Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
He luitjes, long time no hear... (my bad). Even het volgende; ik heb Mario Smash Football voor de gamecube gedownload via BitComet. Het is in PAL format. Mijn vraag hierbij; kan ik het spel gewoon zonder converters en andere aanpassingen eraan te hoeven maken, branden op een gewone DVD-R/+R/-RW/+RW? Zo nee, wat zou ik dan eventueel aan het spel moeten veranderen/omzetten en waarmee? Of moet ik perse z'on klein Gamecube-schijfje hebben, als die uberhaupt al beschrijfbaar (dus leeg)te verkrijgen zijn? Iemand antwoorden hierop??? Alvast bedankt!!!javascript:void(0); Lachebek
Laatste reactie door Martijn, -
- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Heey! Ik probeer een gedownload spel te installeren, heb hem al gemount en geinstalleerd. Ik probeer nu de crack van de mount te kopieren over het bestand op de c-schijf maar dan geeft hij de foutmelding dat het een alleen-lezen bestand is. Het uitzetten van het alleen-lezen via eigenschappen lukt niet... Weet iemand wat ik verkeerd doe, of wat ik moet doen? Dankjewel!
Laatste reactie door wilbert03, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een vraagje, kan ik gta: san andreas op mijn pc spelen : 1.8 ghz cpu 265mb ram Sis 650_651_M650_M652_740 is me grafische kaart (kweet het ze is kut) Ik ben er bijna zeker van dat het niet gaat lukken, maar ik wil het toch eve vragen dat het gaat (anders download ik voor niks)
Laatste reactie door Razor, -
wii ombouw probleem
door Nigel- 0 reacties
- 2,5k weergaven
alles voor wii ombouwen plus 3 programma voor wii branden voordat je gaat spelen kost maar 35 euro
Laatste reactie door jeromol, -
- 10 reacties
- 2,5k weergaven
Linkje: http://store.steampowered.com/ Genoeg games voor een prikkie! just sayin'
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Het topic zegt het al. Als ik Virtua Tennis 3 opstart dan gaat hij terug naar windows en zegt ie dat er een fout is opgetreden > Wat kan ik het beste doen??? - Rapport verzenden - nocd crack downloaden - iets anders ik zou het echt niet weten wat is hiermee aan moet
Laatste reactie door XfanX, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb laatst een game gedownload (met grabit) en deze game (the sims 3) is in iso formaat en is met 5,59GB te groot voor een dvd. Ik wil dit spel graag in dvd formaat hebben zodat ik het gewoon op m'n computer kan spelen. WEET IEMAND EEN MANIER OF PROGRAMMA OM ISO TE CONVERTEREN NAAR DVD?? Iso converteren met Alcohol 120% of Nero gaat helaas niet en ook Winrar kan geen iso uitpakken of converteren.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen! Ik wil binnenkort een Xbox 360 halen. En heb een beetje op het forum zitten kijken. Maar is toch een beetje verouderd. Want ook bijv. op bol.com zie ik nergens de Xbox Pro. Wat is nu de beste Xbox voor mij? Hij moet Niet te duur zijn, de arcade wil ik ook nog net niet want daar zit geen hdd op. Zouden jullie voor mij sites kunnen posten met mooie uitvoeringen, packs vind ik ook leuk. Ik houd van Shooters zoals MW2 en Gta IV. Alvast bedankt! Maartenn
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
heej ik heb nu de battlefield booster packs gedownt.. euro force en armored fury, die voegen onder andere nieuwe mappen toe aan battlefield.. alleen als ik op die nieuwe mappen wil spelen (ook bij solospel) zegt ie eerst dat ik een online account nodig heb.. en als ik op m'n online account zit, zegt ie: map not authorized... is er ook een manier dat je gewoon met je offline account die mappen kunt spelen? ik heb battlefield trouwens niet origineel... greetz smartass
Laatste reactie door smartass, -
assassins creed
door pelle64- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, na een tijdje is het me eindelijk gelukt om assassins creed te instaleren. ik kan hem nu gewoon spelen alleen het loopt niet zo heel soepel. als je bijv loopt schokt het een beetje en dat soort dingen. Het is niet een heel groot probleem maar miss weet iemand hoe ik er iets aan kan doen. mijn computer zou het wel gewoon aan moeten kunnen denk ik. ik heb windows vista en de computer is redelijk nieuw. alvast bedankt.
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
programma's
door maxke006- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik zou wel eens willen wete welk programma het meest word gebruikt. groetjes O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi, Ik heb teamfortress 2 legaal gekocht.Maar nu heb ik het volgende probleem dat hij de servers niet kan vinden. Zie plaatje ik denk dat dat meer uitlegt dan dat ik het zeg. Maar weet iemand hoe ik dat kan fixe? Alvast bedankt PC [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door daandj, -
hallo,. ik heb voor kerst xbox 360 gekocht. die van 200€ met de cashback actie. Nou zit ik boven,. en wil graag op xbox live, MAAR router staat beneden. en wireless adapter vin ik een beetje duur, is er dan geen manier om zonder wireless adapter toch online te kunnen gamen. EN wil ik graag mijn xbox aansluiten op mijn LG monitor. Deze is namelijk scherper als mijn tv. Het type nummer van me LG is: Flatron w2452T deze dus: http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/lg/w2452t-pf/279132/ hoe kan ik dan mijn concole aansluiten op deze monitor. alvast bedankt. x joey
Laatste reactie door unknown, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
hoi, ik heb cod 5 gedownload en uitgespeeld maar nu wil ik ook online maar dat wil niet ik kan geen account aanmaken niks werkt ook niet via xfire. en ik heb ook al geken bij het centrale cod 5 forum maar niks gevonden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Ik wil een xbox 360 elite kopen en die op mijn kamer zetten. Alleen zit ik nu met het probleem dat er boven geen internet loopt. Ik kan nu wel zo een wireless adapter halen alleen zijn die vrij prijzig. Maar nu las ik op internet dat er ook lan stopcontact adapters zijn. Zou je op die manier ook je xbox aan het internet kunnen aansluiten? Want die stopcontacten zijn namelijk veel goedkoper. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
FPS creator
door liliank- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Weet iemand waar de een full version van FPS creator kan downloaden maakt niet uit met welk progamma ik hem dan moet downloaden.
Laatste reactie door liliank, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hey iedereen, Ik ben op zoek naar een CD Key voor BF2. Ik heb al enkele keygens gebruikt, maar na het invoeren van enkele key's krijg ik een error dat de code ongeldig is of al in gebruik is. Mijn vraag is of jullie een werkende key hebben voor mij. Ik wil zo graag online kunnen spelen. Bedankt voor jullie reacties.
Laatste reactie door smartass, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
wie kan mijn zeggen waar ik dit kan downloaden VHBL hack voor PS Vita vrijgegeven! – Download <------------------------------------------------ ik kan niet vinden er uitleg erbij maar waar kan ik die vinden wie weet het wel heel graag hapje007
Laatste reactie door reneetje1969, -
Gta San Andreas
door Gast tcooteman- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik kreeg van een vriend gta san andreas in een zip file. het was een .iso dus ik met daemen tools gedaan blablabla dus ik naar die aangemaakte drive, idd daar vind ik alle files zoals het hoort, maar als ik hem open gaat alles heel traag en als ik op setup.exe of install.exe druk zegt hij dat het geen geldige win32 applicatie is...?! druk ik nog een keer loopt de computer onmiddelijk vast. Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere plek waar ik Gta San andreas kan downloaden? het liefst geen torrent maar gewoon van internet alvast bedankt,
Laatste reactie door Duken, -
Guild wars
door Gast pubel- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb nu Guild wars gedownload en heb nu 2 ISO bestanden, wat moet ik daarmee doen? Het is denk ik al gelukt iemand misschien een werkende acces key?
Laatste reactie door totalyduzz, -
Help me ! TTDS
door Kimetje120- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik weet niet of ik hier goed zit maarja... Ik heb dus al een tijde de het kaartje ttds hij deed het perfect! maar nu wil ik hem helemaal schoonmaken dus alles eraf(Spellen) gaat niet alles eraf. Er blijven bestanden in met rare tekens die helemaal niet weg willen. En nu kan ik kan ik opeens geen spellen er meer op zetten. Pleas help me ik ga vrijdag op Vakantie en dan wil ik het probleem opgelost hebben
Laatste reactie door meowndz, -
Probleem Fifa 06\'\'
door Gast Rikkert- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over fifa 2006: Ik heb het spel gebrand en het ging zo.... Ik start het spel op voor de Installatie ik voer de code in om verder te kunnen en bij 45 % komt er: Dan vraagt ie dan het bstandje hupeldepup.pd6 Toen ik de cd verkende stond dat bestand er gewoon en was precies het zelfde qua soort met bestand soort enz. Ik snap er niks van?! :S kan iemand mij helpen ? Gegroet: Marniboy pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................
-
muziek op ndsi xl
door wolson- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo mijn dochter heeft een ndsi xl kan ik daar ook mp4 muziek op afspelen
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo mensen, dit is een vraag voor mensen die fifa 08 kennen:P Ik heb deze zomer in frankrijk Fifa 08 gekocht in een leuke gamewinkel in frankrijk, blij mee enzo. ik kom thuis, ingesteld op franse taal en kan hem niet wijzigen.. Ook in het begin wat ik op google al heb opgezocht staat niet dat je van taal kan wisselen. Dus ik vraag, hoe moet dit? Kan dit in het hoofdmenu of? Je doet me er een groot plezier mee! Maarten
Laatste reactie door Maartenn, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Big problem here. haha. Ik heb harry potter (de nieuwste) gedownload... ging allemaal goed e.d. alleen ben ik gewend om een spel op cd te zetten of te mounten. Geen van die bestanden stonden in de lijst. geen iso, bin laat staat cue. Hij staat aangegeven als winrar-archief. Deze heb ik uitgepakt en dan krijg ik alle bestanden die ik normaal aantref op een cd. bestanden als unistall, directx, autorun e.d. ik heb geklikt op autorun, alleen heeft ie dan een cd nodig. Daar zit het probleem dus... ik heb dus geen cd.. iemand een idee??? Als iemand een goeie download heeft van harrypotter en the order of the phoenix... alles is welkom.
Laatste reactie door Robin,
