Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Beste mensen, Ik wil met PCM 2010 een eigen ploeg maken, dat kan en is heel makkelijk alleen de shirts daar zijn echt lelijk. Ik zou is willen weten of het mogelijk is dat je ergens shirts kan downloaden? Of een manier om ze zelf te maken. Mvg. JStyle
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van usb loader 70. Graag wil ik de background aanpassen /themes door zelf mijn eigen foto te gebruiken Ik heb een zelf geprobeerd om de achtergrond aan te passen door een voorbeeld themes met eigen script. Maar dat is niet gelukt. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door Robin01, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ben ik weer eens :-[. Ik wil graag op mijn grijze NDS (Dus Phat of Fat), GBA games spelen. Wat is daarvoor het handigst? Moet ik een Slot-1 kaart hebben, of een Slot-2 kaart? Ik ben wat dat betreft een n00b . Dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
longest journey
door Gast kimmekuh- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Ik ben de demo aan het downloaden van het spel longest journey. Nu hoorde ik laatst dat je via een crack op die manier - eens je de demo hebt - het volledige spel kan binnenhalen... Is dat waar ??? Bedankt A
-
Zoek Ds spellen
door elene- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Wie kan mij helpen aan Het huis Anubis DS download En Style Boutique DS download EN GRAAG HULP EN ADVIES IS ALLEMAAL NIEUW VOOR MIJ' WIE O WIE
Laatste reactie door Nigel, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik heb laatst modern warfare 2 gekocht en nu blijkt dat ik mijn pporten moet openen. ik heb het geprobeerd maar ik kon nergens vinden hoe of wat. mijn router is een Tele 2 ding davolink dv-2020. als iemand mij kan helpen hiermee graag.
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Heeft iemand een cheat om bij farming simulator 2015 snel geld te verdienen? Groetjes, Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
King Kong pc no-cd crack
door Gast alberto- 4 reacties
- 2,7k weergaven
hoi ik heb geprobeerd de crack van dit spel op www.gamecopyworld teh downloaden maar dan krijg ik iets van een patch wie weet waae ik een gewone no-cd crack kan downloaden
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hello, Nu het spel binnen is heb ik al enkele uren gespeeld en ik moet zeggen wat een bangelijk mooi en leuk spel de beste uit de anno reeks ! O0 Nu heb ik alleen een probleem, als ik mijn dorpjes met een oosterse kolonie wil uitbreiden op een eiland waar meer zand is. Dan bouw ik een "Dates Farm" en een noria ( voor het water) dan krijg ik de melding dat de grond niet vruchtbaar is hoewel ik die dates seeds in m'n warehouse heb staan... Dus eigenlijk zit ik zowat vast, ik kan niet uitbreiden... Weet iemand raad ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb dus altijd een film kunnen kijken op mijn xbox 360 met een externe hdd. Hij heeft het altijd gedaan. Heb hem laatst er weer op aangesloten wachtte ff. Ging naar video library wil op portable device klikken maar dit kan niet?? Dit is ook zo bij music en foto library. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Info over de HDD: packard bell carbon 1 tb. Hoop een reactie!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hai, Ik had een site op het internet gevonden waar je Minecraft gratis in je eigen webbrowser kunt spelen. Ik weet niet of er hier al iets bekend over is maar de site betreft: SpeelMinecraft.nl Het enige wat nodig is Java, verder kun je er geen mods in gebruiken, helaas. Dit was de tip. Rood412
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
wie kan mijn helpen aan vhbl 2.60 die zoek ik mijn systeem is 2.60 daar om kreeg ik de vhbl 1.12 niet er op
Laatste reactie door Duken, -
san andeas branden
door jann- 5 reacties
- 2,7k weergaven
als ik een iso gemaakt heb van san andreas en dan gebrand op een DVD+RW, dan kan ik san andreas wel installeren maar niet opstarten hij zegt dan dat ik geen originele cd heb. wat zou ik foutgedaan kunnen hebben?
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo voor de gene die GTA episodes from liberty city zoeken voor de pc. Heb ik een nzbtje. Ga naar een bekende nzb download site. BV nzbindex of binsearch. en zoek op : Grand Theft Auto IV.Episodes From Liberty City.PC Game. Dit is van een russische release group de Nederlandse kwam dacht ik morgen uit!
Laatste reactie door Donshark, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi , ik heb de uitbreiding vna de sims gedownload en die heet ; sims 2 pets ( het is een engelse ) Maar hoe dan ook , ik heb hem gemount met DEAMONTOOLS en dat ging allemaal nog prima , installatie enzo ook! Maar toen ik hem opende , en toen crack aanklikte en ik wou hem dus eigelijk op de crack afspelen toen kreeg ik dit te zien : dus dat ging al niet , dus ik kwam op een tutorial van Wesley terecht deze : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Ik heb dat allemaal keurig netjes gevolgt en toen er stond : je moet de crack kopiëren en dan in de map zetten waar je hem hebt geïnstalleerd , Dus ik ging naar de map toe maar daar st…
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi net rtl winter sports 2008 gedownload, uitgepakt en via deamon tools, alleen dan verschijnt er een bericht, voer juiste dvd in ik heb dus nog geen crack weet iemand waar ik de goede crack vind en kan ie mij dan ook uitleggen hoe ik die precies moet gebruiken, want dat gaat nog al eens mis groeten
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb nu De Sims 2 Vrije Tijd, maar als ik hem wil spelen zegt ie dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Tuny, -
call of duty 2
door BMW- 5 reacties
- 2,7k weergaven
hoi ik heb call of duty 2 geinstalleerd. maar als ik hem nu wil spelen komt dit bericht: directX error directx encountered an unrecovabal error. bla bla en ik moet naar een site gaan waar ik directx moet downloaden. maar da kan niet want ik heb directX al want ik nfs carbon en die doet t wel en gta sanandreas. En ook als ik bij start - uitvoeren intyp dxdiag staat er dat ik de versie directX 9.0 en dan een aaantal getalletjes heb. wat moet ik doen?
Laatste reactie door Botjeman, -
Hoe 3 CD's mounten bij beeldvullende installatie
door Gast pax- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Als ik de gedownloade versie van Rome: Total War probeer te mounten met Alcohol 120 %, begint deze keurig te installeren. Maar dan wel beeldvullend, dus de startbalk onder in het scherm is niet meer zichtbaar. Hoe kan ik dan de andere twee CD\'s (totaal 3) van het spel mounten, als ik niet bij \'Deze Computer\' of \'Alcohol 120%\' kan komen??? Ik heb het al geprobeerd via Alt-Ctrl-Del (taakbeheer) om zo de tweede CD als nieuwe taak te activeren, maar dan lijkt de boel vast te lopen! Iemand een idee...?
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ik download game voor de nds maar sommige games werken niet heeft iemand advies ik heb een m3 card
Laatste reactie door fokkema, -
- 13 reacties
- 2,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]4 oktober 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, PS3, Xbox360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Modern First Person Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel CPU - Core 2 Quad Q6400 2.13GHz AMD CPU - Opteron Quad core 1354 Nvidia GFX Card - GeForce GT 440 ATI GFX Card - Radeon HD 5550 1024MB RAM (Memory) - 4 GB Hard Disk Space - 12 GB Direct X - 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Bethesda[/td] [/table] verhaallijn: RAGE is een…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb last van als ik mijn xbox op 1080P dat ik roode lijnen krijg en spikkels. Als ik 'm op 720P heb ik geen problemen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Mijn TV is een 3D LED Samsung scherm.
Laatste reactie door IfElse, -
swap disc
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2,7k weergaven
kan ik een orginele swap disc ( voor playstation) kopieren??
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
[table] [th] Syndicate [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.insidegam...game/syndicate/[/td2] http://www.insidegam...yndicate/media/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Syndicate speelt zich af in de redelijk verre toekomst: het jaar 2069. Tegen die tijd wordt de wereld bestuurd door gigantische syndicaten (verder: syndicate) en heeft elk mens op de planeet een computerchip in hun hoofd waarmee ze in contact staan met de wereld. Met deze chip zijn ze vooral verbonden aan een syndicate, dat zaken voor hen regelt. Door die chip weten deze bedrijven ook…
Laatste reactie door Duken, -
poorten openzetten
door Gast AfgStyle- 2 reacties
- 2,7k weergaven
wie kan mij helpe met poorten openzette bij azureus. ik heb bij azureus poort 6881 getest en hij zei NAT FOUT. wie kan mij uitlegge wat ik fout doe? :-\
