Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1.1k weergaven
Vorige week had de Hoge Raad in Engeland besloten de toegang tot de Pirate Bay te blokkeren. De beslissing heeft het tegenovergestelde effect. Gedacht werd dat de bezoekers zouden afnemen maar nu blijkt dat The Pirate Bay 12 miljoen extra bezoekers heeft gehad! The Pirate Bay schrijf aan torrentfreak: “We moeten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Het downloaden van muziek blijft een lastig punt in de muziekindustrie. Waar sommige grote muzieklabels actie proberen te ondernemen tegen piraterij door downloaders voor de rechter te slepen, zegt David Guetta er juist baat bij te hebben. Volgens de populaire DJ zorgt het illegaal downloaden van muziek er juist voor dat […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29021.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
De nieuwe bittorrent extensie voor Google Chrome maakt het mogelijk om torrentbestanden direct vanuit de browser te downloaden. Er is dus geen Bittorrent client als uTorrent nodig! Deze week verscheen de extensie, Surf. Surf is gemaakt door BitTorrent., het bedrijf dat ook de populaire torrentclient uTorrent ontwikkelt. Aan Torrentfreak laten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Er bestaat een positief verband tussen piraterij en het bezoeken van legale online muziekwinkels. Dat is althans de conclusie van een onderzoek dat hetInstituut voor Technologische Prognose in opdracht van de Europese Commissie uit heeft gevoerd. Het onderzoek werd gehouden onder 25.000 Europeanen. In het onderzoek, dat de titel ‘Digital Music Consumption on [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Het kat en muis spel tussen Brein en The Pirate Bay lijkt nergens op uit te lopen. Na alle rechtzaken en bodem procedures die Brein heeft gewonnen is de Pirate Bay nog altijd bereikbaar. Wel eens waar via alternatieven maar nu blijkt dat The Pirate Bay meer dan 200 IP [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 18 – 2013. Deze week staat ‘Parker’ bovenaan, gevolgd door ‘Iron Man 3’. ‘The Place Beyond the Pines’ maakt de top drie compleet. Week 18 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Parker is voor de eerste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 51. Deze week staat ‘The Inbetweeners Movie’ bovenaan, gevolgd door ‘Cowboys and Aliens’. ‘Moneyball’ maakt de top drie compleet. Week 51 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Inbetweeners Movie is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38714.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29872.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41179.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 45. Deze week staat ‘Total Recall’ bovenaan, gevolgd door ‘The Watch’. ‘Ted’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Total Recall is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35715.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2014. Deze week staat ‘The Machine’ bovenaan, gevolgd door ‘Ride Along’. ‘The Nut Job’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Ride Along is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal ! ik wil graag een compaq laptop kopen met deze videokaart Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD heeft er iemand enig idee of deze videokaart geschikt is voor games zoals tomb raider & assacins creed? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ! Groetjes ;D
Laatste reactie door justme09, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde gisteren mijn laptop op nieuw recoveren om dat hij wat traager werd tijdens de recovery duurt het all lang voor dat het er voor komt en is hij op 25% krijg ik deze Error: Error: C [ err= 117 ] ERROR In het beeld : dit in het klein links boven in: Error: C [ err= 117 ] En de naam: ERROR : in het minden van het beeld en heel groot. Wie kan mij hier mee helpen of wie heeft dit probleem ook en heeft er een oplossing voor. Dan hoor ik het graag. Ik bedank jullie all vast voor uit.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41269.0[/iurl]
outlook mappen
door 4december- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijn laptop is gecrasht. En er was geen redden meer aan. Ik heb een nieuwe moeten aanschaffen. Ik heb een hard disk casing gekocht om te kijken welke progammas/files nog gered konden worden. Dat zijn er gelukkig veel geweest. Alleen mijn aangemaakte mappen in outlook kan ik nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik deze onder kan vinden? Reacties zijn van harte welkom. Want deze mappen bevatten best wel belangrijke info
Laatste reactie door 4december, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 21 – 2014. Deze week staat ‘3 Days To kill’ bovenaan, gevolgd door ‘Godzilla’. ‘RoboCop’ maakt de top drie compleet. Week 21 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. 3 Days To kill is voor de tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 47 – 2013. Deze week staat ‘Prisoners’ bovenaan, gevolgd door ‘Percy Jackson: Sea of Monsters’. ‘Elysium’ maakt de top drie compleet. Week 47 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Prisoners is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35591.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35835.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 22. Deze week staat ‘Safe House’ bovenaan, gevolgd door ‘John Carter’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 22 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. Safe House is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik heb een jailbreak gedaan op mijn ipod touch en dat ging goed allen nu ik dat heb gedaan. kan de ipod niet meer aan doen en ik kan hem ook niet aansluiten aan de computer dan vint hij niks kan iemand mij helpen ? groet emanuel
Laatste reactie door emanuel10, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen, en ook gelijk een beeldscherm. nu heb ik een scherm op het oog dat ook gelijk een tv is. alleen nu ben ik bang dat hij als computer te groot is. is er een mogelijkheid om het beeld zo in te stellen dat er een zwarte rand omheen komt? zo dat het beeld een grote aanneemt van een 21 of 22 inch scherm? alvast bedankt Keisers
Laatste reactie door keisers,