Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo gamers, Ik ben pas begonnen met het downloaden van Bittorrents dmv Utorrent en dat werkt verder prima maar nu zijn er ook wel games bij (b.v footballmanager 2008) die als je die uit wil pakken vragen om een password. Nu is mijn vraag waar kan ik dat password dan vinden, want ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij op weg helpen.?? Buck
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
onze wii is aangepast met het homebrewchannel,tot op heden geen enkel probleem om gedownloade games te spelen tot ik vandaag een AANGEKOCHTE wii party instak..............kan het spel niet spelen doordat ik eerst een update dien uit te voeren , wat kan leiden tot het niet meer kunnen spelen van download games......iemand een oplossing????
Laatste reactie door Zombymario, -
The Godfather
door Gast daantjedegekste- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Als ik the Godfather opstart krijg ik na 2 minuten een foutmelding: verkeerde crack maybe
Laatste reactie door Wesley, -
need for speed most wanted
door Gast bescherming- 3 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb dit spel gedownload en nu heb ik 54 rar pakketjes...wat moet ik nu doen
-
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
heey, ik heb hier een gedownloade versie van sim city 4. Ooit een paar jaar gelede toen ik nog op 'windows XP' werkte, werkte hij daar op en kon ik hem installeren. Maar nu ik hem terug vond en wou spelen, ik stak hem in, ik klikte op de setup, maar er kwam geen reactie even hulp graag? :redface: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door siebee_, -
Kost Bittorent geld ?
door Gast sjak- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Ik download veel bij Bitlord maar vorige maand kreeg ik mijn rekening van Scarlet en ik moest 120€ bijbetalen omdat ik te veel heb gedownload !!??Niet egt intressant met mijn bouze ouwe !! dusjah maar mijn vraag is nu kost dat nu geld ? Dank Bij Voorbaat !
-
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb Windows XP Media Center Edition 2005 OEM gedownload en nu wil ik hem installeren. Maar zodra ik hem wil installeren krijg ik de volgende error: No valid system partitions were found. setup is unable to continue. Nu vraag ik me af wat ik moet doen, en moet ik de 3 Images branden op een CD als opstartschijf, en zoja, hoe moet ik dat doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
welke bestand
door Gast fatso- 1 reactie
- 2,8k weergaven
moet je spellen ook nog omzetten naar een ander bestand . het gaat hier bij om xbox spellen. is er bij downloaden nog iets in het bijzonder waar ik op moet letten. :pinch:
-
cold war
door Gast xnorax- 3 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik probeer cold war aan de praat te krijgen maar lukt niet, ik heb zon beetje alles gwdownload maar helaas wie kan mij helpen.........
-
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Kreeg net een leuke tip van een buurman/fervente Gamer. Hamachi.Via deze server/lan verbinding kun je games onderling online spelen.(ook gekraakte!) Al ervaring mee? Hamachi :(http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=6674) Beschr. :(http://tweakers.net/meuktracker/12302) Leuk voor de DukeN community!!
Laatste reactie door Erwin., -
hallo ik krijg dit scherm wanneer ik het spel start. het is wel allemaal goed verlopen ik heb de gamefix gezet in de program files en met alcohol spel geladen
Laatste reactie door bart, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb een Nds lite, en wil die graag gebruiken op internet maar dat kan niet omdat ik de wpa niet mag veranderen naar wep Is het mogelijk om iets van software of een R4 kaartje te zetten dat ik hem toch op internet kan gebruiken? Mvg, Dylan :piraat:
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
hey, als ik kijk naar '' Can you run it?'' staat overal bijna een kruisje bij videokaart, verder niets... ik heb bijv geen Hardware T&L en Vertex Shader version ? voor call of duty? en volgens mij speel je met een gamecomputer ook veeeel fijner dan een normale computer. zoals een online fps spel? ligt dat aan de videokaart? moet ik voor beter gamen of nieuwe game computer kopen of een nieuwe video kaart? El Salvador--
Laatste reactie door Heisenberg, -
Serial nummer
door Warezkid- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Heb het volgende gedaan: Spyware Doctor geinstalleerd en een naam en serienummer ingegeven. Daarna liep dit geweldige programma als een tierelier!!!!!! Bij het updaten werd het serienummer en de naam eruit gegooid. Geprobeerd om het serienummer en de naam weer in te geven, echter dit werd niet geaccepteerd!!! Hierna heb ik alles ge-uninstalled en in \"regedit\" ditto. Daarna weer geïnstalleerd en wederom de naam en het serienummer ingegeven. Weer niet gelukt. De vraag is nu: zitten er dan nog kleine file-tjes in de spelonken op mijn harde schijf en zo ja, hoe kan ik daar in godesnaam bij komen????
Laatste reactie door Warezkid, -
syberia 2
door Gast antigua- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hi Ik ben erin geslaagd het spel te downloaden dus na installatie vraagt ie de 1ste cd en die voer ik dan in met power iso.. ik heb nochtans een nocd crack geplaatst maar misschien niet op de juiste plaats. Kan mij iemand zeggen wat ik kan doen aub? En dit is de map van de program files c: thnx
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb een probleem hoe kan je bestaan van ]Tomb Raider Anniversary.cso iso voor mijn psp hoe zet ik die oom naar iso .wand ik bij cso doe het spel niet wie weet hoe gr hapje007
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
hallo omdat ik neverwinter online op xbox one speel kan ik alleen bij microsoft store ZEN kopen heb ik gedan maar in het spel kan niet terugvinden heb AUB hulp nodig
Laatste reactie door k2711, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
hi heb verschillende spelletjes van gamehouse gedownload er zat een rar bestand in heb dat opengedaan dat is een generic crack kan er mij iemand vertellen hoe ik dat sammen met die spelletjes moet installeren ik ben een beginneling en weet er niets van
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
beste mensen Ik ben nieuw en heb net het spel Diablo II gedownload. Ik moet als ik het wil instaleren een, serial invoeren. Er worden progjes bij geleverd die verschillende serials laten zien, geeneen van deze werkt. Heeft iemand een idee om diablo op te starten, need help. Dit is de link waarvan ik hem heb gedownload: http://thepiratebay.org/recent.php?orderby=&page=5 mvg jelle
Laatste reactie door Tim., -
- 10 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik heb niet zoveel verstand hiervan enzo maar ik probeerde dus mijn ps 3 te connecten met mijn internet maar ze zgeggen: er kon geen verbinding worden gemaakt met het netwerk. Ga naar instellingen>netwerkinstellingen en controleer de instellingen. Heb ik gedaan maar daar staat volgens mij nix verkeerds wat moet ik daaraan veranderen want bij internetverbinding staat ingeschakeld en mediaserver ook dusja maar als ik internetverbinding doe testen zeggen ze dat ze geen verbinding kunnen maken. Dus mij vraag wat is er nou mis:S alvast bedankt;) hopelijk kunnen jullie mij helpen:(
Laatste reactie door Hersan, -
gta vice city
door gkeeee- 18 reacties
- 2,7k weergaven
eey ik heb een spel gta vice city maar als ik het wil spelen en erop druk komt er te staan wrong disc inserted please insert the gta vicity play disc kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Michiel, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload het bestand heet fifa 08 flt. Hij doet het prima maar als ik me aanmeld start fifa 08 automatisch op! Ligt dit aan de crack? zoja kan iemand mij dan een goede crack verzenden want soms komt er te staan dat er ook een virus op de crack zit. Of heb ik iets verkeerd gedaan bij DAEMON TOOLS?
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Wij hebben een via software omgebouwde switch. de spellen en het programma staan op een geheugenkaartje. Nu zijn de kinderen druk met animal crossing. Animal crossing geeft normaal regelmatig updates zodat er nieuwe dingen aan het spel toegevoegd worden. Is er een manier om dit ook veilig met een omgebouwde switch te doen of is dit gewoon uitgesloten? Andere manier om updates toe te voegen zonder dat de switch gesloopt wordt?
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hooii mensen, Ik speelde eerst altijd maplestory en ik had het verwijderd, en vandaag had ik weer zin om het te doen. Dus ik download het, wil het spelen komt er zo'n scherm dat ik mn beeld in 1440x900 moet veranderen, dus ik wil dat doen maar ik heb dat al! Dus ik las op andere sites dat ik het dan met setup kan maken, maar dat heb ik gedaan en dat scherm komt er nogsteeds. En als dat scherm komt valt ie ook gelijk uit dus.. Wil iemand please helpen? xx
Laatste reactie door Murderdoll, -
Hoi, Ik heb een 3ds xl. En een r4i dual core 2017 kaart. Ik speel op die kaart ds spellen. Nu vroeg ik mij af is er (in Nederland) een r4 kaart ofzo iets voor 3ds spellen? Dus het zelfde als de r4 kaart maar dan met 3ds spellen erop.
Laatste reactie door Kees02,
