Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Is er al een gekraakte versie van minecraft beta 1.4? Thx
Laatste reactie door Wous, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb WallE gedownload en dit is het enige spel van vele wat gewoon niet werkt, ik heb hem al op 12 verschillende locaties gedownload dus daar ligt het niet aan. Kan iemand me hierbij helpen???
Laatste reactie door meikers, -
Wii-DS
door sandra17281- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Hoorde laatst dat t mogelijk zou zijn om spellen van de DS te spelen op de Wii. Is dit inderdaad mogelijk?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb een spel dat ik wil uitpakken met winrar. Ik krijg hierbij echter de foutmelding failed to decpress! Iemand enige idee hoe ik dit nu wel kan uitpakken?
Laatste reactie door sandra17281, -
Hi Ik heb nu nanno 1701 en kom tot de constatatie dat het in het Duits is. Dat lukt wel maar dat germaans maakt het spel niet echt romantisch.. Zijn er Engelse patches voor? ( Michiel: Zie je persoonlijke berichten aub )
Laatste reactie door bart, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb problemen met mij fifa 10 versie. Hij blijft aangeven dat mijn versie niet goed is geverifiërd en dat ik naar eastore.com moet gaan. Dit heeft waarschijnlijk wat met de crack te maken. Ik heb nu al 3 verschillende cracks geprobeert maar hij blijft het aangeven. Heeft iemand een werkende werkende oplossing? Alvast bedankt, Q
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal Even een vraag ik wil een backup branden van Raving Rabbids Party Collection voor de Wii. Nu is dit spel meer als 7 gb. Kan ik dan gewoon een duallayer gebruiken? En branden op dezelfde manier als de andere spellen? Of is hier iets mis? Groetjes Groentwee
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
heey mensen ik heb wow net gekocht en speel nu op een private server voor niets maar ik heb net een vleermuis als pet gevangen en ineens krimpte ie mijn vrag, word ie nog groter me omhoog lvl-en?? en kan je 2 pets tegelijk hebben of moet je daar iets speciaal voor doen??, O0 O0 O0 alvast bedankt mvg,wow fan
Laatste reactie door Tom, -
NFSMW start op maar sluit direct af
door Gast Dumpydog- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, heb gisteren de ganse dag need for speed most wanted kunnen spelen, maar als ik vandaag het spel opstartte sloot het spel zich direc af :S weet hier mss iemand waar het aan kan liggenn??
-
Hoi.. ik heb dus de sims 2 gedownload, geinstalleerd enzo.. hy doet het heel goed alleen 2 probleempjes.. 1. By de stand bouwen kan ik niks doen.. Als ik byvoorbeeld op een muur klik komt die niet in het spel.. en dat is ook met de tegels enz. 2. En elke sim heeft geen normale huid.. (armen en benen enzo.. ) zyn allemaal wit met rare tekentjes.. Iemand oplossingen? Alvast bedankt, en hopelyk weet iemand iets..!
Laatste reactie door Niels., -
serial number
door yourick- 6 reacties
- 2,5k weergaven
ik zoek de serial number van mx vs atv unleashed maar ik kan em nergens vind iemand van julie meschien
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Hi Iedereen!!! :zwaai: Daar gaat ie weer hoor:mijn neefje heeft weer problemen met zijn flashkaartje! Er komt steeds als hij een nieuw spel opstart een melding: "System File is Missing" (ik weet niet of het iets uitmaakt, maar het staat in rode letters) Ik heb gekeken wat er mis ging, want de spellen die hij al had deden het nog wel gewoon, het waren ook geen spellen die pas net nieuw zijn, maar spellen die hij er nieuw op gezet had. Alvast bedankt!!! O0 P.S. denk niet dat ik niet eerst gezocht heb, maar anderen hadden zoiets met het hele kaartje, niet met spellen apart
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
1e post = vraag Mijn vraag aan jou is: Wat moet ik doen om call of duty modern warfare 2 (Cod 6) te kunnen spelen. ik heb al Steam & Zero Gear op me Pc. help!!! Reageer in stappen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
HULP NODIG ~~!!~~
door théman- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Kan iemand me helpen? Ik heb eindelijk sims 2 seizoenen (gedownload) en als ik dan installeer moet ik CODE e.d opgeven. Dan heeft ie het geïnstaleerd, dan gaat ie die automatische up-date doen en dan staat er pleas wait. JE raad het al, hij loopt vast. HELP ME !!
Laatste reactie door Vico, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb COD modern warfare 2 gedownload maar ik kan niet online spelen. hoe kan je online spelen
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb net call of duty 2 gedownload en gemount met daemon . nu wil ik hem gaan installeren en ga naar de setup, daar is hij aan het voorbereiden en na het voor bereiden zegt ie: 1628:failed to complete installation. weet iemand misschien wat dit is en belangrijker hoe kan ik het oplossen. alvast bedankt
-
help me effe
door kuskusxxx- 12 reacties
- 2,5k weergaven
ken iemand een goeie gratis server voor wow maar hij mag geen burning crusade zijn !!!!! graag en linkje
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Heei allemaal even een vraagje Hoe moet je precies 'modden' bij gta S.a? Ik heb al zo'n modinstaller gedownload en de mods ook al ge-installeert. maar ik kan dan die auto's etc nergens vinden.. Waar kan ik die vinden ? Gr. marciej123 :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Wie kan er een crack voor Flight Simulator 2004 vinden? Ik kan er geen vinden. En dan had ik nog een vraagje als ik Call of Duty 2 download kan ik zeker niet online spelen? Groet, Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal, ik zit met een groot probleem haha, Mijn ps3 werkt opzich gewoon totdat ik mw2 opstart. Op het moment dat een potje start loopt hij vast! Alles daarvoor doet hij gewoon normaal, totdat ik dus dat potje wil beginnen. Dit is niet alleen online maa rook bijv. bij specials ops.. Voorheen deed ie het gewoon goed, nooit problemen gehad tot vanochtend in 1x... ik wil zo snel mogelijk weer spelen, dus alle hulp is welkom!
Laatste reactie door geraldo13, -
GTA IV crack (?)
door belgani- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb hier al eens een heel lang topic daarover gevonden maar weet iemand welke crack ik zou moeten gebruiken? Ik heb nu het spel geleent van iemand maar als die dan zijn cd terugwil welke crack zou ik dan best gebruiken? Bestaat er intussen al een die volledig werkt of minst ambetant is?
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo ik heb enkele spellen op dvd gebrand en mijn vraag is hoe je ervboor kan zorgen dat de dvd direct opstart met setup? ook heb ik een spel die twee dvds nodig heeft.hoe moet je dat doen? b
-
als ik online ga via hamachi (wil ik gewoon met ze 2en in een compitie) dat lukt niet, maar als ik dat via mijn laptop en me gewone comp die doet hij het wel ??? hoe kan dat? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
Office 2003
door Gast stoffelken001- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik zou graag een nieuwere microsoft office willen downloaden. Want met mijn office uit middeleeuwen kan je nog niet zo veel. En ik heb al vele sites bezocht maar ik kon nergens een Nederlandse office 2003 vinden. Dus misschien dat jullie een site hebben waar office 2003 opstaat??? groetjes computas :woohoo:
-
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Weet iemand waar ik werkende 3ds torrents kan vinden heb er een hoop maar mis deze : pokemon sun of ultra sun mario party top 100 mario world golf tour donkey kon coutry returns zijn 3ds roms geen !!!!cia bestanen of decrypted roms want die werken niet op de sky 3ds wie kan mij helpen??
Laatste reactie door Freek87,
