Spring naar bijdragen

Hoe 3 CD's mounten bij beeldvullende installatie


Gast pax

Aanbevolen reactie

Gast DeadPoet

Als ik de gedownloade versie van Rome: Total War probeer te mounten met Alcohol 120 %, begint deze keurig te installeren. Maar dan wel beeldvullend, dus de startbalk onder in het scherm is niet meer zichtbaar.

Hoe kan ik dan de andere twee CD\'s (totaal 3) van het spel mounten, als ik niet bij \'Deze Computer\' of \'Alcohol 120%\' kan komen???

Ik heb het al geprobeerd via Alt-Ctrl-Del (taakbeheer) om zo de tweede CD als nieuwe taak te activeren, maar dan lijkt de boel vast te lopen!

Iemand een idee...?

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

de windows toets of alt +tab (hierbij moet je dan wel een ander venster tijdens het instaleren geopend hebben anders werkt deze laatste funcite niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Kweenie of het bij Alcohol kan, maar zet eerst de drivers die je maakt op 3 (zodat je 3 nep drivers hebt), mount dan de 3 bestanden en installeren maar.

Als dat niet kan, doe hetzelfde alleen dan met deamon tools

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast DeadPoet

Thanks iedereen; het is gelukt met Cd 1 in Alcohol 120% en CD 2 & 3 in twee drives van Daemon tools! Nou nog die kl..t. \"no CD\"\'s cracks...

Cheerio

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...