Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
Een Nederlandse uploader van twaalf afleveringen van een tv-serie heeft met piraterijbestrijder Brein geschikt voor 4800 euro. Een Nederlander die 12 afleveringen van een tv-serie via Bittorrent verspreidde heeft met Stichting Brein geschikt voor 4800 euro. De uploader is volgens Brein opgespoord met behulp van speciale software die de stichting sinds maart gebruikt om ip-adressen te verzamelen van personen die auteursrechtelijk beschermd materiaal uploaden. Het bedrag komt volgens Brein overeen met in Duitsland gangbare bedragen. "In dit geval kwam dat op 400 euro per aflevering." In Duitsland werken providers mee aan het aanpakken van uploaden van auteursrecht…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 3 – 2015. Deze week staat ‘The Hobbit: The Battle of the Five Armies’ bovenaan, gevolgd door ‘American Sniper’. ‘Fury’ maakt de top drie compleet. Week 3 zijn er zeven nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Hobbit: The [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Staat jouw favoriete serie dit jaar in de top tien van wereldwijd meest illegaal gedownloade tv-shows? Wij hebben de top tien gelanceerd met op nummer 1 Game of Thrones, de populaire tv-serie domineert de lijst met een enorme voorsprong op nummer 2 The Walking Dead. Volgens TorrentFreak is het aantal illegale kijkers […] Het volledige artikel bekijken
Hoi., Ik ben nog maar net begonnen met dl via eweka,kan iemand mij vertellen wat eweka met usenet te maken heeft en of je daar bij usenet dan ook met je eweka gegevens kan inloggen?????? Ik hoop dat de vraag goed staat hier en dat hij niet speciaal in nieuwsgroepen hoort. Wanneer je niet kan inloggen bij usenet wat heb je dan nodig om daar wel te kunnen inloggen of is dit niet nodig wanneer je al een pay dl programma hebt???? Bvb dank Jos
Laatste reactie door josnixs, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36751.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
De Verenigde Staten heeft met sancties gedreigd als Zweden The Pirate Bay niet offline zou halen en de eigenaren werden vervolgd. Nieuwe wetgeving in Zweden zou zijn gericht op het verwijderen van dergelijke websites. Dat meldt de website Falkvinge op basis van een Wikileaks-cable. In dit bericht is te lezen dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 533 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 23 oktober tot 29 oktober. Deze week staat de film ‘War for the Planet of the Apes’ bovenaan, gevolgd door ‘Annabelle Creation’ en ‘Spider-Man: Homecoming’ maakt de top drie compleet. Week 43 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. War for the Planet of the Apes is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze fil…
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 37 – 2014. Deze week staat ‘Maleficent’ bovenaan, gevolgd door ‘How To Train Your Dragon 2’. ‘Edge Of Tomorrow’ maakt de top drie compleet. Week 37 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Maleficent is voor de vierde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 601 weergaven
Het verkrijgen van exclusieve content is voor de aanbieders Ziggo en KPN belangrijk. Maar door een deel van de Nederlanders van deze content uit te sluiten, wordt "illegaal" kijken in de hand gewerkt. Het komend jaar ontstaat de voor Nederland gekke situatie dat alleen Ziggo-klanten naar films en series van het Amerikaanse productiehuis Home Box Office (HBO) kunnen kijken. Tot en met 31 december kunnen alle Nederlanders met een abonnement op HBO via de eigen aanbieders nog naar films en series van HBO kijken. HBO Nederland – een joint venture van het Amerikaans moederbedrijf en Liberty Global – stopt echter op 1 januari. De uitzendrechten van films en series van HBO …
- 0 reacties
- 439 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 15 mei tot 21 mei. Deze week staat de film ‘Logan’ bovenaan, gevolgd door ‘Ghost in The Shell’ en ‘First Fight’ maakt de top drie compleet. Week 10, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week.Logan is voor de vijfde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden…
- 0 reacties
- 191 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 16 maart tot 22 maart. Deze week staat de film ‘Star Wars: Episode IX: The Rise of Skywalker’ bovenaan, gevolgd door ‘Sonic The Hedgehog’ en ‘Jumanji: The Next Level' maakt de top drie weer compleet. Week 12 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Star Wars: Episode IX is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden ond…
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16544.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik weet niet waar ik dit moet posten dus doe ik het maar hier. ik heb net zone alarm pro gedownload, nu is mijn vraag: - wat zijn de beste instellingen. - hoe kan ik het meeste uit bittornado halen. dat laatste vind ik het belangrijkste.
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42254.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
XS4ALL signaleert een stijging in torrent-verkeer sinds het verbod op The Pirate Bay en heeft een goed advies voor BREIN. Anti-piraterij stichting BREIN verheugde zich gisteren met hun zelf gebrachte nieuws dat het bezoek aan The Pirate Bay gekelderd is. Dat maakten ze op uit een rapport dat stoelt op de Alexa-lijst van [...] Het volledige artikel bekijken
'BitTorrent gaat legaal'
door Gast franswon- 0 reacties
- 2.3k weergaven
AMSTERDAM – Het Amerikaanse internettechnologiebedrijf BitTorrent wil het schimmige imago van internetpiraat zich afschudden en warme relaties aanknopen met gevestigde namen in de internetwereld. lees het hele artikel: http://www.nuzakelijk.nl/e-business/2971713/bittorrent-gaat-legaal.html
-
- 0 reacties
- 646 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 21 november tot 27 november 2016. Deze week staat de film ‘Pete’s Dragon’ bovenaan, gevolgd door ‘Jason Bourne’ en ‘Snowden’ maakt de top drie compleet. Week 47, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Pete’s Dragon is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma qBittorrent. Als u de fil…
Wat voor tv?
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wil een nieuwe tv gaan kopen, maar ivm mijn budget(zo'n 500-600 euro) heb ik niet veel keuze met mijn eisen(wil graag full HD,100Hz van 94cm of groter), want die kosten al gauw 800 euro, wat is beter: een Full HD tv met 50 Hz, of een HD ready tv met 100 Hz?(heb gehoord dat voor de Ps3 iets van 3D uitkomt waarvoor je 100Hz nodig hebt, maar heb geen Ps3)
-
- 0 reacties
- 244 weergaven
Ze zijn opgegroeid met Netflix, maar ze hebben nog genoeg redenen om gebruik te maken van illegale sites. Ik kan me het moment waarop ik besefte dat je films gewoon kunt downloaden nog goed herinneren. Mijn neef, die was opgegroeid tussen de gebrande dvd’s, vertelde me op een dag dat hij een film van het internet had gedownload, en ik kon het in eerste instantie nauwelijks geloven. Het internet kende ik alleen van gratis spelletjes en MSN, maar je kon er dus ook films kijken die nog niet eens uit zijn gebracht? Het was 2003, en muziek downloaden deed iedereen dan weer wel al. Mijn neef vertelde dat films downloaden een stuk langer duurde, soms wel een hele dag. De kw…
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18656.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
programma om tv programmas op te nemen?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2013. Deze week staat ‘Gangster Squad’ bovenaan, gevolgd door ‘A Haunted House’. ‘Broken City’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Gangster Squad is voor de tweede keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 646 weergaven
Stichting BREIN heeft het voornemen uploaders van illegale content op grotere schaal te gaan aanpakken. De individuele downloader lijkt vooralsnog goed weg te komen. Brein bevestigde recent nog tegenover RTL Nieuws dat het te omslachtig is om allerlei zaken te beginnen tegen losse downloaders. De zaak van een BitTorrent-uploader die twaalf televisieafleveringen online beschikbaar maakte, en waarvoor BREIN een schikking trof van 4.800 euro, is pas het begin. Wie dus massaal series uploadt kan flink de sigaar zijn. In het bewuste geval ging het om twaalf afleveringen van diverse series. Onduidelijk is hoe BREIN aan de gegevens van de uploader is gekomen, omdat pr…
Netwerk share
door remco250- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dag mensen, Als ik met mijn vrienden een lan houd, zie ik hun vaak bestanden via het netwerk sharen. Ik zelf wil ook graag van hun bestanden overnemen maar dit lukt me niet. Ik gebruik zelf de Pliek cd (winxp met vista looks). volgens mij zorg vista insprat voor die looks dus. Mijn vraag is: hoe kan ik zelf mijn bestanden sharen met me vrienden en hoe kan ik hun bestanden naar mijn pc toe halen. ik heb vanalles geprobeert maar tevergeefs alvast bedankt
Laatste reactie door remco250, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25477.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal,