Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
zit ik in het juiste gedeelte van het forum trouwens..? > zo niet.. waar moet ik dan zijn?? :-[ Na 3 maanden klooien, ben ik het zat, niemand kan me helpen..(zelfs niet de geniale buurjongen) sims 2 op reis geinstalleerd met alcohol werkt allemaal goed. totdat hij vraagt om juiste cd. ik downloadde en plaatste ongev 3 miljard cracks.. NADA werkt niet hij blijft zaniken om die cd toen gebruikte ik sd4hide toe kreeg ik dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014) (?????????????????) ik weet niet wat ik hiermee moet.. eerder in mijn leven kon ik namelijk wel games spelen met sd4hide. A…
Laatste reactie door dstar, -
Punkbuster COD 4
door Geertt.- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Zoals jullie al zien heb ik een probleem met PB op cod4. Elke x als ik in een server ga word ik gekickt met de volgende message : service communication failure: PKBSTRB.exe initialization failed'. Ik heb al 10x pb opnieuw geinstalleerd en geupdate. En vanmiddag deed ik dat en toen deed hij het opeens maar een uurtje later was de pret alweer over. Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb btw : Panda antivirus Legale Cod Windows viste Mvg Geert.
Laatste reactie door Sander, -
age of empires 3 online
door Gast haraldalwin- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hey ik heb een tijdje geleden age of empires 3 gedownload maar nu ben ik er al wat op uit gespeeld..... dus had ik wel zin in een online mode. maar ik klik op online enz. enz. en dan wil ik me aanmelde en dan ziet hij dat via mijn cd key al 1 acc. is aangemaakt!!! nu zoek ik een manier om toch online te kunnen!! wie kan mij helpen?? ik heb al een keygen geprobeerd maar kan geen goeie vinden als je een manier hebt mail me ff: lennardisgek {at} hotmail {dot} com edit : graag geen hele email adressen geven, krijg je alleen maar last van spam
-
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb weer eens een error: Ik speel dus vaak warrock. Ik begin het wel een leuk spel te vinden, met leuke wapens. Maar waar het om draait is een rare error. Ik heb even een screen gemaakt zodat U makkelijk kunt zien wat de fout/error is. tinypic En ik krijg dus maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? [img width=253 height=102]http://i28.tinypic.com/25ksux4.gif tinypic En dan klik ik maar op ctrl + alt + del. [img width=402 height=450]http://i32.tinypic.com/23idqx1.gif tinypic Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en…
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
yééét ik heb een klein probleem met need for speed underground 2 de crack ik heb al bestanden van de 2 CD's op mijn pc gezet + de crack er over gezet ik start de crack (het spel dus) en krijg ik een zwart scherm en daarna ist het gedaan ik krijg een foutmelding . volgens die foutmelding ligt het aan de speed2.exe de vraag is nu aan jullie, HELP MIJ AUB
Laatste reactie door Luc., -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
-
Hey, Weet iemand waar je wii cISO's moet downloaden want dit is een stuk kleiner dan de normale iso's en cISO's speel de usb loader af dus.Weet niemand waar ik het kan downloaden?? PLZ HELP ME!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd
Laatste reactie door jva84, -
Wii IOS 36 Installeering Probleem!
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Nou als ik het installeer dan komt er een error... Weet iemand wat? Dit is het filmpje ervan. http://nl.youtube.com/watch?v=VOOXsojEvlg
-
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo mensen, ik speel cod4 en wil graag een eigen goed werkende sever maken maar hoe moet ik dat doen ???? ik wil een bolt sniper server maken alvast bedankt :peace: ps: geen cracked server
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]30-06-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Ps3,Xbox360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Focus Home Interactive[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet voor de pc dus geen systeemeisen.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Alleen singleplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Cyanide Studios[/td] [/table] verhaallijn: Le Tour de France laat spelers in de huid kruipen van een professionele wielrennen en meedoen aan de bekendste wielerwedstrijd ter wereld. Verdeel je krac…
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
heey heeft iemand van de dstt cheat code editor een hanleiding in het nederlands. alvast bedankt ( weet inmiddels wel al hoe ik cheats moet maken... Tenminste.... ) Niro of leg het a.u.b zelf uit. maar ik wil weten hoe ik cheats op mijn ttds kaartje moet zetten!!!! voor nintendogs dalmatian and friends. H Heb al overal gezogt maar vind het niet ook niet op google en youtube!!!! ( vind ik wel maar het werkt niet want ik krijg de cheats niet te zien!! )
Laatste reactie door niro, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
NOG een probleem met resident evil 5! ik kan niet opslaan! je hebt een LIVE account nodig van microsoft, die heb ik ook. maar ik heb ook een product code nodig van het spel, en die heb ik niet! dus de vraag: heeft iemand een productcode voor mij of een alternatieve manier om op te slaan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik aan het gamen ben dan loopt me pc soms vast. Weet iemand waarom en hoe ik t kan reparen? Ik heb al directx 9.0c geupdate..
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo mensen, Ik heb Call of duty 4 een tijdje geleden geinstalleert op mijn computer. Maar om de een of andere reden worden sommige objecten waaronder mijn wapen en (de meeste) poppetjes zwart weergegeven. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen ? hartelijk dank ps. ik ben bezig om hier een foto van te regelen O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hee iedereen! Ik heb net via uTorrent Sims 2 de hele collectie gedownload. Maar ik weet eigenlijk helemaal niks van spellen downloaden. Ik heb een beetje gezocht en ben er dus achter gekomen dat je de spellen uit moet pakken ? (Winrar heb ik al) En ik ben er ook achter gekomen dat je ze dus blijkbaar op cdtjes moet branden? Het zijn namelijk heel veel mappen, dus als ik ze allemaal stuk voor stuk uit moet pakken? Ik weet eigenlijk ook niet goed hoe dat werkt... Ik heb ook al een Alcohol 52% gedownload, maar snapte die uitleg van iemand niet, weet echt niet wat ik er allemaal mee moet doen. Dus als iemand toevallig tijd over heeft en mij uit wil leggen wat ik nou van s…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
heb jij een playstationstore op je psp? (ik niet :s) of hoe download jij anders demo's voor je psp?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Hee mensen, Ik zit met het volgende probleem in CoD4, De muis beweegt nauwelijks. Ik kan ook geen optie vinden in de game om de muis sneller te laten bewegen. Waar zou dit aan kunnen liggen? Gr. headsh0t
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
ej jongens ik heb vandaag The sims gedownload zonder expansion.Er zitten er 4 mappen waarop staat disk 1, disk 2. enz tot 4 als ik op setup klik bij de 1ste map gaat die wel installeren maar na verloop van tijd komt er te staan: Plaats Disk 2 in elke map is er ook een map Waarop staat Compressed ik dacht dat ik die map moest converteren naar ISO en dan Mounten met PowerISo wat niet gelukt is dit is compleet nieuw voor mij kunnen jullie me helpen. als gewenst kan ik een screenshot versturen
Laatste reactie door sunaj, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net mijn wii 4.2E gesoftmod. Ging bijna helemaal goed. Moest uiteindelijk Neogamma installeren om het werkend te maken. Maar hij doet het nu goed. Het gekke is alleen dat als ik nu originele spellen (dus via een originele disk) wil spelen en dus via het gewone Wii-disk kanaal ik een groen scherm krijg. Ik heb geen idee wat ik hieraan kan doen. Weet iemand raad?
Laatste reactie door duootje, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik krijg test drive unlimited niet aan de praat Ik heb er een gedownload via nzb, en geïnstalleerd, crack erop gezet. MAAR, ik heb een bagger geluid, en kan niet rijden Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand wel een goede NZB die het wel doet? Please help Post Merge: augustus 13, 2009, 11:39:47 am Ben nu een andere versie aan het downloaden.. maar mocht iemand nog wat weten ik hoor het graag ;D EN ALS JIJ EEN VERSIE HEBT DIE WERKT, en is het een nzb... Alsjeblieft geef mij dan even die link zodat ik het ook kan spelen. PC versie
Laatste reactie door Freddytje, -
dstti kaart upgrade
door kvtd- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Weet iemand wat ik kan doen om mijn dstti kaart aan de praat te krijgen? Ik krijg gewoon een blauw scherm wanneer ik de software wil starten. Iemand?? grtjs karen
Laatste reactie door kvtd, -
Hallo, ik heb een psp met versie 4.05 erop.. maar hoe kan ik dan spelletjes downloaden en eropzetten? ik heb deze site maar daar staat bij dat het voor versie 5.50 is http://www.ex.ua/view/120864?r=28761,23779,,81712 plz help?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Goede...middag inmiddels. Ik vroeg me af, aangezien er een sticky voor WoW Private servers is, ik er ook een mag maken voor Aion. Ik speel zelf op een private server met om en nabij 7k spelers. Het is natuurlijk altijd mooi om er meer te krijgen Enig probleem met dit voorstel? Let me know. Gr, Syo
Laatste reactie door Valcorb,
