?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, ik heb fifa 10 gedownload en geinstaleerd nocd etc. Maar als ik hem op wil starten gebeurd er niks Weet iemand hoe ik hem gestard krijg?
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
hallo, ik heb oblivion gedownt/geinstalleerd/crack gekopierd/patch in install locatie geplaatst/gepatcht naar versie 1.1.511. ik ben hem gaan spelen, start normaal op, kom ik in het menu, druk new game en het begint met een mooi filmpje, helaas als dit filmpje is afgelopen kapt ie er mee en sluit hij het spel af, dan zit ik weer op mn bureau blad, dit blijft hij doen, wat moet ik doen? heb ik t verkeerd gedaan? bedankt! ik hoop op snelle reakties!!
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Lieve mensen, Hier is weer z'n muts die er weinig verstand van heeft:p. Maar ik heb een r4 sdhc kaartje + 2 gb. Maar ik heb nu een van 8 gb en die wil ik er in zetten. Maar ik krijg mijn kaartje van 8 gb niet aan de praat. Ik heb die wood kenel (sorry als fout is) erop gezet, maar ik krijg een zwart schermpje en hij komt niet verder. Ook mijn 2 gb die het eerst goed deed, geeft hetzelfde aan. Ook al geformateerd op fat32 maar helpt niks!! Hebben jullie enige tips voor mij zodat ik al mijn spelletjes over kan zetten op mijn 8 gb kaartje en dat hij werkt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 3 reacties
- 2,8k weergaven
jongens ik heb :anti-blaxx en sd4hide geinstalleerd. demoon tools is er ook. in virtual drive staat NFSMW (2,12GB ). ik heb vanalles geprobeerd maar steeds zegt de pc :ER IS CD/DVD EMULATIE ENZ gevonden. Ik geef de moed op, ik ben ten einde raad.Is er echt niemand die mij kan helpen???? Op voorhand dank..
-
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Specificaties: Release Date: lente 2011 Multiplayer elementen: onbekend Platform: PC, Playstation 3 en Xbox360 Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Systeemeisen: onbekend. Verhaal: Een zware aardbeving heeft de Amerikaanse stad Chicago getroffen. Je speelt als Adam, één van de overlevenden. Door de aardbeving is er een water crisis ontstaan, daar komt bij dat hulp van buitenaf de stad niet heeft weten te bereiken. Adam raakt verstrikt in de chaos die is ontstaan en besluit met enkele andere vluchtelingen een kamp op te zetten. Als speler dien je hulpmiddelen te verzamelen om te overleven en ander…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Goede dag, Ik heb een vraag waar je het goedkoopst playstation plus kan halen. Want na de stijging van de prijs is het voor 3 maanden overall ongeveer 25 Euro. Ik zou het liefst via Mail de code willen ontvangen, zodat je meteen weer kan beginnen met spelen. Hopelijk weet iemand hierop een antwoord.
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Ik heb het spel Harry Potter en de Vuurbeker gedownload en met succes geïnstalleerd door middel van DAEMON. Nu wil ik het spel gaan spelen maar nu blijft ie iedere keer zeggen dat ik de dvd moet invoeren en het spel dan opnieuw moet opstarten. Wat kan ik hieraan doen? Bij Deze Computer geeft ie het wel gewoon aan als spel op de E schijf.
Laatste reactie door Thijs, -
Fifa 2006
door Gast jazekerxx- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hey ik heb fifa06 gedownload en ik heb hier informatie gevonden over hoe ik het spel aan het praten krijg. ik heb de instructies opgevolgd en het spel werkt. ik wou effe kwijt dat dit echt een top site is.
-
saved games
door bart- 3 reacties
- 2,8k weergaven
hallo hier ben ik weer eens ..... weet iemaand of ik ergens saved games kan vinden van pc games?
Laatste reactie door bart, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Op Marktplaats stond een advertentie van een memorycard met free mcboot erop. Mijn vraag daarop is kan je met free mcboot backups spelen ? Alvast Bedankt!, Roelandjuh Post samenvoeging: februari 27, 2010, 15:01:42 Niemand ???? :(:(:(
Laatste reactie door roelandjuh, -
absolute mp3 splitter
door Gast karper- 1 reactie
- 2,8k weergaven
heeft iemand een key voor dit programma kan er geen vinden
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb het probleem dat ik bijna niemand kan joinen, op COD black ops staat bijvoorbeeld dat hij internet moderate is, dat betekent weer dat ik niet veel mensen kan joinen. dit is niet alleen het geval bij Call of duty maar bij bijna alle online spellen. het moet dus wel aan me router liggen denk ik dan maar ja wie ben ik omdat te zeggen. ik heb wel eens gezien dat iemand op een site de router soort van open zetten zodat je dat probleem niet meer heb. mijn vraag is dus hoe doe je dat want het is egt heel irritant dat ik geen vrienden kan joinen. alvast bedankt O0
-
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hey, ik zou het fijn vinden als iemand me kan helpen met het volgende probleem: Ik heb fifa 08, me broertje had geinstalleerd vn een vriend, maar hij heeft hem weer terug dus nu hebben we geen cd en dan komt er foutmelding dat er originele cd in moet. Nou weet ik wel dat ik dan crack moet downloaden en iets met Deamon Tools moet doen, alleen is de vraag wtf ik eigenlijk moet doen als ik een crack heb. Ik had die crack vn andere topic ook gedownload die voor alle versies en dat was een bin file en dan dee ik dus mount image en dan dat bin file ding, alleen toen ik weer wou proberen stond er weer; plaats originele cd. Maar ook als ik die bin file in de map vn fm plaats geb…
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hey, ik heb de Sims 3 Na Middernacht gedownload, die hebt ik gemount met Daemon, het spel start op, maar dan komt er: 'We kunnen niet vaststellen dat dit een legale versie is, neem contact op.' & dan sluit het spel weer af. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
hallo mensen ik heb een groot probleem ik heb een pc met windows xp maar hij komt niet in windows als ik hem aanzet dan krijf ik textte zien en daar staat mdr fout wat moet ik doen help me aub groetjes ricardo
-
No$gba cheats
door ben1203- 9 reacties
- 2,8k weergaven
Hello iedereen! Ik zit met een probleem... Ben al een hele tijd Pokémon Emerald aan het spelen met No$gba (GBA). Nu ben ik het zowat beu geworden en dacht om het wat pittiger te maken een cheat in te voeren. Bleek dat even een obstakel te vormen! 'k Heb al uren en uren Google afgeschuimd, maar blijkbaar zoek ik niet goed genoeg, want ik vind geen antwoord! Ik zoek dus gewoon een oplossing om cheats toe te voegen aan Pokémon Emerald voor Game Boy Advance, maar wel gespeeld met No$gba. Iemand misschien een idee om dit probleem te kunnen aanpakken? Greetz Ben :peace:
Laatste reactie door ben1203, -
LEGO STAR WARS
door Gast romili9- 2 reacties
- 2,8k weergaven
yo ik heb dus lego star wars op cd-r staan gekregen van een vriend maar hoe akn ik hem spelen hoe moet dat precies ene crack erop zetten wnat heb hem gedownload maar als ik hem wil spelen staat er verkeerde disc geplaats.
