Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem ik heb Test Drive Unlimited geïnstalleerd en de crack ik start het spel maar dan vraagt hij serial en GameSpy account wat moet ik doen Ik had al ervoor een serial ingegeven en een GameSpy account ingegeven. Maar dan zegt hij na altijd iets van 90 seconden, dan springt hij ineens naar een venster en daarop staat voor het te updaten dat doe ik en installeer de crack opnieuw en da zegt hij weeral hetzelfde. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door 4tunewarez, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Yo ik zie op de forums dat veel mense deze game op pc zoeke en ze wille nie in torrent nou ik heb er een het is geen torrent en full version crack en serial erbij hier in stappe hoe het moet 1: Registreer gratis bij SPAM 2: Ga naar downloads dan search typ San Andreas dan de eerste Ik heb hem zelf ook en alles is perfect sound mooi beeld mail me maar als het niet lukt Bye :peace:
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een mmorpg downloaden (liefst legaal) maar ik weet niet welke de beste is..... Ik zag bij Xfire staan in de top 10: flyff maar weet niet echt of dat een goede is.... Weten jullie soms ofdat flyff goed is of dat er nog andere zijn die beter zijn ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met het online spelen van Fifa 10 op de Playstation. Voor ik online kon spelen, moest ik mijn Playstation zelf, en Fifa10, een keer updaten en installeren. Dat is gebeurd, waardoor ik eindelijk online kon spelen. Ik heb verbinding met een ethernet kabel en heel snel internet, ook bijna geen vertraging (ping) Nu komt het probleem: Voor elke online wedstrijd die ik speel (aangepast, snel, teamplay), moet er elke keer de selecties worden gedownload, wat denk ik 20 seconden duurt, waardoor de tegenstander vaak het spel al verlaten is, als ik nog aan het downloaden ben. Omdat dit volgens mij niet nodig is voor elk duel was mijn vraag of ik dit eve…
Laatste reactie door Heisenberg, -
ram geheugen
door Razor- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb een vraagje: de minimum systeemeisen voor WoW is een 512mb ram, ik heb namelijk maar 256mb, dus ik kan het spel niet spelen ? (ik was van plan demo te downloaden) Of gaat dat in principe wel, maar dan trager ofzo ? Alvast bedankt
Laatste reactie door Razor, -
Na download hulp
door ind0w21- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo Mensen Ik heb een probleem wat moet ik met deze bestanden doen ?? LINK: http://img292.imageshack.us/img292/8757/helprq2.png
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds de melding check NDS system dat. op mijn SDHC kaart van de nintendo.Kan er mij iemand zeggen wat dit is en wat ik moet doen.Danku
Laatste reactie door greetlotte, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hey iedereen, ik zou graag mijn PS2 controllers op mijn pc aansluiten. Maar er bestaan zoveel van die converters maar ik weet gewoon niet welke goed en weinig verlies heeft. Is het ook mogelijk om tegen elkaar te spelen met 2 PS2 controllers ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Flying John, -
Mp3 Fader
door Gast roberto1324117122- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Tjaaa!! ik heb het programma Acoustica CD Burner geprobeerd om daar 100 mp3\'s te faden in en out maar dat werkt alleen onder audio cd. dus als je een audio cd brand met fader in en out dan gaat het wel maar niet als je een mp3 cd brand en je gebruikt die fader in en out dan hoor je het wel in het programmatje Maaaaar als je die Mp3 cd gaat branden ja met fader dan doet hij het niet op de stereo installatie. Dus wie kan mij helpen aan een simpel fader programmatje groeten
-
- 11 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een probleem ik heb mijn wii omgebouwd en heb men harde schijf geformatteerd naar WBFS maar nu wil ik nog meet spellen op mijn harde schijf zetten maar mijn pc ziet hem wel maar hij zecht niet meer map openen je ziet hem ook niet meer bij computer staan. weet iemand hoe je er weer games op kan zetten groet remco10123
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hllo, zat gisteren aan de pc (zoals elke dag). 5 uur aan een stuk - no problem. Wil m'n ma nog een mail schrijven, starten we die computer opnieuw op, zaten er allemaal blauwe en groene strepen op. Log me aan bij windows, blijft zelfde, en verslechterd (vb als ik deze computer opstartte en ik bewoog dat onderdeel dan waren het allemaal gekleurde bollekens (pixels, niet zo groot dus) kon ik niets meer lezen, alleen als ik met mijn muis over knoppen met effecten, hyperlinks of statusbalken (want die veranderen elke keer). zeg ik ja, die is voor de vuilbak, start hem vanavond weer op alles in orde . Sluit hem weer af na 2 uur, start hem weer op en hetzelfde.Waaraan kan d…
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
Heey allemaal, Doen jullie hier ook aan swat 4? Zoja, keer een potje? Mijn 'nickname' {CIH}T0rres<LTN>
Laatste reactie door TorresNL, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Vraagje, kan je the Elder Scrolls online ook alleen spelen of moet je dat altijd samen doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi ik heb een .iso bestand en dat heb ik gemount met daemon tools, maar nu zegt hij dat ik de schijf moet formatteren terwijl hij dat bij een andere computer (hetzelfde type) niet doet. Wat moet ik doen?? (oja bij die ander doet het spel het gewoon)
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb net het PC spel lord of the rings: conquest gekocht, vooral omdat ik het online wou spelen. Installeren ging prima totdat ik online wou met multiplayer. Dan krijg ik de volgende meldingen: - EA nation : registration code is already in use (dit is NB de code die ik heb ingevoerd wat je bij het spel krijgt) - local game/join game: no servers found. Busy refreshing list. (dit blijft constant staan, geen verandering) Ik heb al de klantenservice van EA gebeld en zij zeiden dat ik de patch 1.1 moest downloaden, maar dit helpt ook niet. Verder hun gemaild, maar krijg geen antwoord. Nu zag ik dat op internet meerdere mensen dit probleem hadden, maar tot nu toe geen ech…
Laatste reactie door Wesley, -
tra.
door ..speedfreak..- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hallo, ik heb laatst tombraider anniversary weer gedownload/geinstalleerd vanaf demonoid, een vriend van mij wou deze ook, dus ik heb m de torrent aangewezen en hij heeft m gedownload, alle bestandjes zijn 100% gaf bitlord aan, bij mij werkt tra uitstekend, maar als die vriend m gaat installeren stop hij iedere keer op het eind, en kan hij niet geinstalleerd worden, hoe kan dit? bedankt
Laatste reactie door basbulletje, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik zoek een multyplayer crack voor battlefield 2 ik ben ook al doorgestuurd naar gamecopyworld of zo iets maar daar snapte ik niks van dus alsjeblieft help me verder
Laatste reactie door Tuny, -
videokaart doet vaag :S
door Gast piwi10- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Heej . wat het betreft van computers weet ik niet veel. mr ik zit nou wel met een kut probleem ik speel graag spellen op mooie kwaliteit. zoals jullie mss wel weten speel ik counter strike 1.6,een spel waar je geen goede kaart enz voor nodig heb. en nog doet hij het niet mooi. als ik hem speel via opgen gl via de videokaart dus krijg ik allemaal blokjes en heb ik zoon verkankerd beeld. wij hebben een vrij nieuwe computer met een NVIDIA geforce fx 5600 videokaart. ik las in andere topics over de kaarten van gforce dat die juist aan te raden zijn. waarom is hij niet goed bij mij dan ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen. bvd groeten dennis
-
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb mijn rode wii gesoftmod en op de usb loader werken de spellen heel goed. Nu wilde ik CSI: Fatal Conspiracy spelen, en toen ik via usb loader de game opstartte werkte het nog goed, maar zodra ik op new game klikte sloot mijn wii af. Nou heb ik gelezen dat dit spel alleen gespeeld kon worden als ik het op dvd brandde, dus dat heb ik gedaan. Maar als ik nu neogamma open om het spel op te starten, zegt hij dat mijn wii te nieuw is om gebrande dvd's af te spelen. Is er een manier om dit spel te spelen op mijn nieuwe wii? maakt niet uit of het via usb loader is of via een gebrande disk. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Ik ben nieuw hier. Allereerst de beste wensen voor iedereen hier. Mijn naam is koos en ik ben 33 en zoek spellen voor mijn dochters. Ik heb een ds met r4 kaartje en heb in het verleden al eens via een andere site gedownload maar die is uit de lucht. Nu heb ik bij dit forum gelezen dat het hier ook kan. Ik heb dit geprobeerd en het downloaden op romulation is gelukt. Het spel uitgepakt en ik heb nu een nds bestand. Na kopieren op micro sd krijg ik een foutmelding op de ds en wel de volgende: load rom errcode = -7. Ik heb als eerst walle gedownload (3 versies) en bij alle dezelfde foutmelding. Wat kan dit zijn????? Alvast bedankt voor de hulp :peace:
Laatste reactie door Vico, -
[Wii] Wiikey updaten
door Gast dibyo- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hey, Ik weet niet zeker of ik een wiikey heb, maar dit is mijn vraag: Mijn wii leest de update gwn prima, maar er staat dan : "ERROR: test failed! Check your connections and try again" Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb op 1x gebrandt met Imgburn. Kan het ook de verkeerde chip zijn? Maar mijn Wii leest hem prima alleen de test gaat niet goed.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb fifa 2009 voor de PC gedowload. Nadat de download klaar was kreeg ik in de map van de download heel veel van die bestandjes die je uit moet pakken. IK heb er een uitgepakt en krijg vervolgens een bestandje die ik in Deamon tools moet zetten. Dat heb ik gedaan maar om hem te instaleren moet ik een CD plaatsen in station C. Mijn vraag is dus wat ik nu doen moet. Normaal instaleer ik een game en plaats daarna pas een NO cd crack. Moet ik dat nu van te voren doen? En waar moet ik hem dan neerzetten als ik het spel nog niet geïnstaleerd heb? Mijn dank zal groot zijn
Laatste reactie door zuper, -
BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,3k weergaven
[table][th] BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 3 november 2013 Retail Datum: 3 november 2013 Bestandsnaam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Actie Critici: 7.0/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Irrational Games Omschrijving Een downloadbare add-on adventur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
crack nascar 2003
door lammski- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo,ik heb het spel nascar 2003 gedownload en geinstalleerd. O0 Het afspelen wil helaas nog niet :'( en nu heb ik begrepen dat ik een crack moet hebben. Weet iemand waar ik de crack kan vinden en wat ik moet doen om het spel te laten spelen. Alvast bedankt voor de moeite O0
Laatste reactie door marcov,
