Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
DSTT is traag
door Vico- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een klein probleempje. Ik heb dit nog nooit eerder voorgehad: Als ik nieuwe spelletjes in me DSTT gooi, dan laden die super traag. Dit is echt vervelend. Ik heb de nieuwe kernel 1.16 er al op gegooid. En eens geformatteerd. Maar dat helpt allemaal niet. Misschien kies ik verkeerde dingen bij het formatteren? Zo doe ik het: FAT 32 Clustergrote: 4096bytes ??? Zo kiest hij zelf. Hoe moet het zijn? bedankt
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Kan iemand me zeggen waar ik de nieuwste software voor de DSTT kan downloaden? Alvast bedankt.
Laatste reactie door guilpje, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
ik had vroeger altijd de demo versie van het te strakke spel death rally. nou heb ik 7 jaar later eindelijk dankzij het downloaden de orriginele versie omdat ik die nooit in de winkels kon vinde. alleen is het probleem dat mn pc er waarschijnlijk te goed voor is. het spel loopt 2 tot 3x zo langzaam als dat ie hoort te spelen. het menu daarentegen is wel gewoon goed maar het racen zelf vind ik toch irritant langzaam. ik heb alle opties bij "compatibaliteit" bij eigenschappen al geprobeert maar niks maakt verschil. iemand suggesties? kzou heel dankbaar zijn aangezien ik ruim 7 jaar op de orriginele versie heb gewacht:P
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
hallo ik heb een klein probleempje met mijn spel mx vs atv unleashed vanaf da ik beweeg in he spel loopt het vast help plzz
Laatste reactie door yourick, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Ik heb sinds kort dit kaartje voor mij dsixl maar werke software moet er op voor filmpjes te bekijken en in welk bestand moet dat zijn??? En welke software moet er op voor muziek te luisteren en in welk bestand moet de muziek dan zijn? Groetjes en thanks vast Dieneke
-
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Eyo ik wil Pokemon Sun downloaden op zo'n R4 kaartje maar kan nergens een website vinden waarbij de download knop t ook echt doet -.- Iemand een link?
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb Fifa manager 2007 Geinstalleerd maar steeds als ik het spel wil opstarten krijg ik het volgende bericht: 'fifa manager 07 requires at least 768MB of free swap file space. please free the required space and re-run the game)' Ik heb het Virtueel geheugen veranderd van 384-768 MB naar 700-1500. daarna heb ik hem opnieuw geinstalleerd. Maar.. HIJ doet het nog steeds niet Kunnen jullie mij spoedig helpen!! :redface: MVG Piet
Laatste reactie door paulusma, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een probleem en ben nu een week bezig maar kom er niet uit en hoop dat er iemand is die kan helpen. heb een r4i gold eu en heb de laatste firmware er op gezet 1.43b en als ik dan spellen wil spelen dan krijg ik de ene keer een wit scherm dan weer demono.sys.error! en later blijft hij het het spel laden. Nu hoop ik dat er iemand is die mij kan vertellen wat ik hier aan kan doen (het zijn spellen die volgens de lijst het gewoon zouden moeten doen.) of is er een ander soort firmware wat het hier ook op zou moeten doen. groetjes van een wanhopige moeder met haar zoon. Diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb Virtua tennis 2009 gedownload en deze download bestaat uit allemaal kleine deeltjes. ptn-vt09.001 t/m .0089 normaal gesproken pak ik er eentje dan uit en dan volgt de rest. dat gebeurd nu niet. Iemand een idee hoe ik dit moet uitpakken zodat ik een mount bestand krijg? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
[table][th] The Sims 3 Island Paradise-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Sims 3 Island Paradise-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Releasedatum: 25/06/2013 Retail Datum: 25/06/2013 Bestandsnaam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Bron: DVD Grootte: 4.03GB Genre: Simulatie / Strategie Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Maxis Redwood Omschrijving Nieuwe avonturen wachten op je Sims aan de zonnige oevers en onder het glinsterende water van een paradijselijk eiland! Van het …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 10 reacties
- 2,5k weergaven
hallo mensen k had een mooie tuning setup op google gevonde maar de mate zijn in het engels en nu hoop k dat iemand weet wat het moet zijn in de europese versie van forza;) Springs: F: 665 lb/in moet in kgf/mm komen R: 735 lb/in moet in kgf/mm komen Ride Height: F: 4.2in moet in cm komen R: 4.4in moet in cm komen alvast bdankt;)
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo weet iemand het CdKey van S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat . op www.serial.ws kan ik niet kijken geeft een andere site steeds help me aub ..
Laatste reactie door w000tie, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
weet iemand wanneer unreal tournament 2007 uitkomt ???
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
kan ik van 5 cd-rom's 1 dvd-rom maken???
door Gast gabberterreur- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hoi ik heb een spel gedownload wat uit 5 cd\'s bestaat. de grote van die 5 cd\'s samen is nog geen 4gb. dus dat zou ook op een dvd passen, maar is dat ook mogenlijk zodat ik het daarna ook kan instaleren met die dvd?? cd 1 bestaat uit 1 bwa bestand 1 bwi bestand 1 bws bestand 1 bwt bestand cd 2 t/m 5 bestaan uit 1 bin. bestand en 1 cue. bestand weet iemand hier een manier voor
-
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik wil graag de hp pavilion g6-1320sd kopen omdat ik heb ook nodig heb voor school, maar heb nog een laatste vraagje. Is de laptop ook geschikt om leuke games op te spelen? Ik houd van Fifa, PES, racegames etc. Ik heb gehoord dat de laptop niet echt een gamelaptop is dus vandaar deze vraag. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gr
Laatste reactie door Bapao11, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Vandaag mijn Acekard bij de leverancier gekocht en hij heeft deze voorzien van de nieuwste firmware voor de 3ds. Om te proberen heeft hij Mario Kart erop gezet. Nu heb ik thuis via de mac een aantal spellen gesleept naar de SD card. Zodra ik deze in de flashcard stop zie ik wel de icoontjes, krijg de melding loading maar dan een wit scherm. Wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door tamari, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
als ik world of warcraft opstart krijg ik zwarte strepen door me beeldscherm en als ikd an afsluit blijft dat staan echt heel vaag
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hoe snel moet de leessnelheid van een memory stick pro duo van psp zijn om daar games op te kunnen afspelen (vanaf memory stick pro duo).
-
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een Nintendo DS lite, en wil daar een flash kaart voor. Wat kunnen jullie me aanraden? Ik wil niet al te veel betalen en wil wel een echte r4 kaart of flashkaart.. Heb nu een cloon (r4 upgrade revolution for DS (ndsl/NDS) en de website die eronder staat is www.r4I-DSHC.com) Wil m zsm kopen waar kan ik m online bestellen? Wat is betrouwbaar? Alvast bedankt, TwiICe
Laatste reactie door Thijs., -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Kan ik mijn R4-kaartjes - die ik nu met Wood gebruik in de ds-lite - ook zo gebruiken in een dsi? En zo niet, wat heb ik nodig voor de dsi en hoe werkt dit dan? Bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
hallo duken, ik heb een vraagje over global maplestory. stel ik maak een acoount er voor aan doormiddel van een ip changer. als ik het account heg gemaakt en heb hem geversificeerd(of zo iets), om het dan te kunnen spelen moeten ik de ip changer dan aan laten staan of is dat niet nodig, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. en als dat niet kan of niet weet het, heeft dan misschien iemand een global maplestory account voor mij die ik mag hebben?? alvast bedankt vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door Gunnie, -
r4 voor nds
door joost1982- 6 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb een r4 kaartje gehad met een 8gb geheugen nu heb ik de software gedownload en uitgepakt en de bestanden _system_ moonshl _ds_meunu en _ds_mshl.nds op me kaart gezet. nu ben ik spellen gaan downloaden en deze uitgepakt en de map die daaruit kwam op me kaartje gezet als ik me kaartje nu in me nds stopt dan komen me spelen wel in me beeldscherm te staan. normaal zie je dan het logo van het spel en kan je het spelen maar ik zie alleen een map(zoals op je pc) wat doe ik fout????
-
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ook ik wil wel eens online gamen op de pc, met bijvoorbeeld Starcraft 2 ofzo. Op Amazon zijn die PC games stukken goedkoper (Zie bijv. : http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B000R5DU6E/ref=sr_1_1_olp?s=videogames&ie=UTF8&qid=1300452164&sr=1-1&condition=used). Kan ik met games uit Duitsland en of Engeland, ze ook in Nederland Online spelen. Of is dat regio gebonden? (Denk/Hoop het niet). Kunnen jullie me daar over verder informeren? Alvast Bedankt O0 Post samenvoeging: maart 18, 2011, 13:45:49 En hoe zit het met de verzendkosten? Daar kom ik niet helemaal uit. :-[
Laatste reactie door Vico, -
m3i zero valt uit
door rorei- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb een nieuwe dsi (1week oud) daarvoor heb ik besteld een m3i zero alle spellen werken perfeckt alleen als ik het scherm dichtklap van mijn nintendo gaat hij uit. moet hem helemaal opnieuw opstarten. met orginele spellen blijft hij gewoon aan als ik mijn scherm dichtklap. wie weet dit probleem op te lossen ??
Laatste reactie door ferrariking, -
Na Het Encoderen een AVS bestand
door Gast alberto- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hoi ik geb via het programma The Film machine ondertiteling in mijn film gekregen,maar het is geen vob maar een AVS. mijn vraag is kan ik Het AVS bestand gewoon bij nero in de map video-TS of moet ik er vob bestanden van maken
