Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb op 1 pc veel spellen geinstallerd en nu heb ik al die spellen overgezet op station c van pc 2. Waarom werken die games opeens niet meer? ik krijg melding o. a dat er opnieuw moet worden geinstalleerd.
Laatste reactie door Phairdy, -
hallo ik heb anno 1701 en 1701 the sunken dragon gekocht allebei engelstalig maar nu heb ik een probeem als ik sunken dragon instaleer vraagt hij om een serial en die staat nergens aangegeven in mijn boekje ook de van de 1701 werkt nie wat kan ik nu doen ? weet iemand een serial nummer van anno 1701 the sunken dragon dank u gr tim
Laatste reactie door Sander, -
Foutmelding
door eD.winn- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik football manager ga spelen krijg ik deze foutmelding(ik heb de crack al in het spel gezet bij de C: schijf je weet wel..) Kan entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll Alvast bedankt
Laatste reactie door yvon, -
iso
door victoryhood1- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een vraagje ik heb een spel gedownload maar dat is en iso bestand hoe kan ik die omzetten naar een exe bestand zodat ik het spel kan spelen alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
GTA 3 VRAAGT OM CD2
door Gast TomSmit- 0 reacties
- 2,2k weergaven
HELP.. Heb GTA3 gedownload via Azureus en probeer het te openen via Alcohol120%. Maar dan start ie op en vraagt gelijk om cd2.. hoe kan dat?? hij wil ook .MDF bestanden niet openen met Alcohol. Wie kan mij helpen?? please.. thanx alvast groeten
-
Ik heb vbulletin maar dan moet ik zoveel invullen bij config.php kan iemand dat zeggn wat er moet staan?
Laatste reactie door ultra, -
FIFA 08 in nl
door Thijs- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload alleen nu is ie engels en ik wil hem graag int Nederlands. Ik heb daarvoor al ooit een patch gehad maar weet niet meer waar die stond weet iemand nog waar je die vandaan kan halen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload van Skidrow en ik installeer het zoals het moet maar telkens krijg ik een scherm dat ik iets te kort heb, een .dll bestand. ik heb op youtube gekeken hoe zij het doen en bij hun lukt het en als ik naar de descriptions kijk zie ik dat ze ook hetzelfde probleem hebben als mij. Kan iemand dit spel wel spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
HalloIk heb al een tijdje een wii en wou er wel eens mee online gaan, ik ben in het bezit van een draadloze router, ik volg dus alle stappen zoals het moet, de wii zoekt mijn router, die vind hij ook. Alleen dan gaat de wii een verbindingstest doen, en die mislukt! Wat is er mis? Moet ik ergens iets instellen, registreren? MvG Thijs P.S iedereen fijne kersdagen
Laatste reactie door Thijs, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik speel al een paar weken fifa 2008 op de pc. Maar ik had een vraagje: Kun je net zoals in vorige versies van fifa, op een bepaalde manier spelers naar voren en achter verplaatsen in de opstelling? Of instellen dat je team aanvallend moet spelen ofzo? Dat kon namelijk wel in oudere versies? René
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik begrijp er helemaal niks van. :-[ hoe kan je allemaal je wii ombouwen. 1.hardmod 2.softmod 3.sunmod (http://www.ombouw-wii.nl/ombouwenvanwii.html is dat zo? ik wil mijn wii sunmodden of hardmodden. ik ga niet softmodden. welke kan ik beter doen? alvast bedankt :
Laatste reactie door bilal4, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Van welke website kan ik games voor de nintendo dsi downloaden? Vroeger gebruikte ik romulation maar die werkt niet meer. Alvast bedankt
Laatste reactie door Jelien, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi, Mijn dochter heeft heel leuk een PSP gekocht en wil voor haar verjaardag graag dat er gedownloade spellen op gespeeld kunnen worden. Ik ben al 2 weken aan het lezen over pandora batterijen, een soldeerbout, gewoon iets downloaden...kortom HOE ZIT HET NOU!!! Ik ben maar een gewone moeder die, al zeg ik het zelf, wel handig is met de computer, maar dit gaat mij zelfs te ver. Heb ik vorig jaar nog een DSTT kaartje voor haar DS in orde gemaakt, dat kostte mij 2 maanden. Misschien zielig, maar waar. Wat is nou verstandig....zo`n batterij kopen, of is dat te link. Ik wil natuurlijk niet haar zuurverdiende PSP stukmaken. En dan dat taalgebruik....je zou er een woordnboe…
Laatste reactie door ActionWaction, -
wat is WiiPlaza?
door guilpje- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb mijn WII gesoftmod en ik start mijn spellen via WiiFlow, en als ik op een spel druk en dan op het tandwielletje staat er cheats (ik speel MW3) . En als ik dan op selecteer duw staat er bijna bij elke cheat, Seth@WiiPlaza, hoe kan ik die cheats gebruiken? Moet ik eerst WiiPlaza installeren erop of hoe kan ik checken of ik dit al op mijn WII heb staan?
Laatste reactie door Zombymario, -
swap van slidecard met flip/flop cover
door Gast vinnie- 1 reactie
- 2,2k weergaven
wie heeft er ervaring met een swap van slidecard met een flip/flop cover? mijn vraag is: slijt de laser van de ps2 door het lezen van de gecopieerde spellen? of is het risico dat de ps2 kapot gaat kleiner dan wanneer ik hem om laat bouwen?wie gebruikt er zo\'n swap?en hoe lang al?Ik kan er nl 1 voor mijn dochter kopen,maar ze is bang dat haar (zelf gekochte) ps2 kapot gaat...
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo. Ik ben een leek v.w.b. spelconsoles en heb vorige maand in een opwelling een Wii gekocht in Taiwan omdat ze daar erg goedkoop waren. Deze bleek al vooraf te zijn omgebouwd (dat doen ze daar in de winkel voor je) en was me niet bewust van NTSC en PAL etc. Nu lees ik dat er een gevaar onstaat dat de WII bricked als er een update vanuit de verkeerde regio wordt gedaan. 1. Hoe kan ik zien of mijn WII regiovrij is of welke regiocode hij heeft, ik neem aan ntsc omdat bij de te selecteren talen amerikaans, suriname, ned. antillen etc bij staan, maar ze verkopen daar alle types. 2. Als hij regiovrij is kan ik dan zowel NTSC als PAL updates doen? 3. Hoe kan ik nagaan…
Laatste reactie door peer2peer, -
CoD2 Installatieprobleem.
door Gast levince- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Hey jongens.. Ik heb laatst CoD2 gedownload.. Maar hij wilt niet installeren. Als ik op Setup druk.. krijg ik een error te zien Er staat niks meer dan Error 1158. Misschien dat jullie me kunnen helpen b.v.d
-
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Beste mensen, ik heb fifa 09 gedownload.. en alles ging goed ook de keygen.. en ik had hem ook nog opgeschreven.. ze vroegen hem toen nog een x. dus hij was gwn goed alleen dan deed ik klaar en dan was die weer fout.. ik heb hier een screenshot ervan. die staat hier helemaal onder in een bestand. En hij was gwn goed alleen der staat dan: Controleer je registratiecode en voer hem opnieuw in. Voer de registratiecode die je vind op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgvuldig opnieuw in. Dit was ook al bij Football manager. Kan iemand mij plz helpen! MVG, Sander. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door urkster, -
ps2 modden
door nuby- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo is er iemand die een ps2 kan modden ofzo regio zwevegem , kortrijk (
Laatste reactie door Dark Legend, -
als ik connect ip druk krijg ik na setup game zwart beeld en error en dan kan ik er niet op op de cracked server [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mortadyr, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
hallo zoals sommigen al weten is op de ps3 11 december home uitgekomen iets zoals second life mij leek het wel leuk om een keer in home af te spreken voor de mensen die ook een ps3 hebben. ik hoor het wel
Laatste reactie door eddd3, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb total club Manager 2004 gedownload en er zijn twee winrar bestandjes: CD1 en CD2, op CD1 kan je hem installeren. Maar dan staat ie bij 52 procent en dan zegt ie: Please insert disk number 2. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Die exe bestandjes heb ik al proberen te open. En dat zou Rungame.exe moeten zijn geloof ik, maar als die is uitgepakt gebeurt er niets en kan ik steeds nog niet op " ok " klikken bij " Please insert disk number 2 ". Wie kan me hier bij helpen?
Laatste reactie door GamerXL,
