Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 106 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 maart tot 15 maart. Deze week staat de film ‘Jumanji: The Next Level’ weer bovenaan, gevolgd door ‘Spenser Confidential’ en ‘Frozen II' maakt de top drie weer compleet. Week 11 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Jumanji: The Next Level is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet j…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14930.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35180.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41179.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
Ik moet voor school een filmpje maken over avoir. zo iets Ik ben klaar met het filmpje, maar moet nog geluid toevoegen. Ik wil geen stem opnemen van mezelf. Wat ik wilde doen was het geluid van google vertalen downloaden. Maar ik weet niet hoe dat moet??
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 351 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 13 mei tot 19 mei. Deze week staat de film ‘Avengers: Endgame’ bovenaan, gevolgd door ‘Cold Pursuit’ en ‘Shazam!’ maakt de top drie weer compleet. Week 20 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Avengers: Endgame is voor de vijfde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het dow…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28915.msg127737#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Usenet handleiding
door Duken- 0 reacties
- 928 weergaven
Welkom bij de handleiding van Usenet.nl. Usenet.nl bied een dienst aan welke het mogelijk maakt om te downloaden vanuit nieuwsgroepen. In combinatie met het programma van Usenet.nl en een abonnement kan je na hartenlust downloaden. In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 260 weergaven
Zolang als dat er films bestaan, is illegaal kopiëren al een probleem waar brancheverenigingen zoals Buma/Stemra en Stichting BREIN voor vechten. En om ons daaraan te herinneren zetten ze voor iedere film zo’n verrekte disclaimer. We kunnen ze wel dromen… dus hebben we ons nuttig gemaakt en de beste op een rij gezet! 8. Heerlijk slaperig de jaren ’90 ingaan (1990) In de jaren ’80 was het een soort wettelijke verplichting dat je saxofoonmuziek gebruikte voor ALLES! Die funky versie kan je hier nog vinden, maar wij gaan voor de vroege jaren ’90 versie, met een rustgevend muziekje die aanzwelt zodra het machtige NVPI-logo (wéér een andere brancheorganis…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29177.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
De Zweedse overheid heeft filesharing officieel als een religie erkend. De Kerk der Kopimisten probeerde al een jaar om hun leer als religie erkend te krijgen, en dat is nu gelukt, bevestigt de Zweedse overheid naar aanleiding van berichten in de media. Daarmee is filesharing in Zweden officieel een religie, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 305 weergaven
Een Amerikaanse senator kondigt een wet aan waarmee "manipulatief" ontwerp in games moet worden verboden, schrijven media, waaronder The Verge. Het gaat daarbij onder meer over de verkoop van lootboxen. In de voorgestelde wet wordt de verkoop van dit soort lootboxen verboden voor mensen onder de achttien jaar. Bij lootboxen kopen spelers virtuele kistjes zonder vooraf te weten wat erin zit. Senator Josh Hawley zegt dat kinderen "niet uitgebuit mogen worden met dit soort verdienmodellen". De wet moet eerst nog worden goedgekeurd voor invoering in de Verenigde Staten. Ook spelmechanieken waarbij spelers geld kunnen uitgeven om in de game sterker te worde…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Kopieëren / Rippen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21034.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21558.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38312.0[/iurl]
Advies aan Hoge Raad: verwerp Apple's tabletzaak
door Gast franswon- 0 reacties
- 2.6k weergaven
De advocaat-generaal bij de Hoge Raad wijst alle klachten van Apple tegen Samsung over inbreuk door de Galaxy Tab 10.1 af. Een tegenklacht van Samsung snijdt mogelijk wel hout. De kans is groot dat Apple bakzeil haalt bij de Hoge Raad in zijn strijd tegen het uiterlijk van Samsung Galaxy Tab 10.1. Deze tablet zou inbreuk maken op een modelregistratie van Apple uit 2004, maar zowel rechtbank als Hof oordeelde van niet. Apple ging in cassatie bij de Hoge Raad, maar advocaat-generaal (A-G) Verkade verwijst het beroep van Apple naar de prullenbak. De Hoge Raad zelf beslist hierover in mei. lees het hele artikel http://webwereld.nl/nieuws/113488/advies-aan-hoge-raad--verwerp-a…
-
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 4 – 2014. Deze week staat ‘The Wolf Of Wall Street’ bovenaan, gevolgd door ‘The Secret Life of Walter Mitty’. ‘Captain Phillips’ maakt de top drie compleet. Week 3 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 362 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 23 mei. tot 29 mei 2016. Deze week staat de film ‘Zootopia’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain America: Civil War (TC)’ en ‘Gods of Egypt’ maakt de top drie compleet. Week 21, 23 mei tot 29 mei zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Zootopia is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma …
- 0 reacties
- 421 weergaven
Een vraag welke wij als download site ook veel zien langskomen maar niet een dekkend antwoord heeft is of het "legaal" is om een film te downloaden welke je fysiek in de winkel hebt gekocht. Arnoud Engelfriet, een ICT-jurist heeft hier een mooi antwoord op kunnen formuleren. Vraag: Stel dat ik een blu-raydisc (BD) of DVD aanschaf van een film, gewoon legaal gekocht in de winkel. Nu is het helaas niet mogelijk om deze film te kopiëren naar een ander afspeelapparaat, zoals mijn computer, en af te spelen, vanwege de aanwezige kopieerbeveiliging. Persoonlijk vind ik dit onhandig, want niet elk apparaat in mijn huis heeft een dergelijke player. Ik kan natuurlijk een BD-ri…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
allemaal bedankt om me te helpen maar niemand kwam er uit. Daar stom toeval van een vriend is mijn vervelende alarm geluid weg. de oplossing was: de computer niet alleen langs buiten afkuisen "ook langs binnen in de kast". Door het stof kwam de motor van mijn koeling op het moederbord soms vast te zitten en daardoor kreeg ik constant een alarm dat uit mijn kast kwam. Nu heb ik hem vanbinnen eens goed uitgeblazen met de compressor tot in het kleinste hoekje. En mijn computer is weer net als nieuw en werkt weer prachtig. Allemaal bedankt van het helpen(ik hoop dat mijn topic hier mag staan?) grtjs patje O0
Laatste reactie door patjepapa, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
De Nederlandse afdeling van de Piratenpartij gaat niet in op de aanvullende eisen die stichting Brein de website stuurde. Vrijdag moest de partij op last van de rechter een specifieke proxy die verwijst naar torrentsite The Pirate Bay offline halen. Via de proxy kon de blokkade van de site omzeild worden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 21. Deze week staat ‘John Carter’ bovenaan, gevolgd door ‘Journey 2: The Mysterious Island’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 21 zijn er 3 nieuwkomers in ons overzicht. John Carter is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De zomerse top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 34 – 2013. Deze week staat ‘Now You See Me’ bovenaan, gevolgd door ‘Star Trek Into Darkness’. ‘We’re The Millers’ maakt de top drie compleet. Week 34 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Now [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 52 – 2015. Deze week staat de film ‘The Martian’ bovenaan, gevolgd door ‘The Revenant’ en de ‘The Hateful Eight’ maakt de top drie compleet. Week 52 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Martian is voor de […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 602 weergaven
Een Nederlandse uploader van twaalf afleveringen van een tv-serie heeft met piraterijbestrijder Brein geschikt voor 4800 euro. Een Nederlander die 12 afleveringen van een tv-serie via Bittorrent verspreidde heeft met Stichting Brein geschikt voor 4800 euro. De uploader is volgens Brein opgespoord met behulp van speciale software die de stichting sinds maart gebruikt om ip-adressen te verzamelen van personen die auteursrechtelijk beschermd materiaal uploaden. Het bedrag komt volgens Brein overeen met in Duitsland gangbare bedragen. "In dit geval kwam dat op 400 euro per aflevering." In Duitsland werken providers mee aan het aanpakken van uploaden van auteursrecht…
Laatste reactie door William1,